- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Mobilarena
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
Üdv.
Problémám csak részben kötődik ehhez a topichoz, de bevallom ötletem nincs, hogy, hol érdeklődjek. A kötődés ezen pontja az, hogy internetem mikrohullám alapú, és az, hogy, a testvérem szerint szinte biztosan nálam van a probléma.
Röviden a sztori. Időnként próbálnánk egymással online játszani, de valamilyen hálózati probléma miatt ez nem sikerül. Rögtön hozzáteszem, hogy nem vagyok már gyerek, de kikapcsolódás képen néha szeretném magam annak érezni A hibajelenség abban nyilvánul meg, hogy amennyiben én vagyok a HOST, a tesóm ugyan látja az általam kreált játékot, de nem tud hozzám csatlakozni, amennyiben ő a HOST én is látom de nem tudok hozzá csatlakozni, továbbá, amennyiben egy harmadik fél a HOST vagy őt, vagy engem ledob a játék. Amit még nem írtam, hogy neki DIGI-s netje van, hogy pontosan milyen nem tudom mert felénk az ilyen még elképzelhetetlen, olyan amilyet kábel TV mellé manapság kötni szoktak, 30 vagy 50 Mb/s-s. Van olyan játék ahol ezt a nehézséget eredeti játék ellenére is TUNNGLE segítségével sikerül leküzdeni, viszont van olyan játék ami valamiért allergiás a TUNNGLE-re. Éppen ezért próbálkoztunk a HAMACHI-val amivel látszólag nem problémázik a játék, viszont ebben az esetben ismételten jelentkezik valamilyen hálózati un kompatibilitási probléma, mert vagy felkiáltó jeles státusz mellet, vagy a nélkül még csak pingetni sem tudjuk egymás ugyan azon VPN hálózaton belül, ugyanakkor egy teljesen random a világ ki tudja melyik részén lévő ember által létrehozott HAMACHI-s VPN hálózatba belépve, én is, és a tesóm is tudjuk pingetni az ott lévőket de 40 KM távolságból egymás számára elérhetetlenek vagyunk.Van esetleg ötletetek, hogy hol kezdjük el a hiba keresését? A PORT továbbítási dolgokon már túlléptünk mert már minden kizártunk (elméletileg) ami ide vezethető vissza.
Elnézést a kissé hosszú hozzászólásért! A konstruktív válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]