- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Hogyan lehet láthatatlan egy olyan hajó, amely felett közvetlenül repülőgépek köröznek?
-
DaGuardian
tag
Nézd, ez egy arcade game, nem szimuláció, a balance része, hogy sok az irreális elem.
Nem érdemes ezeken rágódni. -
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16754 üzenetére
Semmi ilyesmi. És nemcsak úgy tűnik, hogy felette köröznek, hanem konkrétan felette. Eleve azért tartotta a CV felette a vadászait, hogy ne tévessze szem elől. Senki ne akarja nekem bemesélni, hogy akkor nem látszik. Pláne, hogy a játékban láthatóan csak párszáz méter magasan repülnek a különféle repülőgépek. Nincs az a romboló, amelyiket ilyen körülémények között nem lehet látni 3-5 km-ről legalább.
Most meg egy Danae tünt el csak úgy 5 km távolságból. Tiszta LoS, semmi füst és egyebek. Nem volt rajta camo sem. Elméletileg 10,4 km a láthatósága felszínről. Aztán 2-3 s múlva feltűnt. Természetesen amikor nem látszott simán lőtt is rám, ami meg növeli a felderíthetőségi távolságát.
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16758 üzenetére
Így is feszt szaggat ez a csodálatos motor, nemhogy még fel is vegyem. Megint azért kellett kilépnem, mert telerakta a RAM-ot és már állandóan a pagefile-t hegesztette. Azt ne mondják már nekem, hogy ez a maximum középszerű látványvilág ennyire igényelné a gépet.
Azt sem tartom kizártnak, hogy maga a motor bénázik. Előfordul, hogy elfelejt textúrákat feszíteni, meg sem lepne ha az egész objektumot eldobná néha.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz 77.PX_Drebil #16760 üzenetére
Jó kis #teamnotfound kör.
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16762 üzenetére
Túrót nem ér az egész motor ha ilyen jellegű dolgokat nem jelenít meg. Ennek nem lenne szabad opcionálisnak lennie. Egyébként simán Mediumra van állítva minden. Mellesleg előfordul olyan hajókkal is, amelyek nem tudnak füstöt generálni és a közelben sincs olyan hajó, ami képes lenne rá. Arról nem is beszélve, hogy akkor nem születnének olyan chat üzenetek, hogy #&@ invisible ship. Utóbbi egyértelműen arra utal, hogy nem csak én nem látom azt a hajót, azaz nyilván nem beállítási probléma.
-
félisten
-
redzsi
senior tag
Némi infó a német rombolókról:
- Excellent torpedo range, speed and reload time
- AP Shells have increased damage, similar to German cruisers
- Torpedo range increases with the ship tier, other torpedo characteristics are not affected
- Tier II-IV ships are equipped with forward torpedo tubes, so you don't have to expose your sides as much to fire 'em!
- 128mm guns with good ballistic properties become available at tier VI
- You'll have a choice between 150mm or 128mm main guns at tiers VI and VIII
- Tier IX and X German destroyers mount powerful AA defenses due to their dual-purpose guns
- Steer carefully: wide hulls make these ships vulnerable to AP shell hits+ állítólag: At tier 6 and above they have "Sonar Search" in a separate slot
Ejj de várom már
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16765 üzenetére
Nyílt vízről beszéltem és pár kilóméterekről. Semmi terep nincs. Maximum a föld görbülete lehetne, de az meg 40-50 km-ig nem tényező.
Egyébként miért ne lehetne motor szintű? Ezernyi más játékban vannak textúra és objektumhibák. A HL2 megjelenésekor is voltak, hogy egész falak hiányoztak. Vagy a Hidden & Dangerous-ben simán átesett a terepen az ember és szétkenődött a virtuális talapzaton. És igazából lehetne sorolni naphosszat. De te magad is panaszkodtál a vízre pl.
-
félisten
válasz #65675776 #16767 üzenetére
Az csak shader bugos volt.. régi vas.. de ez, hogy eltűnnek hajók.. tudtommal az engine eleve akkor rajzol ki adott hajót, ha a játékmechanika szerint kirajzolható, tehát nem csak "elrejti" alapállapotban. Ha graf bug miatt tűnne el egy hajó, a kéményfüst pl ott maradna, az külön objektum, ott maradna felette a neve is, mert az a UI része, stb.. ezért mondom hogy vagy videó, vagy replay időtaggel..
-
Dewri
aktív tag
válasz #65675776 #16767 üzenetére
Ez a józan ész vs játékmechanika problémája...
Józan ésszel képtelenség felfogni, hogy lehet az, hogy dől a kerítés, de nem látni a tankot, ami ledönti (wot...)... Ahogy azt sem, hogy a nyílt vízen, tiszta időben nem lehet észrevenni a 4-5 km-re levő rombolót, vagy akármilyen más hajót, hiszen aki volt már vízen/vízparton, az bőven látta a vízen levő hajókat sokkal messzebbről is, mint pár km (főleg egy hadihajón, ahol távcső, személyzet, műszerek, stb is van...)...
Ezzel szemben a játékmechanika szerint sajnos vannak ilyen dolgok és nem sziget/füst miatt, hanem mert így oldották meg a láthatóságot. Józan ésszel belegondolva vannak totál értelmetlen és logikátlan esetek, amik főleg olyankor idegesítőek, mikor emiatt veszítjük el a hajót... De ez sajnos nem fog változni, ahogy a wotban sem változik jópár éve... Sajnos tudomásul kell venni. Engem is iszonyatosan irritál, jópárszor hangot is adtam ennek, de ugyanazt kaptam, amit te most: "hozzál replayt", "az nem úgy van", "rosszul látom", "nem értem a láthatósági rendszer működését", stb...
Nyilván a balance is közrejátszik, hiszen ha minden romboló és cirkáló látszódna 30 km-ről, akkor nemigen tudnának 4-5 km torpedótávokra jutni a nagyvasakhoz. És hát a legtöbb prémium jármű DD és CA (de persze nincs semmi ilyesmi összefüggés...)...
Szóval ne józan ésszel gondolkodj, csak játssz. Ez itt a wargaming világa, nem a valóság...
-
ledgeri
nagyúr
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16768 üzenetére
Szerintem az ilyet nehéz magyarázni: Két hajó, egymással ~60°-ot bezáró irányon hajózva, egymástól ~5 km távolságra. A kettő között az égvilágon semmi sincs (azaz nincs sziget, nincs másik hajó, nincs füst, nincs időjárási tényező, etc), és a hajón sem sérült meg semmi. A legközelebbi egyéb hajó 2-3 km-re van teljesen más irányban (~20° irányszögeltéréssel). Mégis hogyan tünhet el ilyen körülmények között az egyik hajó 2-3 s-re, hogy ezután ott tűnjön fel, ahol az egyenes útvonal alapján számíthatóan lennie kell? Ezt semmilyen játékmechanikával nem lehet magyarázni szerintem.
Leegyszerűsítve a taktikai helyzet. Ahova nem írtam semmit, ott nyílt víz van. Se füst, se semmi egyéb látást korlátozó tényező. A Danae útvonalán a hiány az a rész, ahol simán eltünt.
És igen, nem sima grafikai bug, mert az eltünés idejére a célt is elveszti a tűzvezetőrendszer. Hacsak nincsenek nemlátható objektumok a pályán. Ahogy pl CoD1/2-ben is sok esetben jóval nagyobb egy objektum, mint ami látszik belőle. Pl egy szénakazal mellett 1 m-re még nem lehet ellőni, mert úgy érzékeli, hogy a szénakazalon szétkenődik a lövedék, és tesz is oda egy becsapódásnyomot. Csak a CoD egy 2003-ban megjelent játék, bazi nagy háromszögekkel és ez ennek a következménye. Egy mai játékban ez már igen durva hiba. Még arra tudok gondolni, hogy ha egy játékos belagol, akkor a szerverkód úgy veszi, mintha nem létezne. (Szintén durva hiba.) Ezt mondjuk nem tartom kizártnak, velem is előfordult, hogy egy 1-2s-os lag után >2 km-rel odébb rakott vissza. (Ennek örömére fel is akadtam egy szigeten hirtelenjében.)
De mindez továbbra sem ad magyarázatot arra, hogy egy romboló felett 2-300 m-en köröző vadász miért nem látja azt a hajót. Szintén füsttől és egyebektől mentes terepen. Mindenki tudja, hogy ott van a romboló, mert pár másodpercekre feltűnik, mégsem látszik folyamatosan, ergo tüzet vezetni rá sem lehet. Ezt sem tudom milyen játékmechanikával lehet magyarázni.
Arra mondjuk már a legelején rájöttem, hogy fizika és ballisztika az nem nagyon létezik ebben a játékban. Mondjuk nem is tudom mit várok egy olyan játéktól, amelynek a négy alapművelet sem megy. Gyorsba ránéztem a távolságra és repülési időre a Karlsruhe-nél. 9500 m 6.38 s alatt. Igen, az majdnem 835 m/s-ra jön ki.
De összességében: nekem nem lenne gondom játékmechanikai dolgokkal, leszámítva ha azok ellentmondanak mindenféle fizikai törvényszerűségnek. Fantasy világban játszódó dolgok nyilván mások, de ez a játék elméletileg nem az.
3 v 3 csaták mennyire jellemzőek? Alacsony tierben volt szerencsém belefutni egybe. Őszintén szólva messze érdekesebbnek tartottam, mint a nagy létszámú csatákat. Másodacc.
Replay-ek rögzítéséhez mit kell bekapcsolni? Nem találok semmi ehhez hasonlót a menüben.
[ Szerkesztve ]
-
Chabe89
addikt
Dewri és daa-raa
Nem áll szándékomban senkit sem kioktatni, csupán egy replayből jobban meg lehetne állapítani mi történt, mint így bemondásra vagy egy paintben rajzolt képből. Ennyi az egész.
#16772: Így. Majd beleírom az összefoglalóba is a mai nap folyamán, mert ez valamiért kimaradt belőle.
-
sith7
nagyúr
-
félisten
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #16778 üzenetére
Zao - t kezdem megkedvelni, igazából ez aggaszt:
Na persze eljutni odáig más kérdés. Pensa, NO, de még a Balti se az igazi.
-
félisten
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #16781 üzenetére
ok, egyelőre talomba teszem a dolgot , aztán meglátom majd
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16783 üzenetére
Feltéve ha minden egyes meccs után kilépek. És csak részben jó a kiértékelésre, mert pl azt, hogy mennyi előretartással céloztam nem tudom meghatározni belőle. Nem értem miért nem lehet az általam használt célzórendszerrel rögzíteni. Ráadásul hosszútávon nem tudom használni, azaz nem biztos, hogy meg tudom határozni, hogy vannak-e visszatérő hibáim. Verziók közötti összehasonlításra megintcsak alkalmatlan.
Persze nézőpont kérdése. Eléggé korlátozott ebben a formában.
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16785 üzenetére
Egy darab mod sincs fent a játékhoz. A legalapabb célzórendszert használom, de még ez sincs benne a replay-ben.
-
félisten
-
félisten
Ő is azt a következtetést vonta le, amit én nemrégiben. Prém hajókkal magasabb a wr. Egyedül a Flintnél lenne indokolt, mert akinek az megvan, ott skill is van, na de a többi?
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16787 üzenetére
[link] Lehet elemezni, várom az észrevételeket. Szándékomban állt készíteni játék közben screenshotot, hogy látszódjon a célkereszt, erre elfelejtettem.
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16791 üzenetére
Ez egy ismert hibám (mármint a kisodródás), amit ráadásul a lassú hajó miatt nem is igazán tudok korrigálni. De nem akartam otthagyni a Bayernt és a Scharnhorst-ot*. Ami viszont meglepett, hogy a Colorado elméletileg nagyobb szórással bír, mint a NM, mégis pontosabban lehet vele lőni. NM-val cirkálókat nem lehetett ennyire jól irtani, tipikusan szerteszét szórta körülöttük a 12 lövedéket.
Amikor bemegyek a közepe felé, akkor mindig kapom az ívet több irányból is. Azt meg nem igazán szeretem.
Egyébként a legtöbb Gneisenau-s és Scharnhorst-os, akivel összefutok felsőbbrendűnek érzi magát. Úgy vannak vele, hogy a német technikájuk legyőzhetetlen. Mikor egyszer dupla citet lőttem egybe NM-val, ugyan azt csinálta az is, mint a mostani csatában levő. Persze a frag nem az enyém lett, volt a közelben két cirkáló, azok meg 7k-ról pillanat alatt kiszedték.
Aki Bismarck és Tirpitz volánja mögött van, az tipikusan sokkal értelmesebben áll hozzá, pedig nekik sokkal kevésbé lenne félnivalójuk.
Egyébként a MM ahogy nézem azt is figyeli milyen fejlesztési állapotban van az adott hajó. Amikor megvettem a NM-t szinte mindig top tier voltam, ritkán láttam akár T7 BB-ket. Amikor már csak 8-10k XP-re voltam a Colorado-tól, akkor meg szinte csak T8 BB-k ellen rakott be. Az utolsó NM-s csatában két NC egy Bismarck, egy Tirpiz, egy Amagi és egy NM volt a túloldalon.
Ami azt illeti kíváncsi leszek a South Dakota-ra (OK, Alabama, feltéve he bekerül egyáltalán publicba). Főleg, hogy hogyan pozicionálják be a NC és az Iowa közé. Utóbbihoz nagyon közel kellene lennie védettségben, előbbihez pedig tűzerőben.
* - Egyrészt így nagyobb a tűzerőkoncentráció, másrészt pedig Cifu aláírását tudnám idézni.
[ Szerkesztve ]
-
Chabe89
addikt
válasz #65675776 #16792 üzenetére
Mondjuk a lassúsága miatt nehéz haladni a csapattal, meg egy DD is ott volt a hátsótokba úgyhogy sok választásod nem volt az tény. Én még BB-vel se szoktam nagyon A-ra mászkálni ezen a pályán. Sokan azért nem mennek C-re mert, hogy az "csapda", meg tele van DD-vel, de A-val ugyan ez a helyzet. Sőt! Nagyon nyílt az egész és ott 3 BB egy CV-nek csemege.
-
Razermazer
őstag
válasz FoxiestFox #16785 üzenetére
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy ezzel a géppel amivel én tolom normál módban képtelenség játszani.
Az alap célzórendszer, tárgymegjelenítési mechanizmus, nem erre a grafikára van csinálva, semmit nem találnék el ha nem használnák nagyítást több lépésben(3,5x 6x 10x 15x 20x 25x). A külső nézetes nagyítás is létfeltétel nekem, az alap ami közel zoomol a hajóra nekem használhatatlan torp-ot kikerülni vele hát gratulálok akinek megy, amikor hátulról jön, de jöhet oldalról is, én third person nézetet használok erre (15-20x fov zeiss nagyítást) távolságban, gyönyörűen körbe tudok nézni pár egérfordulóval, és az amőbákat látom, hogy éppen be akarnak cserkészni már jó előre időben.
Sajnos ez sem segít azon hogy a csapattársak otthagynak egyedül mikor meglátják az ellent, pedig kéne menni lassan előre egymást fedezve tűzzel és igen arra jók, hogy nem csak téged lőnek.
Egyértelmű ha lenne egy jobb notim akár quadroval vagy normál vga-val egy medium beállítással, nem kéne használnom ezeket. World of Tanks-ba ezért is értékelem az sw szervert, ott probléma nélkül megy még ezen a gépen is minden, nem véletlen csinálták meg anno gondolom. Jó lenne itt is nem szenvednék ennyit, talán lesz is egyszer.
Tulajdonképpen ennyi ami a játékot érinti modot használok a többi csak cicoma a portban, jah meg a mozgás jelző detektor, hogy mikor megy előre, hátra vagy áll a delikvens. A köd eltüntetés az hasznos.Nekem a vízvonalra nehéz nagyon lőnöm ahol lehet, ennyire lebutított grafnál, olyan mintegy szőnyeg ami hullámzik és ott van még az rng és ami előtte betalált full salvoval, az a következő percben mind mellé megy körbelőve a kiszemelt hajót. De Megoldom
[ Szerkesztve ]
Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"
-
félisten
válasz Razermazer #16794 üzenetére
Ezt annyira tulmagyaraztad, hogy fogalmam sincs, mirol beszelsz, pedig en is regi gepen tolom
-
#65675776
törölt tag
válasz Razermazer #16794 üzenetére
"mozgás jelző detektor, hogy mikor megy előre, hátra vagy áll a delikvens"
Erre miért kell mod? A kéményfüst egyértelműen megmutatja.
-
félisten
válasz #65675776 #16796 üzenetére
Ez is elég jó a játékban, hogy lowlowlowlowlowon is minden látszik, és a gameplay nem szenved csorbát, nem úgy, mint egy csében pl, ahol minél szebb rajzolatú az ellenfél feje, annál szebben tudod eltalálni
Itt igazából a post process az, amitől szép lesz magasabb grafikán... semmi játékmenetbeli jelentősége se a víz tükröződésének, se a repülőrajokban minden egyes repcsi kirajzolásának, se a LOD-nak. -
-
ledgeri
nagyúr
válasz #65675776 #16796 üzenetére
Ha orral feléd éll 20 km-re akkor nem annyra... + ki tudja, hogy mely grafikai beállításnál az hogy látszik...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nyaralás topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- War Thunder - MMO Combat Game
- Autóhifi
- DIGI internet
- További aktív témák...
- Csak Kipróbált Ps5 Playstation 5 Lemezes Konzol 21 Hónap Garanciával BESZÁMÍTÁSSAL
- Meta Quest 3, 128MB Eladó + Halo headstrap
- ÚJ, GARIS Gigabyte RX 6500XT GAMING OC 4GB DDR6 videokártya
- FIXED FIXRLX-BK Univerzális asztali tablet/telefon tartó állvány forgatható és állítható karral, fek
- iPhone SE 2020 64GB Új akku