- Milyen okostelefont vegyek?
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Jövő hónapban jön a Wholesome Direct
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdemes lesz követniük néhány hét múlva a show-t.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
ph A gyártó pozicionálható kijelzővel szállított üdvöskéjét variálható világítással vagy anélkül egyaránt választhatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.t.a.
senior tag
Az UnwrapUVW módosító a te barátod. Ha több objektumod van akkor mindegyikre rakj ilyen módosítót, aztán állítsd be hogy melyik poly hol legyen a textúrán. Természetesen mindegyik modellnek állítsd be a diffuse colort bitmap-re, és add meg nekik ugyanazt a textúrát.
Kicsit könnyebb UVW-t csinálni, ha már modellezés közben beleégeted az UV koordinátákat. Ezt meg úgy tudod megtenni, hogy egyszerűbb fázisokban a modellre rárakod valamelyik UV módosítót (akár az unwrap-ot is), és beállítod a kiterítést (elrendezed a texten a polykat), majd átkonvertálod pl editable poly-ra. Ilyenkor megjegyzi a textúra koordinátákat, és tudod tovább formálni a modellt. -
veterán
gondolom max...
maya alatt én úgy szoktam, hogy törlöm az UV set-et, és megnézem, milyen primitívekkel lehet miket beteríteni... Az állványomnál pl a lábak hengerrel le lehettek fedve, ezért oda cillinderical mapping ment, a többire meg a jó öreg scriptem (paint select tool-lal egybekötött planar mapping a megadott értékekkel), tehát egysíkban lévő face-ek kijelöl majd p. Ekkor bemappolódtak... Ha minden face be lett mappolva, akkor a moveandsaw parancs segítségével összekötögettem az összetartozókat, így kialakítva a seam-eket... pepecs és lassú megoldás, de szinte nincs torzítás (nálam csak a cilinderical-nál van, amit nem kézzel csináltam ) és tökéletesen kézbentartható... Nem nagyon láttam még olyat, hogy bonyesz saját objekteket szépen és pontosan bemappoljon egy gombnyomásra, így nem is erőltettem...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Xbox Series X|S
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest