Hirdetés

KFC különkiadás a Huawei-től

Úgy tűnik, legalábbis innen, hogy Ázsiában igen népszerűek a tematikusan dizájnolt készülékek, legyen az egy helyi (virtuális) szupersztár, játékkarakter, vagy a világ legnagyobb hatású sci-fi sorozata. Valószínűleg ez egyébként a jéghegy csúcsa, el tudjuk képzelni, hogy ennél jóval több, helyi érdekeltségű különkiadás lehet, most például az amerikai gyorsétteremlánc, a KFC tudhat magáénak egy dedikált készüléket.

A KFC 1987-ben nyitotta meg első éttermét Kínában, a 30 éves évfordulót pedig az idén szintén harmadik X-be lépő, Kínában mellesleg piacvezető Huawei segített méltó módon megünnepelni egy kifejezetten a Kentucky Fried Chicken számára gyártott telefonnal. Az együttműködést pénteken jelentették be, a készülékről azonban sokat nem árultak el azon kívül, ami nyilvánvalóan látszik. Mármint az, hogy a burkolat piros és mindkét fél logója megegyező hangsúllyal szerepel rajta a közös dátum mellett, valamint, hogy feltehetően a Huawei Enjoy 7 Plus az.


[+]

A telefonra alapértelmezetten felkerül a KFC saját alkalmazása, amit 100 000 virtuális K dollárral töltenek fel, valamint a K Music, ami a KFC új szolgáltatásához enged hozzáférést. A vendégek az applikáción keresztül saját maguk tehetik be a zenét, amit fogyasztás közben hallgatni szeretnének. A Weibón közzétett információ alapján 5000 darab KFC-Huawei brandelt készüléket terveznek piacra dobni július 13-án, 162 dolláros áron.

Hirdetés