Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz csongi #14033 üzenetére

    Mannolhoz képest persze, hogy drága a Selénia, de az egész mezőnyt nézve viszonylag olcsónak számít az is. :))

    Ahogy gipsztigris is említette, hitbéli kérdés, én a felső polcról válogatok, szeretem a lehető legjobbat megadni, a költség nálam nem elsődleges szempont. Most a csúcs Ravenol, a RUP 5W40 van benne USVO technológiával, ami annyit tesz, hogy PAO és észter bázisú, valamint a labortesztek alapján a különböző jótékony adalékanyagokból sem szenved hiányt. Mondjuk ennek pont nincs semmilyen Fiat minősítése, de igazából minden szempontból megfelel annak, utánanéztem a bővebb követelményeknek.
    De persze én is városban nyaggatom a legtöbbet a MiTót, fix 5000 km-re álltam be vele, ez legutóbb 8-9 hónap alatt jött össze.

    És a nyamvadt Jazz is menci olajat kap, Motul Eco-lite 0W20-at, ami fix félévente cserés (gyárilag is ez az előírás), mert szintén városban nyúzós. A Suzukiba legutóbb Eneos Sustina 5W30 került, ez ingázós, az alap gyári 15k km-es periódust tartjuk, van hogy évi 2 is összejön - bár hamarosan eladjuk, legalábbis remélem. :D
    A Lanciát meg várja a gyári Selénia WR 5W40, amint hazakerül működő km-órával, és ez is félévre vagy 5000 km-re lesz beállítva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák