Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • crey

    MODERÁTOR

    /VENTILLATION ON

    Sziasztok,

    Ha esetleg van köztetek mártír Vodafone alkalmazott, és már unja a mindennapjait, az olvassa végig ezt a kis szösszenetet, majd jelentkezzék nálam, mert én kb. a Lechner Ödön fasorba készülök kanna benzinnel...

    Kb. 4 napja kezdtem telefonálni, mert a hétvégén költöztünk A-ból B-be, és szerettem vola a vonalas szolgáltatásaimat (internet, TV) egy címről a másik címre költöztetni.

    Az új lakásban ahova költözünk is Voda előfizetés volt eddig, szóval úgy gondoltam én kis naív, hogy ez kb. egy három perces ujjmozdulat lesz valakinek, összekattintják, a kábel a helyén, egy-két nap alatt Józsi visszaroutol nekem ide netet, boldogságosság... meglesz.

    Jaj... 2021-ben egy modern magyar szolgáltatónál?... Vagy a UK benzinválsága már a magyar leányra is kihat?

    Kezdem az elején: kisvállalkozói előfizetésem van, avi 45k-t hagyok ott a Vodánál mobilra meg internet+TV kombóra átlagosan, ez egy mobil és egy internet+TV előfizetés.

    Hívtam őket Szerdán, estefelé... 30 perc zenebona, semmi válasz. Jól van, eldöntöttem bemegyek a Duna Plazaban lévő üzletbe.

    Csütörtök reggel nyitás után 20 perccel érkezem, gyakorlatilag 15 ember várakozik, a biztonsági őr közli velem, hogy ezt a problémát telefonon el tudom intézni, különben 1,5 óra minimum a várakozás. Már aznap 3x hívom a 1270-et, még kétszer a 1788-at, ezek egyenként legalább 30 perces hívások, mert végighallgatom a klimpírozást, majd elmondom panaszom, a kolléga / ina közli velem hogy nem tud segíteni, mert Ő csak lakossági ügyfelekkel foglalkozik (tök jó hogy kifjezetten üzleti ügyfél menüből kapcsoltattam magam), majd bájosan egytől egyig közli velem mindegyik, hogy kapcsolja a társosztályt, aki tud velem foglalkozni. Ha hiszitek, ha nem, itt 20-25 percnyi semmittevés után vagy én bontok vonalat, vagy visszadob egy másik lakossági ügyintézőhöz(!) majd a sztori kezdődik előről. A negyedik ilyen után visszahívási kérelmet rögzíttetek be.

    Megunom, épp a lakással is matatnom kell (pénteken költözünk), de miután egész nap nem érkezik visszahívás, azért csak elkezdek telefonálgatni, hogy tán jó lenne ha valaki a "kiemelt ügyféllel" foglalkozna... az eredmény ugyan ez, nem kicsit vagyok már paprikás hangulatban. Második visszahívási kérelmet rögzíttetek be.

    Eljő a péntek, lakást átpakoljuk, délután már van egy kis időm arra hogy újra telefonáljak. Megint legalább 6-8 ügyintézővel beszélek a négy hívás alatt, a 6. után (pedig ügyintézővel nagyon nem szokásom, mert nem tehet róla) káromkodok, anyázok, és a magyar nyelv legcifrább kifejezéseit használom, folyamatosan. Az eredmény ugyan az, hiába mondom nekik el, hogy hiába kapcsol át, kurvára nem lesz senki azon a melléken ahova kapcsol, mert szar az egész rendszerük úgy ahogy van. Három napja küzdök, mint malac a jégen. Van aki csak bepróbálkozik, hogy márpedig tud egy rövidebb utat, és majd nekem jó lesz... Nem, nem lett jobb.

    Ma úgy döntöttem hogy a Dunakeszi Auchanban próbálok szerencsét, ahol egy srác próbált segíteni nekem... De jelezte hogy 1,5 hete küzd egy lakossági költöztetéssel is, mert szar a rendszerük, és nem tudja megoldani... Az mondom igen ba....ameg.

    Ülök 20 percet, nézünk egymásra, majdnem eljut a végére, amikor kivágja a rendszer. Továbbra sem tudom elindítani a szolgáltatás költöztetést. Hétfőtől nekem szükségem lenne a vonalas internetemre, mert mobilnetről nem igazán tudok dolgozni.

    A szolgáltató szarik a fejemre, a UPC - Vodafone összeborulás óta az ügyfélszolgálat használhatatlan (mind a kettő), az meg közröhej, hogy nem tudok egy szolgáltatás költözést nem hogy elindítani négy nap alatt, hanem legalább a kérést bejegyeztetni.

    Kedves Vodafone, a hűségem lejár a November 29-el, a szomszéd házban meg van Digi jelentősen olcsóbban... hátha ide is áthúzzák a kanócot ;)

    A Red Infinity mobil csomagom hűsége is lejár lassan, a T-nél meg hasonlóan jó csomagok vannak, jelentősen jobb szolgáltatás mellett, és ha anyósomat látogatom vidéken, akkor még térerőm is lesz... Szóval egy okot mondjon nekem egy Vodafone alkalmazott arra, hogy miért is maradjak ennél a tetves szolgáltatónál.

    Köszi :)

    /VENTILLATION OFF

    Sarcasm: just one of the many services I offer.

Új hozzászólás Aktív témák