Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • krx21

    nagyúr

    válasz Jakesz #4305 üzenetére

    Az a probléma, hogy a 30 napos utalás nem hiba, hanem szándékos... Pedig többször is telefonáltam miatta...
    Náluk a gép fel sem dobja SZÁNDÉKOSAN! 30 napig, hogy utalniuk kéne! Nálam ez ledobta az ékszíjat!
    Meg most komolyan, milyen bolt az ahol egy pendrive-ot sem lehet venni készletről? Erről meg van a véleményem... Lehet webshopot csinálni korrektebbül is, ahol az alapvető dolgok készleten is vannak és van szerviz is... Például
    Ide is igaz a régi mondás, hogy: "addig jár a korsó a kútra, amíg el nem törik..."
    Örülj, hogy neked még nem volt problémád!
    Ja, és hogy a tápegységedre 2 hetet vártál az egy vicc... nem szolgáltatás! Ha valakinek 2 hétig nem megy a gépe garanciális ügyintézésre várva, az 2x is meggondolja mit honnan vesz és nem mosolyog...
    Meg a filozófia: Nem támogatok olyan céget, ahol a szolgáltatás kimerül abban, hogy megveszek valamit 100Ft-ért és továbbadom 150-ért... Minden egyéb dolgot a beszállítómra hárítok és az apró betűs vásárlói feltételekkel bevédem magam, felelősséget semmiért nem nagyon vállalok cég...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák