- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iPhone topik
Hirdetés
-
Akár három Z Fold6 is érkezhet idén
ma A Samsung elvileg készül egy kedvezőbb árú Fold modellel is, de felmerült még egy, harmadik verzió lehetősége is.
-
Jövőre érkezik a Metroid Prime 4
gp Úgy tűnik, hogy nyolc évvel az eredeti bejelentés után megkapjuk a folytatást.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
dregpeter #3984 üzenetére
olyan hudeigazan nem vagyok benne animacio temaban, de ha jol tevedek akkor tudtommal inkabb morphokat hasznalnak mimikahoz, nem muscle rendszereket.
vhol volt rola szo egy topicban, majd megprobalom megkeresni neked
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #3994 üzenetére
legegyszerubb ha ujra rakod maxot
nem raktal fel semmi uj drivert vagy vmi hasonlot ami bezavarhat neki?
amugy ha egy konkret file-al szarakszik, akkor neha segit ha bemergeled egy ujonnan letrehozott ures scenebe.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
nemtom milyen renderert hasznalsz, ha vray, akkor ennel jobb nem letezik vray-materials.de/
ingyenes regisztracio utan azt szedsz le amit akarsz.
nagyon sokat lehet tanulni amugy ezekbol a shaderekbol ugyhogy ajanlom minden vray juzernek. akadnak egeszen betegek is kedvencemAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
ha nem allitottad at masra akkor alap scanline-al renderel. Amugy render dialog assign renderer menuje alatt lehet megnezni ill. atallitani.
A miert nem latszodik renderkor rarakott anyag meg valoszinuleg azert van mert vmi specko render specifikus shadert raktal ra, ami csak az adott rendererrel muxik.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
a blur-nak volt regebbi verziokhoz egy pluginje rain neven futott asszem, ami direkt vizfeluletre pottyano vizcseppekre volt kifejlesztve, de csak egy animalt texturabol oldottak meg a kerdest, geometriahoz nem nyult. nemtom milyen reszletes effekt kene.
Mert 3 verzio letezne, animalt textura, animalt wave modosito (esetleg animalt texturaval+particle) vagy ha uber realisztikus plottyanaskene akkor vmi folyadek szimulacio. Glu3d, Realflow.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
dregpeter #3975 üzenetére
dragpeter:
na mit talaltam neked: head rigging video tut
nagyon jo, pont most neztem vegig[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
dregpeter #4060 üzenetére
Szepen porogsz
Uvw: azert ugrik szet mapod egy poly torlese utan, mer a unwrap a vertexek/facek sorszama alapjan szamolja ki mapot, ha torolsz egy poly-t akkor a sorrend megvaltozik, es maris nem ugy fog kinezni a ojjekted ahogy szeretned. Ugyanez vonatkozik arra ha hozza attacholsz vmit modellhez. Ugy tudod kikerulni a problemat ha a modell megvaltoztatasa elott beegeted a ojjektbe a uvw koordinatakat, magyarul collapse-olod a modifier stacket. Atszerkeszted a modelled, aztan megen hozzaadsz egy unwrapot. A megvaltoztatott reszeken kivul minden egyebb helyen megfog maradni a mapod.
Csontozas: En abban a keves esetben amikor csontoznom kellett physique-t hasznaltam, mondjuk csak azert mert nekem vhogy jobban kontrollalhatonak tunt.
Skinnel az envelopenak nevezett csontokat korulvevo "hengerek" hatarozzak meg hogy az adott csont mely vertexekre es milyen mertekben hat(belso hengeren belul mindenre 100%ban, a belso es a kulso kozt egy beallithato csillapitas alapjan, kulson kivuli vertexekre meg egyaltalan nem)
Klikkelj az edit envelopes gombra, mindig csaka gomb alatt levo listaban eppen kijelolt bone envelopjat tudod szerkeszteni.
Minden egyes envelopenak van 10(5 alul 5 felul) kontroll pontja, ezeket mozgatva tudod alakitani a formajat. Weight table-re kattintva tudod finomhangolni, hogy melyik vertexre milyen eroseggel hassanak az envelopek, ill paint weightsre bokve egy ecsettel "festheted" meg ugyanezt.Amugy alt. reggeltol estig melozok, most epp szabadnap nelkul,utana mar csak arra van erom hogy felnezzek forumra, esetleg beboffentsek vmi rovid kommentet, raadasul mostanaban megen koltozunk, ugyhogy meg ennyi idom se lesz valoszinuleg.
Gondolom tobbiek is olvassak topicot, csak epp neincs hozzafuznivalojuk.[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
dregpeter #4077 üzenetére
jobb also sarokban tartsd nyomva egeret a kamera forgatas gombon, majd a legordulo gombok kozul valaszd a masodikat, igy mindig a kijelolt ojjekt korul fogod forgatni a kamerat.
chandler: a move, rotation, scale gizmonal huzd az egeret a kivant tengelyre, es akkor csak az menten fog mozogniforognisotobo a ojjekted.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
wombation #4096 üzenetére
ha csak meg szeretned hajlitani, akkor legegyszerubba bend modosito, csavarashoz meg a twist, ahogy menth is irta. Sajat alakzatot meg egy alap objektumbol kiindulva tudsz letrehozni. Atalakitod editable polyva vagy meshe, aztan hajra.
De ahogy latom meg nagyon az alapoknal tartasz, ugyhogy nem artana elobb utanaolvasni vhol a dolgoknak.
googlebe keress ra editable poly vagy mesh tutorialokra. vagy csak siman nezz meg par modellezo tutorialtAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
nabasszus, itt mindenki nyomja ezerrel, enmeg lassan fel eve el se inditottam maxot.
szabadidot a nepnek!!!
a munka meg monnyon le!
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
render beallitasokhoz nem szolnek azt ma tobbiek megtettek.
Kepileg annyit fuznek hozza, hogy probald meg kontrasztosabb bevilagitassal renderelni(vagy fotosoppal megbirizgalni, mert jelen allapotban nagyon szetmosott kontrasztalan a kep), ill. pakolj be egy direkt fofenyt is szerintem(ha raktal, akkor meg probald meg erosebbre venni)
ha rajtam mulna, en hozzanyulnek meg kamerahoz is, egy hatasvadaszabb beallitas jobb lenne, es talan a kivagas is picit szuk, jobb es baloldalt lehet kene hagyni egy picivel tobb teret a modellnek, igy most elegge be van szorulva. kiserletezz kulonbozo keparanyokkal.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
dregpeter #4155 üzenetére
most igy hirtelen csak 1 tippem lenne kep alapjan.
ha jol latom csak 1 csont hat a vertexre, plussz be van pippantva normalize.
Ha normalize be van love, a max arra fog torekedni, hogy a vertexre hato csontok ossz erosegge mindig 1 legyen, tehat mivel jelen esetben csak 1 csont hat ra, akkor annak az erosseget mindig feleroszakolja 1re. Lodd ki normalizet, es elvilegremelhetoleg megoldodik a problemad.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
uveg azert mu, mert nincs mit visszatukroznie, így tok matt az egesz(whiteboxokat leszamitva). Nem mondom hogy hasznalj hdri-t, mivel studiorendert akarsz, de mondjuk gradiensekkel kiserletezheccc reflection slotban. Vagy par okosan elhelyezett fenyforrassal.
Kepkivagas meg kompozicio belovesehez en mindig elhideolom a kis apro kutyuket es csak par a kepet nagyban befolyasolo nagy terfogato ojjektet hagyok meg, aztan azokat renderelem alap shaderrel. De azisjo, ha gyorsan 5perc alatt osszedosz egy autoforma masszat, aztan azzal kiserletezel.
