Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz swixx #4646 üzenetére

    Figy, nekem 156 van, minimalisan egyszerubb szerkezet. Van benne 304ezer km. Iden 1,1M Ft ment ra. Ebbol 200ezer ment arra, hogy elromlott -hengerfejproblema- es 900ezer karbantartasra -turbo, turbocsovek, kettostomegu, kuplung, lengescsillapito, fekek-, meg hatra van iden kb 100ezer Ft rakoltes. Es ehhez minden olcsobb szinte, mint a 159-hez. Ami mar szinten egy 10 ev koruli auto, ugyanugy elojohet barmikor barmi, akarmilyen tuttifrutti keves km-es, megkimelt, szervizelt autot veszel. Ez kurvasok penz. (Majd ha meg kell keresni, akkor megtudod). Az biztos, hogy te leszel a kampusz faszagyereke egy ilyen autoval, de inkabb legyel kicsit szerenyebb es valassz olyat, amit onerobol is fent tudsz tartani. Pl egy 147, 156, GT megfelelne a celnak 1.6, 1.8 benzinmotorral. Azokban nincs turbo (100-200e Ft), kettostomegu (150eFt, plusz kuplung 60-70, erdemes egyben), common rail rendszer - ami mondjuk nem nyugos, de nem vagyunk josok-, 159 eseten reszecskeszuro is van ugye.
    Futomuvere kell vigyazni, nem kell ra malomkerek, meg hidegen nem szabad terhelni es akkor tartos lesz. Elso autonak meg tul jo is kb :) ja es sokkal sportosabb, kozvetlenebbek egy 159-nel, mert van 2-300kg sulyelonyuk, jobban erezni benne a menest. 159 full bunker a 156 utan, ennek vannak pozitiv es negativ aspektusai is.
    A tobbi tipus csak azert kerult bele, hogy a "szar olasz szar" dunnyogesnek elejet vegyem, 3 passatom volt, meg egy avensisem, azok is "ugyanilyen fosok", csak hangosabban lobbiznak a tulajok, hogy nem is azok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák