Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz radi8tor #24512 üzenetére

    Nekem olyasmi jár az eszemben, hogy ki mondta, hogy egy pixelnek négyzet alakúnak kell lennie? 3D esetén lenne vízszintesen vagy függőlegesen 2:1 arányú, azt kész. Függőleges esetén persze a 2D pixel nem RGB, hanem RGBRGB lenne :]
    Másik lehetőség meg az lenne, hogy az aktív 3D frekvenciáját növeljék meg, mondjuk 100Hz-re, ami 200Hz-es képfrissítést jelent (100Hz alatt azt értem, hogy a "balszem-jobbszem" sor 100-szor ismétlődik, amihez értelemszerűen 200 kép kell).
    Másrészről jön ugye, hogy húúúú, az aktív 3D szemüvege nehéz, elem kell bele, stb. Kidolgozhatnák, hogy a polarizáció irányát meg tudják fordítani a teljes felületen, így az egész kép hol a passzív szemüveg egyik, hol a másik "lencséjén" menne át. Persze, ez is 100Hz-en. (lásd fent, hogy hogy értem :) )
    És ha mindezt még meg tudnák pixel szinten oldani, a kedves felhasználónak csak egy gombnyomás lenne, hogy inkább a villogásmentes verziót válassza, beáldozva a felbontást. Viszont akkor lehetne vízszintes vagy függőleges csíkos, esetleg pepita :D Lásd: Youtube 3D variációi :DDD

    Ja, hogy ehhez a QD-os bűvészkedésnél többet kéne tenni? Én kérek elnézést...

    blakey
    Ez az egyik ok, amiért bírnék egy passzív UHD 3D tv-t. A másik meg az, hogy monitornak is használom, tehát nagyobb felbontás 2D-ben :]
    nVidia már amúgy is csinál HDMI2-t tudó videókártyát, szóval ez a probléma is letudva.

    [ Szerkesztve ]

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Új hozzászólás Aktív témák