Ha tobb szakaszban akarsz renderelni, renderelj pass-okba.
amugy is sokkal kornyzetkimelobb meg egeszsegesebb render passokat hasznalni. Rengeteg idot meg lehet sporolni. Eleg egyszer lenyomni mindent, aztan fotosopba ma ugy nyulsz bele kepbe bevilagitasba ahogy akarsz.
kis tulzassal perszeui.: jameg hali minden uj emberkenek, a forum populacioja egybol nott vagy 230%-ot
ui.2.: Menth vmi gaz van a linkelt kepeiddel me mindegyikre 404-et dob.[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
1000%-al jobb, vegre van kontraszt a kepeken.
Volt egy nagyon jo tutorial vhun render pass-okrol. mondjuk brasilhoz, de az elv ugyanaz.
lenyeg, hogy kulon kepekre renderelheted le arnyekokat, direkt/indirekt fenyeket, visszatukrozodeseket sotobo aztan fotosopba osszedobva oket, egyenkent szabalyozhato mindegyik. Tehatha plo nem eleg vilagos egy direkt fenyforrasod, siman PS-ben feljebb huzhatod fenyerot, nemke ujrarenderelni.
linkmaxban amugy render elements neven fut a dolog
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
-
Nyúltáp
senior tag
nagyon kiraly lett igy, kamerat/beallitast is pont eltalaltad.
Belso teret heggeszd meg picit es akkor uberschon lesz, foleg a hatso ulesek hianyoznak..vagy ami a helyukon lenne
AA nemtom direkt ilyen-e...azaz hogy direkt nincse.
ha nem akkor azer vegleges renderre rakja egy marekkalui.: ja es osoreg hiba, amit mindenki legalabb 1x elkovet elete soran, A-B-L-A-K-T-O-R-L-O
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
AA-t beneztem, bocs, így laptoprol nezve mar laccik hogy van, csak a tukor krom talalkozasnal zizisednek be az elek....amire igy most nagyhirtelen nemtom a valaszt, de valszeg reflection-nel kene korbeturkalnod.
ablaktorlo, megha eredetin nincs akko storno, de ha van, akkor bigggyeszd mar oda, nem nagy munka, viszont sokat szamit a kep osszhatasat tekintve. Az ilyen kis reszletek tudjak igazan feldobni a kepet...mintplo a belso visszapillanto tukor is.
Belso ter hatulja: nezz meg par kepet neten verdarol, biztos latszik vmelyiken mivan ott hatul a kocsiban. Mert most igy jelen pillanatban nagyon feltunoen ures, es elegge lehuzza az amugy nagyon jo kepet.
Szerintem semmifelekeppense hagyd itt abba, maximum meg 1 napnyi melo van a a jo es az igazan utos allapot kozt. nem erdemes itt abbafejezni.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
Met:
tukrozodest ki lehet kapcsolni.... asszem az ojjekten jobb klikk es vray properties...nem tuti, most epp nem vagyok max elott.
amugy jobb ezzel a szinnel verda, csak picit beleolvad a kornyezetebe vedd vilagosabbra szerintem...marmint hatteret, vagy megvilagitassal tukrozzel picit, hogy joban levaljon hatterrol. Meg meg annyi, hogy a tukornek meg ablaktorlonek nem biztos hogy kromozottnak kene lennie.
dregpeter: ha viewport tul lassu, azzal nem segitesz rammal meg procival, ott csak vga szamit. Nem kell feltetlenul lecserelni, neha driver csere is akar tobb 100%-os gyorsulast eredmenyezhet, nemtom mostani kartyakkal muxik e a "quadrositas" regebbieknel sokat dobott a teljesitmenyen.
...ja...vga csak megjelenitendo poly-k szamanal szamit..ha ojjektedbol van sok, azon sajna semmit se lehet segiteni, a prog betegsege, ajanlott xref\layerek es tarsai, scene managmentAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
no.
ajanlom skin morph kornyeken szetnezni.
videoamugy envelope-ok birizgalasaval is lehet megoldhato lenne a vall problemaja.
vagy a csontozas mashonnan valo megkozelitesevel.
plode fentiek kozul szerintem skin morph lesz a nyero...hacsak nem akarsz izmozni..vegulis erre talaltak ki.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
vettem ilyet ocsoert
most egy idore begubozok, aztan majd jelentek milyenAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
na kis heggesztgetes meg par oranyi beallitasokkal valo vacakolas utan azt kell mondanom hogy usseko, annyiert megerte amennyier vettem (30 font), de tobbet nem adnek erte. Annyival nem gyorsitja meg a munkat mint az ember gondolna, mivel gyorsbill-ekkel amugy is eleg gyors a navigalas. Csak a gyorsbill nyomogatast ussza meg vele az ember, ami egyben elony es hatrany is, mivel ha vmi mas bill kombora van szuksege az embernek, folyamatosan valtani kell cucceraj es billentyuzet kozt.
Masik idegesito dolog, hogyha az ember pan-olni akar, ami jobbra balra elore hatra tengely lenne, akkor akaratlanul is picit tekeredik a cucz ami ugye a rotate lenne, idegesito.
ugyhogy ki kellet kapcsolnom a rotate funkciot(szerencsere minden tengelyt kulon lehet kapcsolgatni) es csak kulon gombra aktivalodik.
jaigen, gombok..picit nehezen jarnak, de viszonylag ok. plusz barmit be lehet allitani rajuk, akar makrokat is.szoval uszkve: ha olcson hozzajucc megeri, de nem potolhatatlan.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #4255 üzenetére
nahat ense vilagmegvaltast
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
asszem 7es ota nincs ilyesmi benne, vagy legalabbis nincs kint UI-n, probald megkeresni customize user interface alatt, de amugy felesleges gombokkal allitgatni, mivel ha a gizmon csak azt a tengelyt ragadod meg ami menten mozgatni akarod ojjektet, akkor csak az menten fog mozogni..szep magyar mondat
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #4280 üzenetére
szeva
szerintem meg ne gondolkodj shaderen..sot zbrush-hoz is meg talan korai stadiumban van.
vigyel meg bele reszleteket, most ugy nez ki, mintha egy plehlemezbol lenne kihajtogatva az egesz, szoval szegecsek, eleket lezaro vasalasok mehetnek dogivel, nezz sok fenykepet netrol, aztan amin tetszik vmi reszlet, vidd bele a modellbe, nem muszaly pont egy kepet hasznalni referencianak, foleg aze mert akkor nem feltetlenul ugy fog kinezni ahogy TE szeretned, hanem csak egy sima masolat lesz.
ha ezzel megvagy, akkor displace-be mehetnek horpadasok, karcok, repedesek, a kovacs kalapacsa alltal hagyott nyomok sotobo. vegul vmi jo kis textura+shader.ui.: a masodik kepen a szemnek hagyott kivagas jobb oldalan a ket sarokba tutujgassad meg a vertexeket, mert ott vmi nem stimmel, rosszul smootholja oket.
ja, 30 perces render meg tenyleg mokasfolosleges ilyen stadiumban atombrutalbeallitasokkal vesztegetni az idodet, sot sima scanline is megfelel.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
nahat feature lista alapjan asszem ezt sem fogom hasznalni.
reveal renderingrol meg elso blikkre azt hittem vmi uj, de aztan videobol kiderul, hogy csak meglevo toolokat dobtak ossze 1 helyre...telleg nem ertem mer dobnak ki minden evben uj verziot, mikor az ujitasok jo ha egy service packnyira valok...ennyi ujitassal maximum egy x.5 verzoszamot erdemrelne meg.
egyedul spline mapping ami erdekesnek hangzik feature listarol.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
dregpeter #4316 üzenetére
dregpeter: character/bone tools/object properties/freeze lenght-et kiloni.
kezdoboy:
eleg kusza amit irtal, ha derito fenyeket nem tudsz hasznalni arnyekos jelenethez, akkor probald meg color mapping-el deriteni(spot3d link), vagy nyomd feljebb bounces-t (hany fenysugar pattanassal szamoljon), napfelkeltere meg talan a legegyszerubb megoldas vraysun-t hasznalni.
