Hirdetés

Aktív témák

  • gornn

    csendes tag

    válasz omfgk #142 üzenetére

    Jópár napja írtam, hogy vásároltam egy 9T Pro-t a Lurdyban, aminek ferde volt az USB portja. 3 napon belül visszavittem, elküldték szervizbe, és megjavították, nem akarták cserélni. Szerencsére nem adtam fel, addig nyúztam őket, míg hosszas főnöki egyeztetés után adtak egy újat.....sajnos......

    a cserélt ÚJ, bontatlan készüléknek ferde a popup kamerája, nem tud teljesen becsukódni, a hátlap felső részén két karc található, a rezgő motorja pedig eléggé félelmetesen rezeg, minta bármelyik pillanatban szétesne a telefon.......

    Természetesen ezt is alaposan átnéztem a kibontás után, nem is használtam, erre jött a válasz hogy "nem lett e leejtve"? Csere egyelőre nincs, a Wayteq szerviz passzolta a melót, kiküldték az EU-s központi szervizbe, három hét mire meglesz a szakvélemény. Csak gratulálni tudok a Xiaominak hogy ennyire szuper a garanciális ügyintézése, valamint hogy ennyire hulladék módon rakja össze a telóit.

    Eltelt két hét, és még mindig nincs telefonom. Cserébe nem kevés összeget adtam (145e) a Xiaominak.

    Eddig MIX szériám volt, semmi probléma nem volt velük. Lehet hogy a Gearbestről kellett volna megrendelnem.....

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák