Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaLeun

    senior tag

    Nekem semmi bajom a dinamizmussal, így is eléggé fel van gyorsítva. A Battlestations szerű egyből látjuk az ellenfelet itt csak azt eredményezné, hogy kapásból jönne millió lövedék és a vízben lenne egy másik millió torpedó és 1-2 szerencsést kivéve mindenki instant mehetne a garázsba. Egy kisebb mapon javaslom rohanjon be valaki középre és akkor megtudja miről beszélek...

    Az Assasins Creed féle úgy megy egy 18. század eleji brig, mint egy speedboat és a légvédelmi gépágyúkat megszégyenítő gyorsasággal lő az meg szerintem...

    A víz(b)en játszódó játékok mindig is lassúak voltak (viszonylag kis sebesség és baromi nagy tér), ott volt pl. a Fighting Steel, vagy mostanában Ironclads széria,vagy vitorlások korából az Age of Sail II és a tengeralattjárós játékok sem kapkodtak.

    Joerginak igaza van, hiszen már egy mezei hajón is éppen elég a lövegek mellett a torpedókra figyelni, de akkor van még az érkező torpedók elkerülése, lehetőleg ne legyél több hajó lőtávjában és elkerüld az ütközéseket a saját csapatoddal és lehetőleg a bázist/kontroll pontokat se foglalják el.

    [ Szerkesztve ]

    Cila

Új hozzászólás Aktív témák