- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
Sziasztok!
A német Das Swarze Auge (DSA) egy papír alapú szerepjáték-rendszer, és erre építkezik a Drakensang, amely voltaképpen a sorozat negyedik része. A Realms of Arkania trilógiájára lehet hogy emlékeznek az idősebbek (Blade of Destiny, Star Trail, Shadows over Riva), bizony, azóta már eltelt tíz év. Ezt csak azért említem meg hogy lássátok: nem egy semmiből jött versenyzőről van szó, hanem egy komoly múlttal rendelkező sorozat folytatásáról.
A Drakensang is követi a trendet, miszerint nem csak az akciójátékok képesek lélegzetelállító látványt varázsolni a monitorunkra. Teljesen 3D-s, szabadon bejárható világról van szó, amelyet a Nebula nevű saját fejlesztésű motor hajt. A legfrissebb 3D és Shader-technológiák is ki lesznek használva, így bátran reménykedhetünk a legjobbakban. A játék méretéről és komplexitásáról fogalmat adhat hogy a fővárosnak 3000 lakosa lesz! Az meg külön jó hír a mai konzolos világban, hogy a fejlesztés kifejezetten PC-re történik.A Drakensang Közép-Aventuriá-ban kezdődik, és a világra jellemző, hogy sokkal életszerűbb, hihetőbb lesz mint a hagyományos fantasy-világok. Jobban emlékeztet majd a középkori várak és falvak hangulatára.
Megjelenés: 2008. Tavasza.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Drakensang RPC-Trailer Ez a tuti!
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Sirandrish
legenda
te hnnan halasz minden gameról? vagy veszed ezeket a sz*r ujságokat?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Vistaboy
veterán
válasz Sirandrish #4 üzenetére
Néha veszek egy-kettőt. De legtöbbször a neten találom, RPG-kulcsszó alatt...
Amúgy őskövület-es RPG-fan vagyok!
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
A képek alapján - bár hangulatosnak ígérkezik - , úgy látszik hogy a menürendszer kidolgozásánál is a korhűségre törekedtek. Tisztára középkori (Értsd: gagyi).
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Kareszovics
addikt
Éppen régebbi játéktopikokat nézegettem, amikor ezt is megtaláltam.
A linkelt képek alapján egy nagyon hangulatos játék kerekedhet ki.
Amúgy a szerintem gagyinak nevezett karakterlap teljesen rendben van, engem a régi papíros (pl. M.A.G.U.S) karakterlapjaira emlékeztet.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Vistaboy
veterán
Kiadtak egy In-Game videót a játékból.
Jónak néz ki, bár a karakterek mozgása és az animációk elég darabosnak tűnnek.
Ja, a videó végén egy érdekes felirat: "2008. jul."
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Megjelent a Drakensang Demója!
Az eredeti tervek szerint 2007 végén érkező mű megjelenése egészen 2008 őszére tolódott. A játékot még a 2006-os E3 alkalmával mutatták be első ízben. A Radon Labs szerepjátéka egy csapatközpontú RPG, mely a klasszikus papír és kocka szerepjátékokra épül, a németek kedvelt világába kalauzol el bennünket. A játék elkészítéséhez egy 10 éve futó német fantasy sorozat adta a kiinduló ötletet. Rendkívül részletes világgal találkozhatnak a játékosok, míg bejárják Aventuriat, mindezt gyönyörű grafika mellett, mely kihasználja a mai videokártyák lehetőségeit.
Drakensang: The Dark Eye German Demo.
A demó egyenlőre német nyelvű, de angol verzió is lesz a játék megjelenését követően.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Crytek
veterán
Elég lassan de csorog lefelé a német nyelvű full verzió.Majd ha ezen a héten leér akkor irok infokat képekkel.
Next PC Upgrade: 2022
-
-
Vistaboy
veterán
Drakensang: The Dark Eye Angol demó
"Megjelent a német DSA szerepjátékrendszeren alapuló Drakensang angol demója. Az alkotás megkapta a legjobb német NextGen RPG díjat. A német demó eléggé hajmeresztő volt. Hátha azóta istenivé lényegítették a játékot."
Forrás: Hardwired."A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
fiATHaLON
őstag
Most találtam a játékra, miszerint ehónapban jön...
Kipróbáltam a demót, annak alapján nagyon hangulatos kis
kaland lehet, de ha ezt a botrányos kamerakezelést nem javították,
akkor a Dragon Age mellett pillanatok alatt eltűnik a süllyesztőben.
...Szeeeerintem. -
Departed
őstag
válasz fiATHaLON #15 üzenetére
Ma jelent meg, lassan lehet beszerezni. Énis játszottam a demójával, és nagyon megtetszett, szerintem tolni fogom jó ideig...Szóval reméljük a német nép egyik év RPG-je nekünk is tetszeni fog.
fiATHaLON: a Dragon Age még soká jelenik meg, sőt, olyat is olvastam hogy idén már nem is. Kár lenne érte, de ami tény: megjelenéséig lesz idő bőven végigjátszani a Drakensang-ot
-
Departed
őstag
A legtöbb játékinfót IGN-ről szerzem be, ott található a Drakensang infóboxában:
Published by: DTP (Digital Entertainment Pool)
Developed by: Radon Labs
Release Date: February 18, 2009
Genre: RPGEz alapján mondtam hogy megjelent, más dátum nem volt odatéve.
A március végi infót hol olvastad?Mindenesetre várom már nagyon, kell más is pl. a FEAR mellé, főleg hogy rövidke
-
fiATHaLON
őstag
Hát...Még ha amúgy nagyon érdekes és összetett is lenne
a játék, ez a hang nélküli tellegetés ritka illúzióromboló...
Talán ha magyarul lenne az olvasnivaló, kevésbé lenne fing az élmény.
Na de 2009-ben ez siralmas sajnos, pedig nagyon ígéretes játék.
Nintendo wii-n vannak ilyen bugyuta megoldások. -
Departed
őstag
válasz fiATHaLON #21 üzenetére
Nomeg régebbi játékokban, meg ha nem fért el a beszéd a lemezre. Most egyik kritérium sincs jelen, ezért valóban eléggé negatív hogy a derék német készítők nem kerestek valakiket akik ezt a "kevés" mondanivalót fölmondják.
Mondjuk azzal védekezhetnek hogy 2008-as a játék, nem 2009-es...ja nem, azzal nem védekezhetnek -
HaaS
addikt
Védekezni háháhá)!
A jó ellen védekezzen, aki akar... ti még az életben nem nyomtátok tovább a hatoldalas szövegeket? Vagy legyen két DVD?Röhej.. ja, pont olyan, mint a Wii. Egy az egyben ugyanolyan megoldások. Aha. Én inkább Everquest 2-höz hasonlítanám, szólóban. Kistesója. Ez utóbbi, az EQ2 nem tudom, kijött-e már Wii-re... hmm...
Ez a játék is úgy jó, ahogy van. PENGE.
Mindenkit arra bátorítok, hogy ha tud jobbat, szebbet csinálni, akkor hajrá! Nagyon várom, ami még ennél is jobb! Komolyan!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Departed
őstag
-
fiATHaLON
őstag
Hát így nem csodálom, hogy kajálod, mindegy mi az, ha
nyomkodod elfele a szövegeket.
Mindegy, csak pörögjön, mi?
Nekem így a kamerakezeléssel együtt sajnos gyengécske.
Jobbat nem csinálok (mellesleg ez is gyermekded hozzáállás, persze
elképzelhető, hogy neked ha nem ízlik a kenyér, rögvest sütsz jobbat,
valamint egy számodra kevésbé tetszetős film után már kapod is nyakadba
a stábod, és iszkiri ki a ligetbe jobbat forgatni... ) Jómagam megelégszem azzal, hogy elmodom itt, mi nem tetszett benne,
hátha mást már nem ér arculcsapásként egy ilyen manapság botrányos megoldás.[ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
válasz fiATHaLON #25 üzenetére
Nem nyomkodom el én sem őket, elolvasom. Angolul.
Engem egyáltalán nem zavar, hogy csak az elejét mondja, ha kicsit figyeltél, biztos feltűnt, néha nem is azzal fogad egy npc, hogy "felolvassa" azt ami a párbeszédablakban van (bocs, csak az elejét), hanem egyéb marhaságokat magyaráz!
Nekem sokkal fontosabb a belbecs, mint a külcsín. Ez van.Szerintem gyermekded dolog követni a hagyományt, hogy minden szar. Inkább vegyük észre a jót. Én sem tudok jobb kenyeret sütni, hisz nem vagyok pék, de ha nem tetszik, másikat veszek. Nem hordozom körbe, mint a véres kardot: "Lám, ez a 2009-es kenyér ez siralmas! Ilyen kenyér, hát ez röhej!".
Szuper játék. Csúcs. ToEE óta én nem tudok normális AD&D, vagy erre a szabályrendszerre hajazó játékról. Nekem van mit ennem...
Tisztelem a véleményedet, komolyan mondom. Az enyém teljesen más. Ez így van jól. Ha tudsz hasonló játékokról az utóbbi 5 évben, szívesen veszem a tippeket.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
fiATHaLON
őstag
Vagy elbeszélünk egymás mellett, vagy teljesen nem figyeled amit írok,
mert ezt a "minden szar" következtetést
elképzelésem nincs, honnan vetted...Vagy csak úgy általánosságban
írtad le, hogy elmondd nekem, de nem rám vonatkoztatva?Az meg szintén nem stílusom, hogy valamivel azért játsszak, mert nincs
jobb mostanság, tehát alkudjunk meg, és toljuk, örüljünk, hogy legalább
ez van. A pozitív életszemlélet dícséretes, de nálam inkább úgy módosul,
hogy ha nem szórakoztat teljes mértékben egy játék, inkább felállok mellőle,
akad más árdekes dolog is, amivel foglalkozhatok.Egyébiránt valóban nem írtam le az első hozzászólásban, hogy meglátásom szerint,
ezt bizony elhibáztam!Annak viszont örülök, hogy jól szórakozol vele, és lám, milyen hasznos volt
az eszmecserénk a játék kapcsán, hisz így már egész színes képet kapnak
a benne foglaltakról azok, akik még egy klikket nem nyomtak benne.[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
-
marcus.fenix
aktív tag
Ha tudsz hasonló játékokról az utóbbi 5 évben, szívesen veszem a tippeket.
Jah... NWN2. Szerintem dettó.
Megvannak a játék bakijai, de ahhoz képest hogy milyen kis fejlesztőcsapat csinálta, és mily kevés pénzmagból, hát azt kell mondjam jól sikerült. Beleöltem 15 órát és még nem úntam meg, ez is valami, már többet játszottam vele mint egy átlag játékkal.
Tényleg vannak gázos dolgok benne amiket itt nem taglalnék, elég annyi hogy a legkisebb problémám az audio szövegek hiánya. Igazság szerint azt leszarom. A Fallot 2-ben alig volt tíz percnyi felvett szöveg, mégis életem játéka. A Fallout 3-mat meg az se menti meg hogy mindenkinek van hangja. Legalábbis ettől nem lesz Fallout... és mástól sem a nevén kívül...
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
fiATHaLON
őstag
Módosítom a tanúvallomásom.
Játszottam 6-7 órát a játékkal...Hatalmas.
Igazi klasszikus !RPG! hangulat, rengeteg kidolgozott aprósággal!
A szinkron hiányát (ami egyébként az átvezetőkben, npck megszólításakor,
és a főbb npck nem velünk való beszélgetésénél van!) maximálisan kárpótolja
a teljesen a 90-es évek nagyjait idéző felépítés!(...és persze Pelikán is rendőrspicli volt, tőlem kapta a fizetését.)
-
fiATHaLON
őstag
válasz fiATHaLON #31 üzenetére
Aki már behatóbban ismeri a játékot, az lenne a
kérdésem hozzá, hogy a játékban ugye sajátos módon
van a fejlődés. Ahogy észrevettem, az effektív szintlépéshez kell
az "Adventure Point", a skillek, stb. tényleges fejlesztéséhez meg az XP.
Na most akkor azzal ki lehet maxolni egy karaktert, hogy nem lépek
szintet, mikor megvan a szükséges AP, hanem várom, hadd gyűljön alá
rengeteg XP, majd 3-4X-es XP felgyűltekor szintet lépek, vagy mi? -
marcus.fenix
aktív tag
válasz fiATHaLON #32 üzenetére
Az XP-t akkor és arra költöd amire akarod, az a már megszerzett AP-t ami a szintlépéshez kell, nem befolyásolja. Így az XP-t nem érdemes tartogatni, csak ha gyűjtesz mondjuk valami attribútum növelésére, vagy nem árt egy 50 körüli tartalék hátha összefutsz valami oktatóval és tudsz venni képzettségeket...
Persze a szinted úgyis belimitál egy adott képzettség maxát illetően tehát nem költheted az összes XP-t egy fegyvertípus tápolására...
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
fiATHaLON
őstag
válasz marcus.fenix #33 üzenetére
Tehát akkor ami most mondjuk 12-nél teszem azt kiírja, hogy maxon van
(mondjuk egy sword skill), akkor az majd további szintlépések után tovább
növelhető? -
marcus.fenix
aktív tag
Jótanács:
A Willpower-t a kezdetektől tápoljátok, míg a 15-16-ot el nem éri. Enélkül rengeteg kritikus sebet fognak kapni a karakterek, amiket harc közben nehéz gyógyítani, és rengeteg mínuszt adnak a harcképességre. Mellesleg öt ilyen kritikus seb és a karakter összecsuklik még akkor is ha az életereje maxon van valami varázslat vagy ital miatt.
A Constitution is jó ha 12 felett van.A másik. Nem nagyon leszünk egyedül, ezért felesleges afféle Jack of All Trades-nek lennünk, és elpazarolnunk az XP-t mindenféle képzettségekre. Jó érteni egy közelharci és egy távolsági fegyverhez, a többit pedig hanyagolni. A gyógyításra, alkímiára és egyéb speciális képességekre egy egy karaktert állítsunk rá, fölösleges mindenkinek megvenni és kifejleszteni ezeket a képességeket.
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
HaaS
addikt
válasz marcus.fenix #36 üzenetére
Hanyadik szintű a parti, hogy 15-16 willpower kell?
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
marcus.fenix
aktív tag
7-9...
Nekem amíg meg nem tápoltam a willpowert, minden karakteremnek keze lába tört még egy patkányharapástól is, nem is beszélve a komolyabb ellenfelekről...
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
fiATHaLON
őstag
válasz marcus.fenix #38 üzenetére
Nekem már 3-4. szint között lévő partiban is több 16-os van...
Ahaaaa, akkor ezért nincs nálam wound pl. a főkarakternél, még varázslás
közben sem! (Mondjuk igazán kemény ellenféllel még nem is találkoztam.
Most nyomozok a kezdő hármasgyilkosság ügyében.)[ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
válasz marcus.fenix #38 üzenetére
Én a megelőzés híve vagyok, nem bírom, ha ütnek! Inkább DP-re gyúrok, a törpe kemény nagyon, hetedik szinten legjobb esetben 72 HP-t nyom le egy ütéssel Komoly! Ha sok gyengébb van, akkor is inkább pörög kettőt, aztán nincs ki üssön... alapsebzése csak 8-18 hápé, de már az is jó, 21-es attack mellett betalál vele!
Azért persze válam is 11 minimum, ami a willpowert illeti, addig olcsó felnyomni, harcosoknál persze ez több (lvl 7 mindenki).
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
fiATHaLON
őstag
Amikor kimaxolok egy fegyverjártasságot, milyen szisztéma szerint
lehet majd újra tenni rá?
Adott szintlépés után mind újra fejleszthető, vagy arra lehet tenni, amit
sokat használok?
(Példával: a csatamágus bothasználata megállt 6-nál.
El is kezdtem fejszével érvényesülni, az most 10-en van. De idővel
szeretnék visszatérni botra, viszont az nem fejleszthető tovább 6-ról.
Ez azért van, mert nem használom, vagy majd idővel tehetek rá megint?) -
marcus.fenix
aktív tag
Én felnyomtam az erőt, hátha meglátszik a sebzéseken, de nem igazán. Mostanra találtam a fő karakteremnek egy komolyabb sebzésű kardot 2D+2 ami a kezében 2D+6-ot sebez, meg van nálam valami 3D+2-es pallos is, de az túl sokat von le a védelmemből amit amúgy is hanyagolok. A törpét valami 50 körül láttam sebezni (Mighty Blow) maximum, igaz egykezes a fegyvere. Én sem tudok negyvenakármennyinél többet sebezni, úgyhogy amit te összehoztál az szuper. Hogy jött össze?
(Végülis nem panaszkodok, azért mennek a harcok, csak hosszadalmasabbak )
fiATHaLON:
Nincs összefügés aközött hogy mit használsz és mit nem...
Ha szintlépés után nem engedi növelni, akkor csak arra tudok gondolni hogy valamelyik attribútumod belimitál. Nézd meg hogy mi kell a bothoz, gondolom Dexterity, Agility, meg ilyesmik, és hátha ott lesz a nyitja.[ Szerkesztve ]
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
HaaS
addikt
válasz marcus.fenix #42 üzenetére
Mivel minden questet próbálok megcsinálni, lassan haladok, csak a Ferdokban vásárolt alapfegyverek vannak, nem használunk swordot sem.
Az a kincskeresés Marshban az isteni volt, isteni.Törpének az alaperő 18, + 9SP-s strength spell (+4 erő), az 22, a warhammer 14/2-es, így jön ki a 2D+6, azaz 8-18. Mighty Blow-val ez x2, 16-36. Ha lucky akkor megint x2, 32-72. Volt már ogre, aki csak egyet tudott ütni... kapott egy félszáz fölötti masszázst három wounddal.
Áhh, arra a 3D+2-re (pallos) nagyon kíváncsi leszek, akkor remélem lesz már kire lecserélni az amazont, bár kőkemény, de hát a kard az mégiscsak kard, kell a csapatba. Megnézed nekem a peres számát? Olyan 15/2-re saccolom... bár itt tényleg durva lenne a perkettő, nagyon. Az attack mínusz engem nem zavar egyébként, a warhammer is -1/-3, mégis 21-es az atak... védekezés meg abszolúte nem érdekel, arra ott van az egykezes, pajzzsal. Az két parry, 19-es és 18-as.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
marcus.fenix
aktív tag
Én is minden küldetést meg szoktam csinálni, csak két Failed van, abból is az egyik hogy be lehetett volna lopózni egy helyre, de én a berontok és szétverek mindenkit módot választottam. De lehet hogy sok side quest elkerülte a figyelmem. Pedig keresztbe kasul bejártam minden helyszínt. Én már a harmadik Dragon Quest előtti próbatételt csináltam meg.
Úgy látom a Luck nálam a gyenge keresztmetszet, mert én azt a kezdetektől leszartam.
Meg a varázslatokat sem szeretem, mert lassúak, úgyhogy én a varázsló csajból is bajvívót fejlesztettem... A két nagy kardom értékeit majd megnézem.Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
fiATHaLON
őstag
Ez a gangrene kórság milyen hátrányokkal (vagy előnyökkel ) jár?
Mert semmilyen módosítást nem látok sehol, élet sem fogy jobban...
Talán minimálisan szolídabbakat ütnek, ha benyalják...Ennyi lenne?Még valami.
Ha egy ajtót/ládát nem tudok elsőre kinyitni, miután megvárom a kézremegés
megszűnését, újra teljes értékekkel próbálkozom, vagy van egy állandó
büntetés a próbálkozások növelésével?[ Szerkesztve ]
-
marcus.fenix
aktív tag
válasz fiATHaLON #45 üzenetére
Én az ilyen mérgezésektől, betegségektől azért megszabadulnék... Valami negatív hatása biztos van, lehet hogy a harcra nem terjed ki (még). Ha nem gyógyítod meg, akkor súlyosbodhat.
A kézremegés megállása után újra teljes értékkel próbálkozhatsz, amíg meg nem unod. Lockpick-et érdemes venni vagy gyártani, jóval könnyebb vel az élet.
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
HaaS
addikt
Kár lenne azért a sok próbálkozásért! Én inkább azt ajánlom, kapcsold be a message konzolt (vagy log, baloldalt lent a kérdőjel), hogy legyen képed arról, hogy egyáltalán ki tudja-e nyitni a ládát. Van amit kisujjal is sikerül majd neki, a -10-es penalty ellenére, de a legtöbbhöz kell tolvajkulcs.
Ha magas a zár difficulty, akkor jöhet a drágábbik tolvajkulcs (+5).A mérgezés tuti rossz, egyedül a tekila ami jó méreg... hmm... lehetne sorolni... na mindegy, a játékban a mérgezés az rossz. Nem emlékszem a gangrene-re, de vagy erő mínusz volt, vagy endurance regenerációból vett vissza... passz.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
fiATHaLON
őstag
Ezeket a tolvajkulcsokat honnan a túróból kajtattátok fel?
Igaz, hogy egyelőre csak Ferdokban, de majd minden kereskedőnél jártam,
és semmi ilyesmi nem volt.
(Tényleg, a hajtű erre van? Mert hurcolok magammal vagy 18 darabot, mert
azt hittem az elején, hogy Oblivion módra megy, és törik.
De nem fogyatkozik, így alighanem kihajítom őket...) -
marcus.fenix
aktív tag
válasz fiATHaLON #48 üzenetére
Ha csak rákattintasz valamire jobb egérgombbal, akkor a karakter nem használ segédeszközöket, hanem úgy ahogy van puszta kézzel próbál zárt nyitni. A hajtű is ad pluszt de a tolvajkulcs többet ad. De csak akkor ha "használod", tehát ráklikk és aztán a nyitandó tárgyra és akkor hidd el, fogyni is fog.
Lockpick-et ilyen gyanús képű tolvajoktól tudsz venni, nem az árusoktól. A kikötőben, meg a Wagoners Home valamelyik házsarkán is van egy ilyen pofa. Vagy ha van blacksmithed és tervrajzod akkor lehet gyártani is.
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
marcus.fenix
aktív tag
válasz fiATHaLON #48 üzenetére
Ha csak rákattintasz valamire jobb egérgombbal, akkor a karakter nem használ segédeszközöket, hanem úgy ahogy van puszta kézzel próbál zárt nyitni. A hajtű is ad pluszt de a tolvajkulcs többet ad. De csak akkor ha "használod", tehát ráklikk és aztán a nyitandó tárgyra és akkor hidd el, fogyni is fog.
Lockpick-et ilyen gyanús képű tolvajoktól tudsz venni, nem az árusoktól. A kikötőben, meg a Wagoners Home valamelyik házsarkán is van egy ilyen pofa. Vagy ha van blacksmithed és tervrajzod akkor lehet gyártani is.
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- ASUS ROG Ally
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nyaralás topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...
- Csak Kipróbált Ps5 Playstation 5 Lemezes Konzol 21 Hónap Garanciával BESZÁMÍTÁSSAL
- Meta Quest 3, 128MB Eladó + Halo headstrap
- ÚJ, GARIS Gigabyte RX 6500XT GAMING OC 4GB DDR6 videokártya
- FIXED FIXRLX-BK Univerzális asztali tablet/telefon tartó állvány forgatható és állítható karral, fek
- iPhone SE 2020 64GB Új akku