Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6absbulldog

    tag

    Sziasztok,
    Szimesekhez volna egy kérdésem Dirt Rally 1 és 2 -vel kapcsolatban.
    Mindkettő megvan steam-en, de hozzáadtam az oculus kliens library-hez is.
    DR1: Ha steam vr room alól indítom, akkor akad, kivéve ha minden low-ra van állítva.
    Ha viszont Oculus home alól indítom, akkor fullon tökéletesen fut. Miért?

    DR2 (ez sokkal érdekesebb): Ha steam vr room alól futtatom, akkor low beállításon jól fut, minden más beállítás esetén laggol. Ha oculus vr room alól indítom, akkor minden második indításra érzékeli a kormányomat és egyik induláskor jól fut full grafikán (minden ultra), másik indításnál akad, de ha akad, akkor teljesen low-on is akad.
    Most jön a poén, ha oculus vr room alól elindítom a virtual desktopot és onnan indítom el a steam-et (a sima steam klienst) és onnan indítom a játékot, akkor kiválasztva az openvr opciót, ultrán tökéletesen fut (és a kormányt is mindig felismeri) minden alkalommal.
    Azonban, ebben az esetben van néhány grafikai "bug". A görög pályaszakaszokon az út olyan fényes (gamma a minimumom), hogy vakít. Másik pályákon a köd olyan ocsmány, hogy tönkreteszi az élményt, míg a finn pályákon az erdős részeken olyan sötét van, hogy alig látom az utat. Ha a grafikai beállításokban a shader opciót leveszem (két állása van: low és high), akkor ezek a bugok megszűnnek, viszont sajnos a shader opció több mindenre is hatással van és low-on minden nagyon csúnya lesz. Ezért érthető módon nem szeretném levenni. :)

    Kérdés: Másnál is vannak ilyen jelenségek a fenti két játék esetén?
    Megjegyzem más szimmel nincs gondom, AC, Pc2, Raceroom szépen futnak (2060Super 8giga vram, Ryzen7 2700).

Új hozzászólás Aktív témák