amugy felnyomhatnad animot, lehet jobban ertenenk mi is a gond....nameg amugyis kivancsi vagyokMenth: tetszik ez a Tim Burton-os kicsavart-meseszeru stilus.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
kezdoboy #4323 üzenetére
szep otelt, csak sajnos ahogy dy is mondta 90%-ban nem mukodnek az ilyen hippi ossznepi jotekonysagi egyletek. Eloszoris hiearchia es szamonkerhetoseg nelkul nem lehet vegigcsinalni egy nagyobb proddzzsektet, ami ugye neten keresztul teljesen ismeretlen emberek kozott, akik valo eletben meg sohasem talalkoztak igen csak nehez.
masodszor jonagy community power is szuksegeltetik, harmadsorban meg rengeteg, rengeteg szabadido es kitartas.
Persze vannak kivetelek, de szerintem az ilyesmi csak kisebb max 3-4 fos bandaban mukodne, es akkoris igen csak osszeszokott lehetoleg egymashoz elerheto tavolsagban lako emberekkel.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
huh.
szep regeny.
azabaj, hogy elveszel a sok kis reszletben, igyugy szerzoi jogok, meg ftp meg netoldal meg mittomen, mikor az alapkerdes, hogy elgyaltalan tudja-e vki errol a forumrol, hogyis epul fel egy animacio, hogyan kene nekiallni, mik a munkafolyamatok, miaza storyboard, layout, egyaltalan csinalt-e mar vki akar csak egy 15-20mp-es szosszenetet is?
mert szerintem a valasz nem. Így meg nincs mirol beszelni. Sokan beleesnek abba a hibaba, hogy fel-1 ev ilyenolyan intenziv 3d-zes utan, mivel elertek kisebb nagyobb sikereket, felfedeztek maguknak GI-t, rendereltek 1-2 szpnek mondhato autot, ugy gondoljak mar siman lenyomhatnanak egy egeszestest, mert hogy az csak annyibol all, hogy kell par ember aki tud modellezni texturazni animalni. Ilyenrol hogy gyartasvezetes meg csak hirbol sem hallottak. Arrol nem is szolva, hogy meg elvetve se lehetne talalni az egesz orszagban olyan embert, aki akar csak kozepes minosegben leanimalna 5 percet, mivel akkora hianyszakma hogy mar tuti felszippantotta vmelyik ceg. Nem veletlenul van 2-3 mocap studio az orszagban.
Az igazsag az, hogy 4-5 olyan embernek akik mar tul vannak par kisebb hataridos projecten ugy 0,5-1 evebe tellene osszehozni elfogadhato minosegben olyan 2 percet.
Jobb elolvasni par tapasztaltabb ember kommentjeit, nagy pofaraesesektol kimelheti meg magat az ember.
Csak peldakent legyen itt egy ly-tol (modeller digicnel)"Mivel nekem az első komoly munkám egy hasonlóan el...kalkulált projekt volt, ezért én valamilyen szinten logikus következménynek tartom ezt az eredményt...
Leírom hogy mi hogyan jártunk... terveztünk egy rakás CG animációt, 8 oktató CD történetbe ágyazva, mindegyikhez intro, outro, átvezetők.
Volt rá max másfél év (2000-2001), huszonkörüli ember.
Nagyrésze kezdő, aki sose látott CG animációt, esetleg volt reklámos múltja. Nekiálltunk bármi ütemezés meg pipeline nélkül, a vezetés alapvetően annyival intézte el a dolgot hogy van mocap, az majd megoldja az animációt és kész.Készülgettek a karakterek, hátterek, mindegyik tök önállóan és bármitől függetlenül, így pl. kiderült egyszer hogy a közös ebédlős jelenetben a totál eltérő testalkatú (magas sovány, kövér kurtalábú, gyerek, óriás szoknyás) karaktereket nem lehet az egyen székekre leültetni. Karakter setup animátor-rigger konzultáció nélkül, zéró közeli pipeline eszközök, sokszázezer poligonos hátterek.
Ráérős gyártással belevágtunk az első kb. 5 perces intróba, és több hónapos szenvedéssel sikerült összerakni közepesen gagyi minőségben. Voltak rendes 3D hátterek és kameramozgások, volt benne (pocsék) mocap, be volt világítva. Ja, semmi render layerre bontás, egybe ment minden a dolgozók gépein. Amikor kész lett, akkor jött a pánik, hogy így aztán soha az életbe nem lesz kész, nemhogy határidőre. Asszem itt tartottunk legalább félidőnél, a tervezett sok órából valami 5 elkészült perccel.
A tűzoltás első fázisa az volt hogy drasztikusan visszavettünk koncepcióban: rétegre bontás, statikus hátterek elé kompozitált karakterek, kameramozgás csak kompózban. Minden bonyább dolgot kivágtunk a forgatókönyvekből, pluginnel automatizáltuk a szájszinkront hogy azért valami mozgás legyen, satöbbi.
Ebből a minőség folyamatos kiradírozásával sikerült a hátralévő pár hónap alatt a 8 CD-re való sztori intro/outro filmeket befejezni. Tényleg annyira rettenetes volt, hogy el nem hinnétek.Az "átvezetők" meg game anim jelleggel készültek végül el: a szereplőkről konzerv animokat gyártott egy ember, X beszél távoli, közeli, ezt/azt csinál, és aztán ezeket a keretrendszer animált sprite-ként játszotta le statikus háttér előtt, szóval ilyen ultralow quality jelleggel.
Magyarul a naiv és tapasztalatlan gárda rettentően pofára esett, droidtól a góréig mindenki meglepődött hogy mennyire alábecsültük a munkaigényt, az összetettséget, és csak sok éjszakázással, csúszással sikerült az elképzelt minőség kábé tized szintjén összekalapálni valamit."
ui.: amugy a tim7 atvezeto animacioriol van szo, szoval barki utananezhet mi lett a vegeredmeny.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #4338 üzenetére
nem is csinaltam
ezt honnan vetted?
a tortenet layos-tol szarmazik, aki tudtommal jelenleg modeller a digicnel.
de ezt irtam isnadehogy fel ev utan enis mutassak ma vmit, vegre ugy tunik van idom ill. megfelelo infrastrukturam
folytatni a jo sok honapja felbehagyott modellem.
jeepmuszaly feltultenem, hogy rugdosson vki, mer amugy fel ev kihagyas utan eleg nehez ujra nekiallni. szal ussetek
ref: egyszer volt nalam ilyesmi vga driver miatt, de akkor a vertex igazabol nem mozdult csak ugy nezett ki, es ha elengettem visszaugrott eredeti helyere
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
kezdoboy #4341 üzenetére
nem is azt mondtam hogy mindenkinek kell hozza erteni, eleg 1-2 ember is, csak az a problema, nem negativumkent mondom, de itt egy sincs(magamat is beleertve persze)
Figyu en nem vagyok ellene az ilyesminek, de azert gondolom masnak is feltunt hogy mindig tobbes szam 2es szemelyben beszelsz, ha szerinted ennyire egyszeruen meg lehetne csinalni, miertnem vagsz bele, vagy kezded el gyujteni magad kore az embereket?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
atm*RefeeZ #4344 üzenetére
meg mindig elkezdheted jeepet, nemis lennel nagy lemaradasban
amugy mitortent max-al, egyszer csak elkezdte ezt csinalni..nincs vmi konkret dolog amiutan elcseszodott? ha semmi sem segit szedd le aztan dobd ujra altalaban ezamegoldasAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
lantlant #4380 üzenetére
nem 100as hogy ertem a problemad, de szerintem nezz ra curve editorra, ha a gorbeid bezierek(asszem alapon azok) vagy smootholva vannak, akkor masolas utan animacios kulcsok elott/utan lehetnek benne huplik.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #4383 üzenetére
itteni GDC-re en is el akartam nezni, de aztan sajna kimaradt, majd jovore talan.
