Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirKero

    őstag

    válasz bajtokarpi #7488 üzenetére

    Ne foglalkozz azzal mit mond az üzlet!!

    A samsungnál rögzítve van hogy te rögtön jelentetted a hibát és az ő rossz hiba beazonosításuk miatt csúszott eddig a dolog. Nekem azt mondták az ügyfélen hogy ha az üzlet okoskodik majd ők rájuk szólnak.

    Nekem a samsung ebben az e-mailben elismerte,hogy miattuk csúszott ennyi napot az ügyintézés: Szíves elnézését kérjük a készülék által okozott kellemetlenségek miatt. Sajnálatos módon a készülékének a nem megfelelő működése és a szerverkarbantartás egybeesése miatt, ügyfélszolgálatunknak nem állt módjában a probléma okozóját beazonosítani. Ismételten szíves elnézését kérjük ezekért a kellemetlenségekért.

    Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

Új hozzászólás Aktív témák