Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tropea78

    csendes tag

    Segítséget szeretnék kérni, mi máshoz, mint televízió vásárláshoz. Gyorsan hozzáteszem, hogy kezdő vagyok a képcsöves tévét követő korszakot tekintve. /Jó, éppen egy HD LCD monitort bámulok éppen./

    Vannak igényeim, és kötöttségek.

    Utóbbiakkal kezdem, ezekből a lakás berendezése és méretei miatt nem lehet engedni: a tévé mérete 40, max. 42 col lehet. A távolság a néző szeme és a készülék között kb. 3 méter. A tv-vel szemben, egyben a néző háta mögött, keletre néző ablak van, azaz délelőtt természetes fényárban úszik a helyiség.

    Az igények:

    Alapvetően az alábbi dolgokra használnám a készüléket:

    1. Meccsnézés a kábeltévé szolgáltatásán keresztül: fontos a gördülékenység, a jó képfrissítés.

    2. Filmnézés dvd-ről és BD-ről, a 3D-hez is ragaszkodnék.

    3. Filmnézés, zenehallgatás Youtube-ról.

    4. Saját fényképek nézegetése.

    Anyagi korlátaim csak a józan ész keretein belül vannak, azaz nem szeretnék fölöslegesen pénzt kidobni azért, mert valami trendi, high tech, ám úgysem élvezném a hasznát.

    A hülyéknek nem való üzletben az alábbiakat néztem, mivel ezekre van 10 % kedvezményem, így /függetlenül a Samsung ajánlott árától/ az egyiket 315 000 Ft-ért, a másikat 250 000 Ft-ért vehetném meg:

    http://www.samsung.com/hu/consumer/televisions/televisions/evolutionary-tv/UE40F8000SLXXH

    http://www.samsung.com/hu/consumer/televisions/televisions/evolutionary-tv/UE40F7000SLXXH

    Kérdés, hogy az igényeimhez mérten tényleg szükségem van-e ezekre az így is drága készülékekre? Mennyire fontos nekem pl. a megújítható technológia, ha ismert lustaságomban úgysem haladok a korral semmiben, hanem mindig csak akkor váltok, ha már belátom, hogy muzeális műszaki darabokkal rendelkezem? /11 éves az autóm, nyomógombos a telefonom, hifit is csak tavaly cseréltem 1995 után./