Amugy kis hazankba milyen volt? Marketing maszlag, vagy voltak ertelmes eloadasok is?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
Menthirist #4387 üzenetére
kösz, kimerito volt
ahogy nezem kabe hasonlo lehetett mint tavalyelotti...elfelejtettem a nevet konferencia
..ami oktoberben volt. na.
nagyjabol hasonlo programmal is.
ui:
ma hazaerve egy level vart SAE Institue-tol(helyi iskola), hogy hetvegen nyilt nap lesz eloadasokkal, lehet elpattanok korulnezni. Ha igen, majd tolok enis kepeketAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
lantlant #4422 üzenetére
nem igazan ertek maxscripthez, de help alapjan a leirt parancs inkabb egy megadott material bepasszintasara valo a megadott material slotba.
Szerintem kis kerulo uttal megoldhato lenne a problema. Ha jol tevedek put material to scene gomb-ra bokve a prog kicsereli az oszes olyan ojjekt shaderet az aktualisan kijeloltre, amikre elozoleg egy az aktualisan kijelolt materiallal megegyezzo nevu anyag volt rahuzva. ......de ecceruen hangzik
Szoval ha eltarolnad az osszes olyan ojjekt nevet, amikre X anyag van rahuzva aztan adott utasitasra kicserelned a shaderuket Y-ra, akkor elvileg ugyanazt az eredmenyt kapnad.
mondjuk nemtom pontosan mihez kene, lehet adott feladthoz nem mukodne a dolog ilyen formaban.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
Annyi a kulonbseg, hogy Emesh face, Epoly meg poligon alapu. Amugy editpoly tekintheto a edit mesh tovabbfejlesztesenek, tobb es jobban hasznalhato(mukodo) tool-okkal, nemistom mert hagytak benne edit mesht, valoszinuleg kompatibilitas miatt.
Ui: toknemidetartozik, de visszatertem innihanynibelefekudni egy ket hetre kicsinyhazankba, es ramjott, hogy el kene adnom monitorom, mert itt ugyiscsakporosodik, ocsikenek meg eleg regi 21es iiyama-is.
Szal lenne nekem egy ilyen eladom:
Belinea 101920
19", MVA panel, 1000:1 kontraszt meg 178as belathatosagi szog es 2db extra subpixelhiba..azt odaadom felar nelkul
na ok olyan allatfajok, hogy ilyen rozsaszin mind2 es a monitor bal feletol nezve vizszintesen az 1/4edenel fuggolegesen meg alulrol es felulrol egyarant kabe 1/3anal helyezkednek el, gyakorlatilag majdnem 1 vonalban. Feher, ill vilagos hatter elott latszodnak csak, jatek, film, max kozben szoszerint eszrevehetetlenek, netezes kozben nem mondom hogy nem mer ugye netezes nagy resze feher hatter elott zajlik, de ha nem oket keresi egyfolytaban az ember szeme akkor teljesen okesak. meretuket tekintve pontosan ekkorak---> . ooooooo(1280*1024ben)
Ezt mindenki eldontheti magaban hogy zavaro-e avagy sem. Engem 1so heten idegesitett, mert az ember szeme onkentelenul is oda-oda futkosott netezes kozben, de ha tul lepsz rajta, hogy oke, ott vannak akkor utana szinte eszre sem veszed oket.
persze szubjektiv.
namind1
arat tekintve egy 50e ft korul gondoltam.
ha vkit esetleg erdekelne vagy tud vkit akit erdekel, legyen oly szives sikitson gyorsan, mert meg mielott visszaterek nyominger lofejuekhez, hozza szeretnem vagni vkihez.
kosz elore is[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz
YODA mester #4436 üzenetére
kompozit szempontyabuul elso kepen ha sotetebre venned a kocsit, ill. vetne ra arnyekot a teto, akkor nem esne le annyira keprol, mert igy most a vilagos eg visszatukrozodese miatt teto nem passzol a kepbe. Najo persze tom, ez nem aza kep ahol a tokeletesseg a cel, csak gondoltam azer leirom.
masodik viszont szep lett. Talan annyi, hogy a hazfalra vetulo arnyek talan picit tul sok, ahhoz tul szort a feny hogy ilyen eles arnyek vetuljon oda.
najo befogtam.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...