Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    őstag

    Üdv.

    Problémám csak részben kötődik ehhez a topichoz, de bevallom ötletem nincs, hogy, hol érdeklődjek. A kötődés ezen pontja az, hogy internetem mikrohullám alapú, és az, hogy, a testvérem szerint szinte biztosan nálam van a probléma.
    Röviden a sztori. Időnként próbálnánk egymással online játszani, de valamilyen hálózati probléma miatt ez nem sikerül. Rögtön hozzáteszem, hogy nem vagyok már gyerek, de kikapcsolódás képen néha szeretném magam annak érezni:) A hibajelenség abban nyilvánul meg, hogy amennyiben én vagyok a HOST, a tesóm ugyan látja az általam kreált játékot, de nem tud hozzám csatlakozni, amennyiben ő a HOST én is látom de nem tudok hozzá csatlakozni, továbbá, amennyiben egy harmadik fél a HOST vagy őt, vagy engem ledob a játék. Amit még nem írtam, hogy neki DIGI-s netje van, hogy pontosan milyen nem tudom mert felénk az ilyen még elképzelhetetlen, olyan amilyet kábel TV mellé manapság kötni szoktak, 30 vagy 50 Mb/s-s. Van olyan játék ahol ezt a nehézséget eredeti játék ellenére is TUNNGLE segítségével sikerül leküzdeni, viszont van olyan játék ami valamiért allergiás a TUNNGLE-re. Éppen ezért próbálkoztunk a HAMACHI-val amivel látszólag nem problémázik a játék, viszont ebben az esetben ismételten jelentkezik valamilyen hálózati un kompatibilitási probléma, mert vagy felkiáltó jeles státusz mellet, vagy a nélkül még csak pingetni sem tudjuk egymás ugyan azon VPN hálózaton belül, ugyanakkor egy teljesen random a világ ki tudja melyik részén lévő ember által létrehozott HAMACHI-s VPN hálózatba belépve, én is, és a tesóm is tudjuk pingetni az ott lévőket de 40 KM távolságból egymás számára elérhetetlenek vagyunk.

    Van esetleg ötletetek, hogy hol kezdjük el a hiba keresését? A PORT továbbítási dolgokon már túlléptünk mert már minden kizártunk (elméletileg) ami ide vezethető vissza.

    Elnézést a kissé hosszú hozzászólásért! A konstruktív válaszokat előre is köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák