- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Mobilarena
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
Üdv,sziasztok!
Véleményetekre,és esetleg tanácsokra lenne szükségem(laikus vagyok,ezért ha valamit rosszul fogalmazok meg,kérlek ne kövezzetek meg).
Jó pár éve a hárombetűs szolgáltatónál vagyunk ......C
Lakossági internet és tv szolgáltatásunk van (500Mb internet+a tv csatornák egy SetTopBox-on keresztül HD csomaggal),és az utóbbi 1-1,5 hónapban az internet vagy teljesen megszűnik random,vagy ha éppen működik,akkor is csak "csordogál" ,de alig-alig.
Ez érvényes a Lan kábellel és a wi-fi-vel való működtetésnél is.
(ma pl a letöltési sebesség 0,25-0,40Mb/s -al működik.
Többször tettem bejelentést a szolgáltatónál,és ahogy ez lenni szokott,a szokásos szöveg:türelem,nyugalom.
1 hete volt kinn egy technikus,és megállapították,hogy túl erős jel jön be a koax kábelen a connect box-ba,ezért csillapítókat raktak az elosztóhoz,majd miután szintén nem lett jó a jel,cserélték az elosztót is,majd elköszöntek .
Távozásuk után cirka 1,5 óráig működött rendesen a szolgáltatás,aztán újra elkezdte random produkálni a jelenséget,ezért újra jeleztem a hibát,és ma kijött egy technikus megint.
Rámért a le-fel töltési sebességekre,és miután ő is meggyőződött arról ,hogy ugyanúgy fennáll a probléma,lecserélte a connect box-ot,és visszaállt a "normális" sebesség.
Hozzátette,hogy szerinte valaki zavarja a a jelet egy frekvencia elnyomóval a társasházbanAz új connect box hibátlanul tette a dolgát,majd a technikus eltávozása után kb 2 óráig működött is rendesen,de azóta megint ugyanolyan xar.
Miután felhívtam,hogy eddig tartott a második próbálkozás (már a connect box cseréjével is),ismételten azt mondta,hogy valaki zavarja a jelet szándékosan,és kössem össze az egyik eszközt Lan kábellel a connect box-al,és állítsak a frekvenciákon belül csatornákat,majd állítsak be fix ip. címet.
Nekem ez már kínai.
Tudnátok segíteni abban,hogy vajon mi lehet a probléma,esetleg bármilyen vélemény,vagy hogy hova is fordulhatnék,mert kezd a tököm tele lenni .
(társasházban lakunk,minden normálisan be van kábelezve,2,4Ghz-5Ghz-en használjuk az eszközöket)
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care