Elcsábította az Apple a TAG Heuer értékesítési vezetőjét

Miközben több gyártó is korán piacra dobta okosóráját, hogy minél előbb meglovagolják az egyre népszerűbb felcsatolható trendeket, az Apple nem sieti el az iWatch premierjét, inkább a mögötte álló stáb megerősítésén dolgozik. Legújabb fogásuk az LVMH luxustermékek családjába tartozó TAG Heuertől jött: Patrick Pruniaux a svájci óragyártó marketingért felelős vezére volt, akinek a feladata az Apple-nél minden bizonnyal az iWatch marketingstratégiájának felépítése és levezénylése lesz.


Egy iWatch koncepció

Az okosórák és egyéb hordható, felcsatolható eszközök az elkövetkező évek sikertermékei lehetnek, és számos gyártó már ki is próbálta magát a szegmensben, bár maradandót talán csak a Sony, a Pebble és a Samsung tudott alkotni. Ugyanakkora a napokban elstartolt a Google okosóra termékvonala, az Android Wear, és egyre több és fejlettebb ilyen termék érkezik, így a Motorola Moto 360, éppen ezért időszerű lehet az iWatchot valamikor az iPhone 6 premierjének idején bejelenteni. Addig pedig Patrick Pruniaux kidolgozhatja, hogyan fogják a terméket eladni, amit aztán mi le is kívánunk tesztelni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés