-
Mobilarena
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz
diegho #18588 üzenetére
Ezért szeretem a 9-es gépeket a legjobban. Valahogy jóval kevesebb kompromisszumot kell kötni, a kevesebb hp ellenére. Vagy csak a 10-es gépekkel vagyok sokkal bénább? Nekem az az érzésem, hogy a plusz hp ellenére egyáltalán nem jobbak egy csomó tekintetben. Mintha a megnövelt életerővel kapnál egy púpot is a hátadra.
-
sith7
félisten
válasz
diegho #18490 üzenetére
pontosan
még nekem is, egy átlagos játékosnak is, ha jó az MM - nem 2 tier - rel feljebb rak - , és sikerül az első 3 - ba bekerülni, akár 2000 xp is lehet egy nem szorzós csata
Tegnap vettem vissza a KV4 - et, 80k xp volt rajt párat mentem vele tegnap, meg ma ezt az előbbit, és már 96k
Akinek van ideje, és ügyes 1-2 nap alatt , akár el is juthat a következő tankjáig -
dfsz34
őstag
válasz
diegho #18246 üzenetére
A BiA megnöveli a látótávot is 2,3%-al, többel, mint a parancsnok specifikus látótáv növelő skill-je. Más különösebb értelme tényleg nincs. Ha valakinek van sok skilles legénysége, azon elfér a BiA, de az tényleg baromság, mikor még nincs két skill sem, de a BiA lefoglal egy teljes sort.
-
zsolthee
senior tag
válasz
diegho #18246 üzenetére
Én már úgy vagyok vele, hogy az olyan tankokra, amiknek az ágyújuk pontos és gyorsan céloz (E5, Conqueror) már nem is teszek BIA-t. Med tankokhoz hasonlóan kezelem őket: Javítást, mozgást, célzást és látótávolságot buffolok először. 4. skillnél ráérek újragondolni az egészet...akkor már befigyelhet a BIA
-
válasz
diegho #18159 üzenetére
Csak, hogy a kifacsart gondolkodásodnak némileg ellentmondjak ha hősnek gondolnám magam akkor pont örülnék a naponta szekérderék medálnak....
Amúgy -nekem- ez egy játék, így szórakozni akarok. Magyarul abban a tierben és azzal a tankal játszok ami jólesik! Meglehet erről a véleményed de -szerencsére- ennek semmi befolyása nincs a játékomra....... -
válasz
diegho #18124 üzenetére
Oké díjazza a vesztes csapat utolsó játékosát is valamennyire de azért azt ne mond, hogy ha pl. Te a vesztes csapat top helyén végzel 4 killel és valami komoly sebzéssel akkor kapsz annyi XP-t mint a győztes csapat egyik tagja 2 killel és mondjuk a tiednél jóval kevesebb sebzéssel!
-
zsolthee
senior tag
válasz
diegho #18105 üzenetére
De, előfordul.
Viszont nem fűnyíró szimulátornak nézem a játékot.
A pálya live oaks volt. C4-nél voltam a meccs végénél és 2 med bekerített. A szerencsétlen végignézte (kb A4-nél állhatott) a halálomat. Pedig a város környéke üres volt. Ketten lett volna esélyünk ellenük, de nem csinált semmit. Ezért kaphatta a megjegyzést. Ha már úgy is bukta, beviszek még annyi sebzést/kill-t amennyit csak tudok, nem? Számomra ez a logikus.Egyébként nagyon könnyű megszokni a jót. Ha nincs fent zoom + térkép mod, lényegesen romik részemről a játszhatóság. Ezekben semmi cheat, simán alkalmazhatná már a WG őket...célkeresztekről már nem is beszélve. Bár 9.2 óta nekem jó a gyári is.
-
mrszitya
senior tag
válasz
diegho #17763 üzenetére
Hja, néha én is elgondolkozom, miért nem látni tömegesen a jelzéseket.
Annyit lehetett olvasni egyébként a fejlesztői visszajelzésekben, hogy csökkenteni fogják a szinteket. és pár tankon elvileg a megjelenítésükkel is volt vmilyen probléma.
#Tomi0703
Igen, csak a patch megjelenése után lejátszott meccseket veszi figyelembe. Plusz egy 50-100 meccs kell neki utána is tankonként, mire eléred a szükséges határt.
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz
diegho #17754 üzenetére
Ott még nem járok, de igyekszem
Fentebb irta vki, hogy ElC amx-el rammoltak tigrist, ami gyorshalal volt. Erre irtam, hogy a 30.02 vel batran neki lehet menni, plane oldalrol, mert nem instant halal.
Az olyan fura, hogy az 50B-nek olyan eros az orra, mindig elvsodalkozom rajta... -
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17303 üzenetére
Aha, persze. Hányszor, de hányszor előfordul az, hogy lővi az ember az ellenfelet, betalál 3-4 lövés és sebez is, de a legutolsó, ami megölné az ellenfelet, elmegy a holdba, megbünteti a földet stb. Senki nem mozog, a célkereszt sem, még mielőtt a játékos hülyeségére fognánk a dolgot.
Ez szinte törvényszerű, annyira gyakran előforduló eset. A legutóbbi ilyen emlékezetes esetem azért bosszantott, mert ezen múlt a fadin medálom. Két lövés betalál, sebez, senki nem mozog (szóval nem lehet arra fogni, hogy de mekkora büdös nagy láma voltam), a harmadik meg egy orbitális mellé, aha, persze. Rohanhattam foglalni, hogy még a csatát lehozzam valahogy és ha az ellenfél kicsit agilisebb, akkor nem hagy foglalni, de az mondjuk tényleg nettó hülyeség volt a részéről, annak az rng-hez semmi köze.
Mese habbal a tiszta RNG. Igen, csináltak valami RNG-t, amit megbolondítottak egy csomó egyéb faktorral, tényezővel, amit nem kötnek a nagyérdemű orrára.
Egy véletlen eloszlás esetén bármi előfordulhat egyébként (mondjuk nem értem miért kell 10 oldalú kockával dobni és az 1-5 meg 6-10-t figyelni, mert akkor egyszerűbb egy pénzt feldobni, ugyanaz a kimenetele, de mondjuk a pénzérme nem ad&d kellék, úgyhogy végül is értem a logikát benne
), eddig igaz, ami viszont nem fordulhat elő, hogy rendszeresen, visszatérően mintaszerűen történjenek a dolgok (lásd az első példámat, hogy nem hagyja kilőni a tankot, feltűnően rendszeresen). Bármilyen tankkal lövök párat a csata elején és nagy biztonsággal megmondom, hogy most negatív rng-ben vagyunk vagy elég ránéznem az ellenfélre és sebezni fogok, és bejön, nem ritkán, de legtöbbször. Milyen RNG ez? Most komolyan. Ha látom, hogy mocsok RNG mellett megyek, akkor próbálok kompenzálni, kivárni többet a célzással, ez segít, de nekem ez akkor sem tetszik, szórjon már tényleg véletlenszerűen, ha nagy pofával állandóan az RNG-re hivatkoznak.
Másik példa hogy rengetegszer "húz" lefele a lövés és bünteti a földet vagy lövök egy crit nullát vele a lánctalpba és nem egy lövés, hanem egymás után. Ilyenkor próbálok kompenzálni, de ha feljebb viszem a célzót, akkor ugye azt várnám, hogy majd az oldalát lövi, akkor megy a holdba. Aha, RNG miatt, természetesen, mi más.
Az MM csodáiról ne is beszéljünk, erre én már rendszert is építettem fel. Max két vereséget engedek meg egy tankkal egymás után, utána legalább 10 csatás pihi és csak utána lehet újra próbálkozni vele, de ha nyerek, akkor hagyom kifutni a sorozatot az első vereségig (már ha van rá időm, mert soxor elég lenne a garázsból kigurulni és semmit sem csinálni, akkor is sorozatban nyerek és ez tényleg így is van). Láss csodát, ha betartom szigorúan a szisztémát, akkor nap-nap összehasonlításban nagyjából ugyanazokkal a tankokkal 5% WR különbséget is lehet hozni és ezt szinte rendszeresen meg lehet ismételni. Egy tiszta RNG mellett hogyan már, úgy értem hogy a faxba rak össze zsinórban vesztő vagy nyerő csatákat? A megoldás valószínüleg az, hogy az egyéb RNG módosító paraméterek összesége. Néha tényleg nagyon durva, csak röhögök, bármit mutat az xwm, lehozzuk. Gyanúsan pontosak a lövések, kevés a lepattanó, elég ránézni az ellenfélre és sebzem stb, ha lassú tankkal vagyok, akkor nem látok élő ellenfelet, mert mind meghal hamarabb, hogy odaérnék. Máskor meg az ellentétje, de mivel csak két ilyen vereséget engedek meg, nem érint annyira. Mintha tank és az éppen játszó játékosok masszája lenne összegyúrva és adna egy éppen nyerő vagy vesztő egyveleget.
Az biztos, hogy van valami RNG rendszerük, de aki kicsit gondolkodik, az arra is rájön, hogy ezt megbolondítják egyéb tényezőkkel.
Azt csak tippelni lehet, hogy kb mik ezek a tényezők, egy dolog jut eszembe ilyenkor, hogy pl figyelheti a legutóbbi, napi WR-t az adott tankkal és finoman utána hangolhat, semmibe nem telik kb, ha kell még a folyamatábrát is megírom neki, bár szerintem ez a kód már ott figyel szépen csendben. Ha kap a játékos vagy sok játékos egy csapatban egy kis pozitív RNG eltérítés a +- 25% sávon belül, máris kész a nyerő vagy vesztő széria, de nem feltűnő, csak mondjuk nem mindegy hogy 20 lövésből 10 sebez vagy 14.
Ezzel együtt az van, szerintem, hogy az említett jobb játékosok akár tudat alatt már kompenzálnak és tudnak kompenzálni, teljes beszűkítéssel. Nem erőltetik a tankot, ha folyamatosan buknak vele, például ez a legokosabb tanács szerintem. Ez csak kettő, de ha jobban átgondolnám biztos tudnék még mondani védekezési folyamatot, amivel lehet csökkenteni a negatív szériák hatását. Na egy kezdő vagy közepes játékos meg nem is foglalkozik ilyesmikkel, de szerintem jogos a sírása, mert a rendszeres, visszatérő minták a véletlen sorozatban, hát erősen kérdőjelesek a rendszer tisztaságát illetően.
-
-
-
-
-
-
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
diegho #17216 üzenetére
Hát na ez az, kilóg gyakorlatilag az egész tank, mégsem tudom meglőni. Replayen látszott, hogy a lövegem nem is lógott át a sziklán, hanem pont fölötte volt, gyakorlatilag ráfeküdt, úgyhogy teljesen sima lövésnek kellett volna lennie.
De nem panaszkodom annyit, most megvettem az M3 Lee-t és ezt a hibát kihasználva tudtam Serene Coaston úgy lövöldözni vele, hogy gyakorlatilag nem lógtam ki a fedezék mögül. -
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17176 üzenetére
Világos, én csak azt akartam mondani, hogy vannak, akiknek ki van kapcsolva a javítás meg a feltöltés, mert egyszerűen nem bírják anyagilag vagy éppen csak annyi kreditje van, hogy menjen mondjuk 2-3 kört és akar menni az E100-al utána meg az IS7-el és csak egyszer tudja mindegyiket feltölteni.
Evvan, mondjuk játszhatna jobban is , igaz ami igaz...
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17170 üzenetére
Azt egy szóval sem mondtam, hogy jó játékos, mert nem az. Ha náluk vagyunk látogatóban mindig megkér, hogy termeljek egy kis kreditet neki, mert neki is megy, csak lassabban. Nem most, de komolyan gondolkodom rajta, hogy veszek neki egy prém tankot ajándékba, mert már nekem fáj a sóherkedése.
A lényeg, hogy vannak ötös tankjai, meg 3 tízes, azok viszik a pénzt, de szeret velük menni (E100, is7 meg a brit nehéz).
Termelek mondjuk maximum 3-400k kreditet, ötös tankokkal, meg a nashorn-t megvetettem vele, az adja a legjobban.
Állítása szerint már aznap este nincs belőle semmi. Hát erre mit mondjak?
Vannak ilyenek, nem tudom, hogy sokan-e, de vannak.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #17167 üzenetére
Egy kilences-tízes tankot megjavítani és lőszerrel feltölteni lehet 20-30k is. Simán ismerek olyant, aki állandó kredit gondban van és mindig ki kell számolja, hogy mikor töltheti fel a nagy tankjait és mikor mehet velük.
Az egy más kérdés, hogy nem sajnálom, mert simán vehetne egy prém tankot, de csak azért sem.
-
emre
veterán
válasz
diegho #17114 üzenetére
Attól op hogy op játékosok tolják vele, és folyamatosan magasan van a szint.
Nem úgy mint a wte100, azzal egy hétfői napon ennyi sebzésre is lehet ászt kapni. A hétvégére meg szerintem 8k sem biztos elég lesz hozzá.
(#17115) sith7
Mármint a wt? Mert annak az elején bealudtam, ha tudom hogy ennyire sem képesek felspotolni közelebb mentem volna és többet tudtam volna az fv-nek segíteni. A végén meg attól tartottam, hogy a t95 foglal, de fogalmam sincs hogy az mit csinált, így viszont azt kell mondjam sima ügy volt.
A T30-as körre meg azt szokás mondani, hogy ilyen ellenfélből jöhet még 10. -
-
-
emre
veterán
válasz
diegho #17018 üzenetére
Az STA szódával elmegy, de szerintem T8-ban a Pershing és az Indien is jobb. A tornyát csak akkor nem lövik át ha a gundepression teljesen ki van használva. A Type-61 viszont olyan mint egy korcs M46 Patton látótáv és camo nélkül, bazi nagy weakspottal a tetején. Egyedül amiben jobb annál az a dpm, pedig papíron nem tűnik rossznak. Az STB-t viszont sokan dicsérik.
(#17019) Stigma.HC
Én már a 34-1-et sem szerettem, a 34-2-őt meg sem vettem, inkább elindultam a light ágon.
-
válasz
diegho #17015 üzenetére
Ebben tökre igazad van! Ha nekem egy olyan csapattárs adna tanácsokat mint Te akkor tuti megfogadnám (már csak a saját érdekemben is)
Nálam pl. pont fordított szokott lenni a helyzet. Nem mondom, hogy én egy csodatankos vagyok de imádom mikor csata elején a full piros 45%-os win rátás arc kezd el tanácsokat adni, hogy mit merre.... -
Stigma.HC
senior tag
válasz
diegho #17015 üzenetére
Deja vu. Ugyan ezért írogatott szépeket nekem egy magyar játékos mert szintén erre kértem ott.
Bár akkor nem voltam túl toleráns vele, mikor magyarázott és belém lőtt kitoltam a bokorból a nyílt terepre mert a szélén állt.
Szerintem a csapat szemében én voltam a közellenség akkor. Mondjuk annyira nem zavart.
(#17016) diegho ágyú és gun dep miatt akkor inkább ez a vonal mint a kínai. Amúgy nem vészes az a csiri, végére megkedveltem, de még egyszer nem zongoráznék rajta végig.
-
Mardel
őstag
válasz
diegho #16959 üzenetére
Mondjuk én ezzel egyáltalán nem értek egyet, amit írsz az max medium tanknak jó.
Nah meg a kezdő játékos már kis tiertől hozzá van szoktatva a kemphez, főleg ga nem premiumos.
50%-os legénység, stock tank, stb.
Mivel csak 3 hete wotozok és van több tdm is igaz csak tier 4 szinten.
Szerintem a nyomulás öngyilkosság td-vel. Nincs tornya, kicsi a cső látótere, lassú, hátul gyenge páncél.
Nyomulással csak azt éred el, hogy lekapják a láncod olyan helyről ami a cső látóterén kívűl van és 1 max. 2 lövés vagy.
A másik az mm, mikor tier 6-ba sorol.
Szóval már az elején kemphez vannak szokva.
Td-ből a német vonalon van tapasztalatom, de tier 4-ig bezárólag (lehet 5 már tűrhetőbb) nem nyomulnék vele.
De mind be van határolva, heavy nyomul, medium oldalrol támogat, a gyorsabb spotol, vagy beáll egy frekventált helyre sűrű bokor ba minden álcázással, periszkóppal és spotol, td, arty lesből segít.
Annyiból igazad van, hogy td olyan helyen kempeljen ami előtt van is ellenség, vagy várható.
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #16962 üzenetére
Mondjuk tényleg vicces néha, a fosh fel akart menni Cliff pályán a bázis mellett szokásos kakasülőre és ott hőbörgött, hogy a szemét wg, mert megoldották, hogy ne lehessen felmenni (azt hiszem sikeresen, mert azóta nem láttam ott "mesterlövészt", tehát még a több tank tolja egymást trükkel sem tudott felmenni oda eddig senki, legalábbis én nem láttam még). Utána annyira nem találta fel magát, hogy hülye helyre ment, ahol azonnal spotolták és az artyk kinyírták. Volt neki 20k csatája, nagy része TD-vel és ezek szerint azon a pályán ezt az egyetlen taktikát ismerte, felmenni oda és onnan csipegetni.Legalább most keres egy másik bokrot, ennyivel is hozzájárult a wg a tanulási folyamatához.
Egyáltalán nem gond, ha a szokásos über kemper helyeket "megoldják". Vannak játékosok, akik belemennek (belemennek, mert a távolságot nem tartják, arról fogalmuk sincs, hogy lövés esetében más a bokor kamo értéke bizonyos távolságon belül) a bokorba és ott vannak szinte az egész csata alatt.
-
Djuree
félisten
válasz
diegho #16959 üzenetére
Na látod, énis így gondolkodok, minimap nagyon fontos, én is számolom mindig fejben hány és milyen tankok maradtak amiket nem tudni hol vannak, a már felspottoltak merre mozoghattak időközben és ha nekem megfelelőek a számok megindulok, így szoktam általában hozni a csatát, mégha csak zavarok is, akkor is sok esetben miattam nyerünk, ha átmozgok a fronton, esetleg bekerülök az artykhoz. Ez ugye a taktikai érzék, amit nem mutat semmilyen wn vagy akármilyen szám, ez nem jön le a statból. Nekem ez megy, anno mikor airsoftoztam is ezt csináltam és ott is eredményes voltam, nem is szerettek akik ellenem voltak.
Én ha kell simán beáldozom magam, nem a stat az elsődleges, hanem az élmény. -
Szepi1979
senior tag
válasz
diegho #16959 üzenetére
Nyilván van igazság abban amit mondasz. Két ágat viszek, a t49-hellcat ágat és a su100-su152 ágat. Az elsővel gyönyörűen lehet hátulról kerülni a másodikkal meg szemből menni, bár nem sok páncélt hegesztettek rá az orosz munkásemberek. Sajnos amíg a Su-kkal tölt az ember a csapattársai nem védik meg, nem veszi fel a sebzést a melletted álló heavy, pedig ha életben maradnék a következő 700 hp is belemenne az ellenfélbe. Így azért nem egyszerű.
-
Szepi1979
senior tag
válasz
diegho #16957 üzenetére
Miért? El haluff, dombot megszüntették pedig mindkét oldalról lehetett lőni a felfele igyekvőket. A déli részen volt egy szuper kis szikla ahova a kemp td-k beálltak. Sok bokrot is elvettek arról a pályáról. Severogorks vagy mi, ott is eltűnt a két domb pedig onnan is lehetett csipegetni a túlsó dombon harcolókat. Mindkét pályán a megtört nem egyenes vonalvezetésű kanyonok azt a célt szolgálhatják hogy ne tudd végiglőni hátulról egy TD-vel. Kharkov nem egy td barát pálya, villámgyorsan körbekerül egy átlagos játékos meddel. Én úgy látom a pályák átalakításával is próbálják visszaszorítani a TD-k számát. Ez nem biztos hogy gond csak a heavy és a med stílust kicsit unom már...
Biztos vannak új kemp helyek az új/átalakított pályákon Diegho csak még nem találtam meg mind. Az a baj ha valaki már kiismerte a pályákat és megszokott taktikája van rá akkor próbálja erőlteni azt az átalakítás után is. Na ekkor jön a meglepetés. -
superfly2
tag
válasz
diegho #16884 üzenetére
Ja értem, én kikapcsoltam már akkor amikor bejött az hogy ki lehet kapcsolni... nem vagyok kíváncsi a witam kto pl, klán izék meg stb hülyeségekre bele értve a k*rva anyázás és társait...
Néha kapcsolom be csak, amikor írni akarok valamit
De szerintem érdemes kikapcsolni.
-
superfly2
tag
válasz
diegho #16879 üzenetére
Megnéztem a 2. replayt, szép volt te "mocskos lengyel csíííter"
Az ilyenek miatt érdemes kikapcsolni a chatet. Azt írja 2-en 1 ellen... komolyan nem értem az ilyet, mi az hogy 2-en 1 ellen? Nem mindegy ha így is úgyis meghal, meg neked meg kellett volna várnod vagy végig nézned míg esetleg kilövi a társad vagy téged??
Vicc...(régen CoD 4-et toltam ott a kés miatt írták hogy low noob hátba megy csak stb, szóljak neki hogy vigyázz jövök a késsel?!)
-
dfsz34
őstag
válasz
diegho #16875 üzenetére
Lehet alá, az még hihető is, ha próbálta kigyújtani és a földet lőtte meg. Nagyon sokszor van az, hogy iszonyúan lefelé húznak a lövések, de ha meg feljebb viszem a célkeresztet, akkor meg megy a holdba.
Mondjuk a bl10 elég pontos, ilyen kis távolságról nagyon nagy pech kell, hogy kétszer is -feltételezhetően- alá lőjön.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
diegho #16832 üzenetére
A WoT-ban nincsenek bugok. a WoT-ban feature-ök vannak.
Amúgy nem, ez asszem szerver-kliens kommunikációs gond, meg a tereptárgyakra húzott textúrák nem egyeznek a valós formájukkal, helyzetükkel, úgyhogy kapásból a szerver ilyenkor másképp számolja, hogy hova célzol, mint amit látsz. Legalábbis valami ilyesmit írtak erről. -
superfly2
tag
-
Patrick76496
őstag
válasz
diegho #16792 üzenetére
Hány méterre volt tőled? Én még a Leo PT A-val próbáltam beütni szemből, de nem sikerült. Kb 200 méterre lehetett. Mondjuk arra már nem emlékszem, hogy be volt-e forgatva, de ha volt is, akkor max 10°-ban. Viszont a 330-as HEAT átviszi az UFP-t is, sajnos Fisherman's Bay-en nem volt más lehetőségem...
(#16793) Zsolt_72: Számomra egy kicsit szokatlan, hogy az egyiknek 8x akkora a WN8-a, mint a másiknak, de igazad van. Ha lenne nekem is haverom ilyen haverom, akkor én is mennék vele, csak nagyon hamar elkezdeném a tréningelését.
Mondjuk van is egy, csak ő nem annyira rossz játékos, zöld. De bármikor szívesebben megyek vele, mint akármelyik (Super) Unicum klántársammal, mert nála nem azt hallgatom, hogy nyavalyog, hanem tök jól el szoktunk baromkodni csaták közben és jó a hangulat. Amit írtam az ON topic-ban, hogy ketten tettünk ki 30%-ot a 43%-ból, az is vele volt.
(#16796) scyllarus: Nem igazán figyeltem mit ír a srác, csak azt, hogy anyázik. Én azt vettem ki a szövegéből, hogy szimplán csak rage-el, mert öten rámentek. A soot me 5 tank az talán 5 tank shot/shoots me lenne? De ha nekem akart volna írni, akkor valószínűleg magyarul ír, az anyázást gondolom azért így írta, mert nem tudja hogy van angolul. Igazából amíg élt az AT 2, addig én E2-ből lőttem, szóval amíg a csapat meg nem forgatta, addig nem láttam az oldalára. Olyan messziről meg sűrűn meg lehet kerülni. Csak később mentem előre, amikor már meghalt az AT.
Mi a klánod neve? Múltkor mentem egy játékossal, akinek "csak" 1200 volt a WN8-a, amivel alapvetően nem is lenne semmi baj. De basszus, hátul campelt T29-cel olyan pályákon, ahol lazán mehetne előre. Hidden Village-en a bázis mellett, El Halluf-on meg a régi TD-s helyen a szikla mögött (ez még az előző patch-ben volt). Ezzel mit segít? Ennyi erővel mehetnék egyedül is, ha nem is beszélgetek pl közben vele.
(#16797) sith7: Ezzel csak az a baj, hogy az a weakspot baromira kicsi, elég nehéz eltalálni. Az meg a másik, hogy vannak rajta kémlelők, amik esetenként benyelik a sebzést. Legalább akkor a géppuskát hagyták volna meg. Én visszanerfelném annyira, hogy szemből ~240-es átütéssel forgatás nélkül be lehessen ütni a hasát.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- T-62A 6,6K sebzés, amúgy semmi speciális. A vége felé mondtam csak úgy ts-en a Leo PT A-nak, hogy ammo rackelődj, ha már nekem is mindig megsérült abban a tankban. És tényleg robbant 900-ról. -
Bingisz
addikt
válasz
diegho #16788 üzenetére
De lesz. Egyszer már elhalasztották, de még mindig tervben van.
Anno a 9.1-ben ezeket akarták rajta változtatni:- reload time for 88mm L/71 increased from 6,7s to 6,8s
- 88mm L/71 accuracy nerfed from 0,34 to 0,35
- 88mm L/71 accuracy spread when moving the turret nerfed by 17 percent
- hitpoints nerfed by 100 for both turrets -
emre
veterán
válasz
diegho #16784 üzenetére
Hát nem tudom, én semmi olyant nem rakok fel ami a res_mods mappán kívül foglalna helyet.
A figyelmeztető hangra sem volt eddig szükségem, nekem elég a lámpa.
Az OMC jó cucc, egy-két dolgot használok belőle, de a használt modjaim többségét külön-külön kerestem meg és telepítem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- 30+ típus!!! Lenovo Thinkpad X1 Carbon, Thinkbook, 2-in-1 Workstation, Yoga, 5-14.gen. Ultra 7!!!
- Samsung Galaxy A6 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest