Hirdetés
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Matt kijelzős iPad Prót emlegetnek a start előtt
- Honor Magic V2 - origami
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbitalion
tag
Én mindig a zsebemben hordom, vagy az övtatyóban. Fogok készíteni egy táblát a GPS helyére, hogy:
NE TÖRD FEL, A GPS A ZSEBEMBEN VAN!Fél szó az x920BT remegésről, nekem is remeg, és bizony néha nagyon bosszantó. De ez itt nem az a topic!
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Kicsit nézelődtem a x950 RF2 könytárában, és azt találtam, hogy az x920-al ellentétben a Skin nem xml állományokból építkezik, hanem egy dat állomány van Skinenként(miután a 950-ben már 4 gyári Skin közül lehet választani).
Van valaki, aki már tud erről valami bővebbet? Gondolok itt a Skin buherálásra...
Megjegyzem, szerintem simán rá lehet húzni az x920 RF2 megfelelő Skin részeit is. Ha meglesz ez lesz az első amit kipróbálok...Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz orbitalion #73 üzenetére
Találtam némi xml-t is a IPhoneShell mappában. Ezekben vannak szerkeszthető állományok is, bár a dat-okban még mindig nem tudom mi lehet.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz orbitalion #74 üzenetére
Rájöttem, a dat-okban a Skin-ekhez tartozó képek vannak...
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Autóban jól jön, ha kellően nagyok a kezelő gombok, és pont úgy vannak elhelyezve. ahogy neked jó. Én ezután is szerkesztem inkább. Közben kiderült számomra is, hogy ugyanúgy lehet szerkeszteni, mint a 920-on...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
-
orbitalion
tag
-
orbitalion
tag
válasz Fotozgato #84 üzenetére
Ahogy látom nem erőltették meg magukat a fejlesztők, és csak egy buta WinCE-t dobtak ide koncnak. Olvasgass a gpsfórumon minden kérdésre van válasz. A kikapcsoláshoz egyébként a PowerOff.exe kell. Az RF2 System könyvtárban van. Az ikonok megmaradásához a Regisztrációs adatbázisban kell módosítani. Erről itt nem írok, olvasgass a fórumon. Jelzem, hogy a 920-ról szólnak az írások, de a 950 is nagy eséllyel ugyanúgy működik...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Kedves x950 tulajok! Megnéznétek egy PC hangszórón, vagy autórádión, hogy az analog fejhallgató kimenet nektek is zajos-e? Befonom a hajam, ha a remegés megjavítása árán elrontották a hangminőségét a kötyünek!
Fotozgato! Neked van még 820 is. Összehasonlítanád?
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Akkor ezek szerint nem ugyanaz az erősítő van benne. Örülök, hogy terhelve normálisan szól, mert már kezdtem megijedni, hogy soha nem lesz egy normális példány ebből a kütyüből!
A töltő sajnos ilyen, csak DCDC galvanikus leválasztással lehet a problémát megoldani. Erre való a kis tápom.
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Képet a beépítésről nem tudok mutatni, mert a tápot betettem a középkonzol alá, nem látszik. Az egész egy fehér téglatest, két kijövő kábellel. Fixen bekötöttem a szivargyúljtó saruira. Nekem gyújtáson(fél kulcs fordulaton) van csak áram a szivargyújtón. A lengő szivargyújtó aljzat hozzáférhető a középkonzol alatt a gázpedálnál felől, és ide bedugtam a gyári tápot és elrejtettem(begyűrtem) a vezetékeket és a töltőt. Simán elfér szerintem minden autóban. A vezeték fel van hozva és a résekben rögzítve. Nekem még az audió kábel is itt jön fel, az egész kb. 40cm.. Ez eltérő lehet minden autónál, attól függően, hogy hol lehet jól felhozni a kábeleket Láttam olyat is, hogy a szellőző járatokon keresztül jött a kábel, alig volt 10cm.
Amikor nem használom el tudom gyűrni a kábelt a középkonzol mögé ha nem akarom hogy látszon, vagy bedobom a végét a középkonzol tartójába a váltó elé. Nem zavaró.
Gondolom a cikket a megépítésről láttad az oldalamon...Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
-
orbitalion
tag
Valószínű egy script-el meg lehet oldani. Olvasgatni kell, biztosan lesz megoldás. De nem csak ez az egy kehéje van. Ikonok sem maradnak meg. Erre is van megoldás...
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz Fotozgato #112 üzenetére
A hangjukat gondoltam összehasonlítani. De közben kiderült, hogy terheletlenül nem szól jól a fejhallgató kimenet, viszont két ellenállás megoldja a kérdést.
Azért köszi!Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #114 üzenetére
A fejhallgató terheli, ezért normálisan szól. Ezért kell a kábelbe beépíteni két ellenállást, hogy terhelje a kimenetet. Utána jó lesz. Legalább is milszab legutóbb azt írta, hogy ezzel a megoldással "állatul" szól.
milszab!
Tényleg, hágy ohm-ot építettél be? Azóta jó?[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Valószínű, hogy nem találtál 16..32ohm-ot, ezért nem tökéletes még. Egyébként tényleg gáz, de ha fülhallgatóval jó, akkor így is jónak kell lennie.
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Köszi a videót, főleg a hangerő állítós részt!
Megjegyzem, hogy nem értem, hogy ilyet miért nem képesek a forgalmazók, vagy a gyártók készíteni!? Igen impresszív volt szerintem, pedig mindent be sem mutattál!
Érdekességképpen jelzem, hogy ezt a komplett SI-t fel lehet varázsolni a 920-akra is! DM43 már túl is van ezen![ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Azért nem egyforma ám a monitorok pixelmérete. Az otthoni 24"-osomon kisebb egy adott kép, mint a benti 19"-osomon. Ezért egy kicsit csalóka is lehet a dolog. Az más kérdés, hogy a rendes fényképpel sem lehetne sokkal többre menni, miután annak meg a pixelszáma fog eltérni...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
-
orbitalion
tag
Keress Skin-eket kiegészítésekkel(a x920-hoz is jók, de nem maga a Skin, hanem az alkalmazások). Sok pdf olvasót találhatsz a könyvtáraikban(office, meg hasonló könyvtárakat keress). DM43-nak is van ilyen csomagja, nem is akármilyen!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Persze, ilyenkor az áram a töltőn keresztül halad a GPS-be és az akkuba. Nekem nem húzza át, hanem valami zöld jelet tesz rá, ha fel van töltve. Lehet neked is csak akkor teszi ki az áthúzást, ha már feltöltődött.
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #158 üzenetére
Ha lesz érkezésem megnézem, hogy az autós töltő mekkora feszültséget ad ki. Mindezt azért, mert már én sem értem tisztán, miért lenne gyorsabb az autós, vagy hálózati töltő, mint az USB-ről töltés, ha 5V a nyers fesz. Lehet, hogy az USB 4,7V a töltő meg 5,2 vagy még több? Na de majd kiderül, ha lesz időm...
gologolo! Használd a keresőket!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
A töltést vezérlő áramkör nem az adapterben(autóstöltő, ill. USB csati) van, hanem a GPS-ben. Ha azonos feszültséget adsz a GPS-re, akkor az csak egyféle áramot eredményezhet.
Kivéve, ha valami inteligens program meg tudná különböztetni, hogy USB-re van kötve, vagy töltőre és ennek függvényében kiválasztaná töltő áramot. Ilyen nincs benne, mert akkor is tölt, ha a GPS ki van kapcsolva, ilyenkor pedig USB kommunikáció nem működik, amiből tudná esetleg, hogy milyen forrásból kapja a feszt.
Tehát, ha az USB és az autós töltő is 5V-ot ad ki a kis USB csatin, akkor egyforma töltési áram és idő számolható.
De itt néhány tized volt is jelentős eltérést okozhat a kinyerhető töltő áramot tekintve, ezért a korábban említett eltérések jelentős töltési idő csökkenést okozhatnak. Az akku 3,6V(töltés közben ez is emelkedik!) az USB portok fesze 4,75 és 5V között változnak. Az autóstöltő lehet, hogy 5,2..5,5V-ot is kiadhat. a megfelelő töltési áramhoz véleményem szerint legalább 1,5V eltérés kell(nyers fesz - akku fesz). Ha ez csak 1V, akkor az jelentősen csökkenti a töltőáramot, ami az időt növeli.De ez majd akkor lesz tuti, ha a töltőt megmértem. Lehet, hogy a GPS magasabb feszt is elvisel az USB csatiján, és a töltő ezt kihasználja!
ui. Tudom, hogy nem vagytok szakemberek, de kérem mielőtt zöldséget válaszoltok, előtte addig olvassátok amit írtam, amíg értitek a dolgot! Köszi!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #164 üzenetére
El vagy tévedve. Próbáld meg megérteni amit írtam!
Az ohm törvényét is érdemes megtanulni újra. Tudod az a rész, hogy az áram függ a feszültségtől és a terhelés belső ellenállásától(impedanciájától)!
Az hogy valami képes valamire, nem biztos, hogy azt ki is használod.
pl. Egy kötél 200kg-ot bír el. Ez nem azt jelenti, hogy bármit amit ráakasztasz 200kg lesz![ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #166 üzenetére
Elég összetett a dolog.
Van egy akku, ami jelen esetben 3,6V-os, és akkor folyik bele áram, ha a rákapcsolt feszültség magasabb, mint a saját feszültsége. Itt az áram nagyságát még nem említem, csak azt, hogy mi a feltétele a meglétének.
Az akkunak van egy belső ellenállása, ami igen kicsi, század, ezred ohm nagyságrendű.
Töltőáramkör nélkül, egy végtelen árammal terhelhető áramforrás esetén az ébredő áram egyenlő az akku és a töltőfeszültség különbsége osztva az akku belső ellenállásával. Belátható, hogy ha 0,01ohm az akku belső ellenállása és a feszültség különbség mondjuk 1V (4,6V-3,6V), akkor az áram 1V/0,01ohm = 100A!
Ebből érthető, hogy egy ilyen akku töltéséhez töltőáramkör szükséges, ami szabályozza a töltés folyamán az akkura jutó áramot. Ilyen van a GPS-be beépítve.
Az ilyen áramkörök egy adott bemeneti feszültség hatására egy adott töltési folyamatot tudnak szolgáltatni, ahol a töltés folyamán a töltő áram csökken, majd megszűnik, illetve csepptöltésre válthat. A töltő áramkör nem tudja megkülönböztetni, hogy USB-ről származik-e a mondjuk 5V, vagy az autó töltőjéről. Itt jön be, hogy ilyenkor teljesen érdektelen, hogy az USB 500mA-t tud leadni, az autó töltő meg mondjuk 2A-t, mert az áram nem attól függ, hogy a töltő mire képes, azaz mennyire lehet megterhelni meghibásodás nélkül, hanem attól, hogy a töltő áramkör milyen áramot állít be az 5V bemenő feszültség esetén.Tehát kijelenthető, hogy ha az USB feszültsége megegyezik az autó töltő feszültségével, akkor a töltési idő és áram azonos kell legyen.
Ugye a tapasztalat még is az, hogy eltérés van, és az autós vagy hálózati töltőről hamarabb tötlődik fel az akku. Ennek több oka lehet, néhányat próbáltam korábban kifejteni. Egy biztos, hogy nem attól függ, hogy a töltőre mekkora áram van írva, ha a töltő kimeneti feszültsége 5V!
Ezért gondoltam, hogy a GPS nem csak 5V-ot visel el az USB csatlakozó bemenetén, hanem talán többet is. Ezért kéne megmérnem, hogy az autós töltőből mekkora fesz jön ki. Ha sokkal több, mint 5V, akkor megvan a kérdésre a valós válasz.
Azért nehéz elképzelni, hogy az autós ill. hálózati töltők több mint 5V-osak, mert az USB szabványban a fesz max. 5,5V. Ennek ellenére lehet, hogy a GPS nem szabványosan kezeli a bemeneti feszültséget.
De ha még is szabvány szerint kezeli, akkor 5,5V-nál magasabb feszültség nem jöhetne ki a töltőből(egyébként a töltőre az van írva, hogy 5V 2A!). Ez a pár tized volt még is eredményezheti a töltő áram jelentős növekedését, miután tudjuk, hogy az akku belső ellenállása igen kicsi. Sajnos a töltő áramkörnek is vannak korlátai, amiből itt a legnagyobb részben a rajta eső feszültség okozhat gondot. Ez a feszültség 0,5..1V körüli szokott lenni egy korszerű áramkörnél. Ezért is lehet, hogy pár tized volt, több amper eltérést is jelenthet a töltőáramban, mert kompenzálja a töltőáramkörön eső veszteséget.
Remélem kellően kifejtettem, és érthető is!Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
A gond az, hogy az említett láb testre(vagy 5V-ra?) vitele host-ra kapcsolja az erre felkészített PDA-kat. Így most nem tudom mi az igazság jelen esetben. Persze nagyon valószínű, hogy neked lesz igazad, és itt erre használják a 4. lábat(most olvasom újra, és írod is, hogy a töltő ilyen!). Ha ez igaz, akkor szintén van egy válaszunk. Remélem lesz időm és ki tudom mérni ma!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Nos rövidre lehet zárni a kérdést. A mérés szerint az autóstáp 5,11V feszültséget ad ki.
A táp csatlakozóban, ahogy kiliti írta, a 4. ponton 5V jelenik meg, ami a GPS töltőáramkörét átkapcsolja nagyobb töltési áramra.Ide csak olyan töltő jó, ami 5V-ot ad ki stabilan, és elvisel 2A áramot. (Ez ugye nem azt jelenti, hogy 2A-el fog tölteni, hanem azt, hogy ekkora áramot tud szolgáltatni, meghibásodás nélkül, ha a fogyasztó úgy kívánja.)
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
Na mi van, kiment a bizti mindenkinél!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz glutamin #198 üzenetére
Ezt simán meg lehet oldani, én is megoldottam. Kell egy plusz gombot feltenni ami elindítja az MP3.exe-t. Két hét alatt meg lehet tanulni a hogyanokat. Persze vannak Skin-ek és SI-k, de pont olyan, ami nekem kényelmes nem sok. Ezért jobb, ha mindenki maga alakítja ki a megfelelő helyen a gombokat, stb. Megjegyzem nekem nem sok igényem volt. Itt egyébként nem nagyon lehet a hogyanokról beszélni, keress egy iGO fórumot, és megtalálsz mindent, talán még Skint is, ami neked megfelel és van MP3 gombja...
A 800x480-ról annyit, hogy ugynaakkora képernyő méret mellett nem sok értelmét látom, miután 480x272 sem pixeles. Ha több infó jelenne meg a kijelzőn, azok olyan kicsik lennének, hogy nem látná az ember. Ha meg ugyanakkorák csak több pixeléből állnának, akkor semmi értelme. Persze a WinCE alatt valamivel jobban lehetne böngészni, csak a fele akkora betüket nem lehetne látni, így is nagyítani kell. 6...9" esetén már lehetne miről beszélni...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
-
orbitalion
tag
Akkor neked jól oldódik meg a dolog, örülök! Én még ott tartok, hogy néhányan érdeklődtek...
Az engem is érdekelne, hogy ha egyszer van aki megoldotta a kompatibilitást, akkor mi az akadálya a hivatalos formának. A gyanúm az, hogy a Sygic keze van a dologban és némi bartel kapcsolat.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #227 üzenetére
Hogy érted, hogy héthatáron túl van? Az első két hétre ígérték.
A felbontásban egyetértek, említettem, hogy én még 15"-os monitoron használtam 800x600-at, ami akkoriban nagyon jónak számított, és ekkora képen is megfelelő volt. Igaz az LCD kicsit másképp hat, de ilyen kicsi méretre tökéletes a 480x272. A fényképek is tökéletesnek tűnnek. Egy dolog van ami jobb lehetne, a színmélység. Ezen kéne gyalulniuk és akkor még szebb lenne a képe! A 800x480 is árnyalt foltos lesz, ha a színmélység nem változik!
Azt se feledjétek, hogy a 800x480-hoz külön Skinek kellenek. Jelenleg a 480x272 a legtámogatottabb!
Szóval én azt mondom, hogy az x950 az ideális választás.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
-
orbitalion
tag
válasz krixkrax #243 üzenetére
Tulajdonképpen igazad van, de ha többe kerülne mint 60-ezer, akkor annyit nem adnék érte, mert nem használnám ki. Én 100ezerre becsülöm az árát, de lehet, hogy tévedek. Ez már nem PNA, inkább PDA, abból is cifrább fajta.
Most annak is örülnék, ha az x950BT kijönne![ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #245 üzenetére
"a Wayteq honlapján egy teljesen új készülék bukkant fel, amely hardveres 3D gyorsítót, és 5″-os, 800×480-as felbontású kijelzőt kapott"
Ha ez igaz, akkor nem lesz lassú(kérdés, a navi program tudja e kezelni a gyorsítót?). De akkor sem hiszem, hogy kellene 800x480 ott, ahol a 480x272 sem pixeles. A színmélységgel vannak az igazi gondok, azon kéne faragniuk, nem a pixelek számával marketingolni! A PDA/PNA mára erősen elmosódó határait nehéz megítélni. A PA02 sorozat inkább PDA, még ha WinCE6 fut is rajtuk.[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #247 üzenetére
Érdemes tájékozódni, mielőtt mondunk valamit. Az x990 600MHz-es procival jön ki. A memória kérdésben igazad van. A hardveres gyorsító konkrét dolog, de van egy buktatója, íme:
"A Sygic erőteljesen összpontosít arra, hogy megkülönböztetett figyelmet szenteljen a PNA piacra és olyan új technológiákat fejlesszen, amivel a felhasználók a legtöbbet hozhatják ki készülékeikből - Az Aura pedig a világon az első és mindeddig egyetlen, PNA-n 3D hardvergyorsítást alkalmazó navigációs program." mondta Samo Jurdik, a Sygic termék- és marketingmenedzsere.
Naszóval erről ennyit...
Itt a cikk: x990
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #252 üzenetére
"Senki se beszélt az x990ről."
Pedig arról beszéltünk, az x950.ben nincs is 800x480 és 3D sem!"3D gyorsítást pedig arra szokták mondani, ha külön grafikus chip szolgál rá"
Pontosan.[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz BullZeye #254 üzenetére
Idézet tőled:
"x990 bizony nagyon jó lesz, de árról nem tudni semmit, arról sem, hogy memóriát növelnének e benne, ha meg nem, akkor ekkora felbontás megint kínlódás lesz."
aztán:
"Haverom szerint ez a 3D gyorsító kb akkora marketing szöveg, mint a TMC READY."De ha ez neked annyira fontos, legyen neked igazad, mert én nem fogok itt szótisztázásokba kezdeni értelmetlen dolgok miatt. Én lezártam a kérdést.
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)