- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcmike
őstag
válasz Satan_Claus #14 üzenetére
Hát ahogy nézegettem az árakat, az Avensis-ek hasonló évjáratban olyan 1.6M-tól kezdődnek. A Corolla meg 1.3M-tól és ez pont határeset. Több szempontból is inkább a Corolla lenne a megfelelő választás szvsz:
- inkább csak hétvégi autó lenne, hazajárni vidékre
- ezért leginkább arra törekszem, h minnél olcsóbb fenntartási költségekkel rendelkezzen
- lehetőleg minnél frissebb évjárat legyen, h majd valamikor el is lehessen adni
Szóval inkább maradnék a Corolla-nál, azoknak amúgy is nagyon jó híre van (megbízhatóság / fenntartás szempontjából). Egy Avensis-t egyszerűen nem használnánk ki. Az autó a pénzt csak viszi (legalábbis a mi esetünkben) ezért minnél gazdaságosabbat szeretnék...LIDL Richard featuring Billy Auchan...