- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz tboldi #14464 üzenetére
Pontosítás: újra kuplungolva, és kissé erélyesebben mozdítva a váltókart, be lehet tenni, de érezni hogy "nem akarja". 2-esbe pedig simán bekattan, ahogy illik.
Váltótartó bakokkal kéne foglalkozni (2-esben gázt adva illetve elvéve szemmel alig láthatóan, de kézzel érezhetően megmozdul a váltókar), lehet hogy akkor ez is változik majd?
3-4 éve, amikor megvettem egy családtagtól, ugyanígy nem szerette egy adott sebesség (persze nem mértem meg) felett bevenni az 1-est; feltételeztem hogy normális.[ Szerkesztve ]
Whatever.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Tudományos Pandémia Klub
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autószerelők, autószerelés
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...