Telefonos ügyfélszolgálat egy mobilszolgáltatónál

Hirdetés

Tévhitek

Sokan gondolják azt, hogy a mobilcégeknél dolgozó emberek talicskával tolják ki a székház kapuján a telefonokat. Nos, ez nincs így, legalábbis az biztos, hogy egy ügyfélszolgálaton dolgozó kollega (aki sokszor nem is a cég alkalmazottja, hanem kölcsön-munkaerő) gyakorlatilag minimális kedvezményt kaphat, azt is csak előfizetés esetén.

Sokan gondolják azt, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó emberek belelátnak a rendszerbe minimum annyira mélyen, hogy meg tudnak mondani híváslistákat, illetve, hogy ki, mikor, merre használta a telefonját. Ez is hatalmas tévedés, csak a speciális csoportoknak van erre lehetőségük, oda pedig nem az utcáról kerülnek be az emberek. Egy átlagos telefonos operátor maximum annyit lát a hívásainkból, hogy azok megtörténtek, konkrét időpont látszik, de hogy milyen számra ment a telefon, az már nem. Csak annyit lát, ami kell ahhoz, hogy alapvető problémát tudjon megoldani.

Sokan gondolják azt, hogy biztos könnyű feljutni az ügyfélszolgálatról pénzes pozíciókba. Ez talán így volt 10-12 éve, amikor még nagyon bővültek a hazai operátorok, nyilván saját emberekből építették fel a vezetői réteget is. De ma már inkább leépítések vannak (Telenor), a vállalati hierarchiában lépkedni már egyáltalán nem könnyű menet, ha egyáltalán lehetséges. Az, hogy egyes multicégeknél Magyarországon a ki kinek a kicsodája elv gyakran érvényesül, a mobilszolgáltatóknál is benne van a pakliban.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés