Havi nyertes lett az Oppo Kínában

A március igencsak izgalmasan alakult az Oppo háza táján. A vállalat az offline eladások tekintetében Kínában az első helyet szerezte meg márciusban, ami legfőképpen az F1 Plus (R9 néven fut Távol-Keleten) iránti érdeklődésnek köszönhető. Az adatokat a Sino MR független elemzőcég tette közzé.


[+]

A kimutatások szerint az Oppo 180 ezer darab készüléket értékesített az első napon (március 24-e), néhány nappal később pedig már több mint 400 ezer eszköz talált gazdára. A kínaiakat a Vivo és az Apple követi, méghozzá 12,1 és 11,2 százalékos részesedéssel, a negyedik helyre a Huawei fért oda, méghozzá 9,4 százalékkal, és a Honor sem teljesített rosszul, a márkát 4,5 százalék választotta. Az Oppo R9/F1 Plus sikere egyébként nem meglepő, hiszen a felszereltségei közé tartozik a MediaTek Helio P10 chipset, a 64 gigabájtos adattároló, valamint a 4 GB RAM és a duál SIM támogatás.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Oppo

Előzmények

Hirdetés