- Mobil flották
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Milyen okostelefont vegyek?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
PlayStationre és Switch-re is megjelent a Grounded
gp "Drágám, a kölykök már újabb platformokon is összementek."
-
Mobilarena
Energiaital topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
Akciós árat a nem akciós árhoz hasonlítani az szerintem hülyeség, mivel ugye amikor a Hell akciós, akkor általában a Watt nem az, vagy, ha a Monster akciós 299 Ft-ért.
Tudom, hogy máshol meg lehet akció nélkül venni olcsóbban is mindent. Ezért hoztam direkt a Tesco példát és a normál árat. Én 135 Ft-ért veszem a Hellt például, mert nem veszek 1-1 darabot, hanem általában 1-2 kartont veszek összesen, persze összeválogatott ízekben.
Aki meg a "kommersz" fogyasztó, ő bemegy megveszi a legolcsóbbat (vagy ami éppen akciós) és viszont látásra. Tudod hányan vesznek a mai napig Bombát, mert az a Bomba? És 0 fogalmuk van róla, hogy már "nem energiaital", alig van benne koffein, de az kell, mert "Bomba".
De szerintem kár ezen rugózni, a Watt régen is és most is egy ligában focizott a Hellel, ezt érzik ők is, húzzák is az árat a Hell után, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!