Sikersztori a Samsung „iSheep” reklámja

Az Apple új készülékeinek premierjéről azok is könnyen tudomást szereznek, akik nem különösebben érdeklődnek a távközlés iránt, hiszen a márkaboltok előtt kígyózó sorok első résztvevői rendszerint már a piaci premiert megelőző napon letáboroznak a bejárat előtt. Az ilyesfajta fanatizmus van akiket mosolyra gerjeszt, másokat pedig kifigurázó videók készítésére inspirál. Ez utóbbi közé tartozik a Samsung „iSheep” néven ismertté vált Galaxy S III reklámfilmje is, ahol a dél-koreai cég a csúcsmodelljének azon technológiai újdonságait emeli ki, melyek az iPhone 5-ből továbbra is hiányoznak. A Visible Measures szerint a kisfilm olyan jól sikerült, hogy összesen 71,8 millióan voltak rá kíváncsiak, mely négyszeresen múlja felül az iPhone 5 bemutatója iránti érdeklődést. Az „iPhone-hatás” miatt a távközlés nagyjai hanyatlásnak indultak, az egyetlen igazi sikertörténet a Samsung lehet, mely Galaxy S III csúcsmodellje az előző negyedévben túlszárnyalta az iPhone 4S iránti keresletet.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés