Egyebek, összegzés
Mivel magyar térpép híján a felhasználói élmény kis hazánkban konvergál a nullához, így tettünk egy rövid kiruccanást a monarchia fővárosába, különös tekintettel arra, hogy ott éppen egy veteránautó-kiállítás volt, igazi ritkaságokkal. Az immáron jelképes határon áthaladva boldogan vetettük szemünket a navi kijelzőjére, várva, hogy a SirfStar III-mas elegendő műholdat összevadásszon, és nem is kellett sokat várni: gyorsan helyzetet talált, és masszívan ragaszkodott a műholdakhoz a Mio. Az iGO 8 (MioMap 2008) használatára egy külön cikk készül, így erre nem igazán szeretnék kitérni, maradjunk annyivban, hogy érdekes, de újra kell tanulni a kezelését.
A térképről, illetve a szoftverről annyit azért mindenképpen elmesélnék, hogy - nyilván a felhasználói élmény növelése jegyében - úgy bevitt minket az "málnásba" Bécsben, hogy csak annak köszönhetjük, hogy hazataláltunk, hogy jól ismerjük az osztrák fővárost. Arra nem sikerült rájönni, hogy a hibáról a térkép, a tervezési algoritmus, vagy pedig az istenek tehetnek, de kellemetlen volt időre rohanni valahova úgy, hogy láthatóan nálunk már csak a navi volt jobban elveszve.
Összegzésképpen a C620-ról az a véleményem, hogy ebben az állapotában, Nyugat-Európa térképpel, nagyjából 130 ezer forintért erősen túl van árazva. Magyarországon gyakorlatilag használhatatlan, és ezeket sajnos sem az összeszerelési minőség, sem pedig az extra alkalmazások nem képesek ellensúlyozni. Reméljük, hamarosan a magyar térléppel rendelkező verziót is kezünkbe kapjuk. Addig is, nincs plecsni.
Gubro
A tesztkészüléket az LCP Systems biztosította. Köszönjük.