- Drágább lett a Pixel 8a
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz klykkly #18002 üzenetére
"Persze az benne van hogy nekem VIVE em van. Ami azért sokkal kevésbé használja a CPU-t a követésre."
Ez az elmélet. A gyakorlat pedig a következő: Rift esetében meg van adva egy hivatalos minimum rendszer igény. Ezt úgy alakították ki, hogy aki olyan hardverrel rendelkezik, ami megüti ezt a minimumot, az Oculus store-os játékok 90 fps-el fognak futni, mivel oda csak olyan játékokat engednek be amiket optimalizáltak annyira, hogy a minimum hardverként megadott rendszeren tudja is tartani a 90 fps-t.
Hasonló ellenőrzés gondolom van a viveportban vagy steamen is. Mivel mindkét HMD-nek ugyanaz a CPU követelménye, ezért nem gondolnám, hogy a Vive-nak kisebb lenne a CPU igénye annyival, hogy amiatt többet költene valaki Vive-ra ahelyett, hogy azt a többletet inkább gépfejlesztésre költené. Mert ugye a Vive még mindig 600 Euró, a Rift pedig 400...
Ha gyenge a gépe valakinek VR-ra nem az a megoldás, hogy Vive-ot választ, hanem abból a cirka ~60 ezer különbözetből akár fejlesztheti a gépét.
Innentől kezdve persze lehet azon molyolni, hogy hol mennyibe kerül de felesleges. Ahol drágább a Rift, ott a Vive is drágább. Ha nem, ott valami nem kóser mert én a hivatalos fogyasztói árakat írtam és a különbségnek a webshopokban is látszania kell.
Más indok miatt lehet valaki jobban húz a Vive felé, nem akarok senkit eltántorítani a Vive-tól. De azért választani a Vive-ot mert gyengébb gépe van szerintem nettó butaság. Szóval lehet Vive-ot választani Rift helyett, de ne azért, mert "gyenge a gépem"...
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest