Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bghistvan

    senior tag

    Üdv,sziasztok!

    Véleményetekre,és esetleg tanácsokra lenne szükségem(laikus vagyok,ezért ha valamit rosszul fogalmazok meg,kérlek ne kövezzetek meg).

    Jó pár éve a hárombetűs szolgáltatónál vagyunk :U......C
    Lakossági internet és tv szolgáltatásunk van (500Mb internet+a tv csatornák egy SetTopBox-on keresztül HD csomaggal),és az utóbbi 1-1,5 hónapban az internet vagy teljesen megszűnik random,vagy ha éppen működik,akkor is csak "csordogál" ,de alig-alig.
    Ez érvényes a Lan kábellel és a wi-fi-vel való működtetésnél is.
    (ma pl a letöltési sebesség 0,25-0,40Mb/s -al működik.
    Többször tettem bejelentést a szolgáltatónál,és ahogy ez lenni szokott,a szokásos szöveg:türelem,nyugalom.
    1 hete volt kinn egy technikus,és megállapították,hogy túl erős jel jön be a koax kábelen a connect box-ba,ezért csillapítókat raktak az elosztóhoz,majd miután szintén nem lett jó a jel,cserélték az elosztót is,majd elköszöntek .
    Távozásuk után cirka 1,5 óráig működött rendesen a szolgáltatás,aztán újra elkezdte random produkálni a jelenséget,ezért újra jeleztem a hibát,és ma kijött egy technikus megint.
    Rámért a le-fel töltési sebességekre,és miután ő is meggyőződött arról ,hogy ugyanúgy fennáll a probléma,lecserélte a connect box-ot,és visszaállt a "normális" sebesség.
    Hozzátette,hogy szerinte valaki zavarja a a jelet egy frekvencia elnyomóval a társasházban :)

    Az új connect box hibátlanul tette a dolgát,majd a technikus eltávozása után kb 2 óráig működött is rendesen,de azóta megint ugyanolyan xar.

    Miután felhívtam,hogy eddig tartott a második próbálkozás (már a connect box cseréjével is),ismételten azt mondta,hogy valaki zavarja a jelet szándékosan,és kössem össze az egyik eszközt Lan kábellel a connect box-al,és állítsak a frekvenciákon belül csatornákat,majd állítsak be fix ip. címet.

    Nekem ez már kínai.