Hirdetés

MWC blog: Minden a terv szerint

Bone igyekezett fapofát vágni az első repülése során, szerintem folyamatosan monitorozta suttyomban, hogy a reptéren hogyan kell viselkedni, mert gond nélkül átcsúszott a biztonsági ellenőrzésen, miközben Bocha meg én még a cipőnktől is meg kellett váljunk. Aztán ez az erőltetett nyugalom láthatóan elszállt, amikor nekiindultunk a kifutópályának és felemelkedett a gép, direkt ablakhoz ültettük a figurát és bemákolt egy esti, budapesti látképet Dunával, Parlamenttel, meg minden.

Legendd, Bone és Oliverda a barcelonai reptéren
Legendd és Bone faarca a barcelonai reptéren [+]

Eseménytelen utunk volt, leszámítva, hogy a Ryanair nem méri bőkezűen a lábteret, de időben leszálltunk, egyből jöttek a bőröndök, kiosztottam mindenkinek a buszjegyet a város felé, aztán 20 perc múlva már le is ugrottunk a járműről pont a házunkkal szemben. Némi telefonálgatás után bejutottunk, a lakásról most csak annyit, hogy hetedik emelet, tetőterasz, egyébként pedig tipikusan spanyol, hivatalosan minden van, gyakorlatilag ennek a mindennek a zöme kvázi jelzésértékű, alig jön víz a zuhanszóból, alig lehet elforgatni a zárban a kulcsot, alig van fűtés, az ágyak 180 centi hosszúak, paplan szokás szerint nincs és az egész kecót egy chilei hölgy rendezte be, ami kifejezetten eklektikus és rengeteg ponton kifejezetten értelmetlen eredményt szült. Bocha jelezte, hogy ő majd erről egy részletes bemutatót akar írni. Ami vitathatatlanul jó pont, az terasz, amiről látszik a Montjuic teljes egészében, ha pedig a hátsó erkélyre megyünk ki, akkor a Tibidabo.

A teraszunk, már napsütésben
A teraszunk, már napsütésben [+]

Némi KAS-vásárlás és vacsoraszerzés után elég hamar elcsendesedett a társaság, nyilvánvalóan szokás szerint én voltam az, aki felkelt reggel 8-kor, ez nem a tökéletesre beállított biológiai órám eredménye, hanem mint kiderült, van még egy szint felettünk, ahol egyrészt más emberek laknak, másrészt korán kelnek vasárnap is, harmadrészt vélhetően oszlopszerű lábuk van, amit sajnos nem lehetséges finoman emelni és a földre újra letenni. Amíg a banda próbálta magát összekapni leugrottam keresni egy pékséget, 50 méter sugarú körben találtam hármat, úgyhogy a reggeli nem lesz kérdés a héten.

Nappali, munkaasztal, készülnek az Acer hírek
Nappali, munkaasztal, készülnek az Acer hírek [+]

A menetrend az, hogy Kind, Bone és Oliverda elmennek megnézni az Acer újdonságait, én gyorsan elugrom előregisztrálni a HTC sajtóeseményre valami hotelbe, aztán kisuhanunk a kiállításra átvenni a belépőket, majd szétszéledünk, mert LG, Huawei, Alcatel és Samsung események lesznek, illetve ShowStoppers és Mobile Focus Global, mind máshol, mind más időben, szóval az az egy biztos pont van a napban, hogy este a Mobile Focus Global nevű össznépi banzájon találkozunk, aztán valahogy hazavergődünk és toljuk kifelé az anyagokat, ahogyan a csövön kifér.

MWC utazásunkat támogatta az Alcatel One Touch és a mydlink HomeAlcatel One Touchmydlink Home