- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
Aktív témák
-
gémpléj: [link]
Bocs ha vótmá' nem olvastam most vissza.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jött egy új The Crew 2: Gamescom 2017 trailer. Bár semmi újdonságot nem tartalmaz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tényleg nagyobb lett a map, vagy csak én érzem úgy? Egyébként szép, kidolgozott a map.
És a napszakok sokkal több átmenetből állnak, sokkal élethűbb egy naplemente például.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mentem egy Chichago - Seattle utat, direkt fent a hegyekben. Lenyűgözően hangulatos a táj, a bevilágítas effektek, és az időjárás változás is. Végre sikerült pofás esőt csinálniuk. Az első részben az volt a leggázabb.
Én igazából nem is versenyzek, csak bejárom a mapot. Most a Grand Canyon a cél.
Számomra a Forza Horizon 3 az etalon ilyen típusú játékok közül. De ez lehet jobb lesz annál is. Csak valahogy ez a bulis körítés nem adja nekem. Meg ez a minden járműben nitro... Ja és a háztetőn ugrálgatás. A kocsi választék se túl nagy.
Szóval nekem bejön de van pár apró dolog ami nem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Barthezz2 #146 üzenetére
Nekem is ez volt a Chichago - Seattle úton. Az út 3/4-én vizes volt az aszfalt. Furcsállottam is. Az fps-sel nincs bajom, viszont ma kétszer is crashelt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
válasz szami777 #164 üzenetére
Azt sehogy. Az azért van ott mert tilos mindenféle képet és videót megosztani a játékról. Azért van a képen az a sok felirat és a uplay nicked, hogy ha kikerül egy kép akkor be tudják azonosítani, hogy kitől "szivárgott" ki. És ha úgy van, kivágnak a tesztből, és valószínűleg sose hívnak meg több Ubisoftos tesztre.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Van pár dolog amiben szerintem ez a Crew2 jobb mint a ForzaH.
Egyrészt a térkép. Nagyon nagy benne Amerika, nagyon szép, és változatos. És a napszak, időjárás effektek. Baromi élethűnek hat az egész, és változatos. A Forza is gyönyörű, de csiri-csáré az egész. Túl színes, nem igazán életszerű szerintem.
Famous rankot értem el eddig. De nem nagyon hajt, hogy a "kampányt" folytassam. Nyomok majd pár coast to coast utat, inkább nézem milyen szép is a táj, és milyen hangulatos a grafika.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz marilllyo #711 üzenetére
Pc-n nyomom. De ugyan úgy tv-n, xbox kontrollerrel. Szerintem viszont szép. Persze a grafika nem minden aspektusa, de a fény, időjárás effektek azok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Most volt 45%-kal leárazva. Jó tudom, 5% híján nem 50%, de majdnem.
Egyébként én fél árat sem adnék érte. Néha baromira elkapott a hangulat mikor barangoltam a térképen. Viszont tudathasadásos ez a játék.. Annyi hülyeség van benne, ami nem tetszett. Kezdeném azzal, hogy ha csak az autózás lenne benne már több lenne. Ez a motorozás..katasztrófa. Pálya versenyek feleslegesek. És minden verseny, minden típus irányítása kidolgozatlan. Az autózásé is. Mindent bele akartak tenni, de semmit se sikerült tisztességesen megcsinálni. Ráadásul ez a tetőn ugrálás... áhh nem is írom végig. Van baj vele bőven.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mi? Nincs is benne PVP? Elsőben volt. Most meg még nem is néztem, mert nem volt annyira jó kocsim, meg inkább körbejártam a térképet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sziasztok,
Van itt aktív PS4-es játékos? A Social Butterfly és a BFF trófeák miatt keresnék egy társat egy pár percre.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Pont nem Vissza a jövőbe feeling szerintem, de jó update az tény. Miami Vice Ferrari, és Knigh Rider Pontiac-kal együtt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Pénteken meglett az lvl 1000.
Elég monoton volt ez a farmolás. A Monster Truck-os megoldást követtem. Amihez előbb fel kellett szinteznem full-ra egy MT-t. Majd kifarmolni hozzá az összes alkatrészből "The Fame Magnetic"-est, albónuszokhoz pedig Popular + Graceful. Szóval minden alkatrésznek így kellett kinéznie:
Ez se volt egy leányálom, míg meglett minden. Folyamatosan ismételgetni a MT versenyeket. Utána az ICON pontokat kiosztani mindet a Popular-ra. Ugye így lehet maximalizálni a szerezhető követők számát. A Graceful pedig a gyors pörgésekhez kell. Ezeket az alkatrészeket az Abarth MT-re felpakolni és..
Aztán kezdődhetett a farmolás. Ami arról szólt, hogy elmentem az egyik MT park-ba, és ugráltam a félcsőben. Így: [link] (bár nem ennyire bénán azért. ) Nagyon gyors mechanika, de azért így is beletelt pár napomba mire meglett az 1000. 400-ról indultam kb. ~20 perc volt 10 szint. Tízesével megálltam kiosztani mindig az ICON pontokat, és nyomtam tovább.
Nincs sok értelme ennek az 1000-nek, én is csak "unalmamban" csináltam meg. A platina után ezt találtam ki. Mostanra megnyertem minden versenyt a játékban (kivéve a légpárnásakat), és megcsináltam minden skill-t is. Csak a Photo Op-ok maradtak, de az nem is vonz. Innnentől nincs is nagyon cél, talán felhúzni minden versenytípusra egy fullos játművet. Na meg a Summit Live-ok, azok tetszenek. Most először rámentem a plat-ra, de a Drift miatt nem lesz meg, nem fekszik nekem ez a drift, és a kocsim se fullos rá.
Pár hónapja kezdtem el komolyabban játszani a játékkal, szóval sokaknak ezek már rég megvannak tudom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sajna specifikus alkatrészeim sincsenek nagyon. Néztem ma egy vidit, a srác fixen hármasba hagyta a kocsit és úgy driftelt a mostani summit event-en. Megpróbálom majd.
Ja tudom a Summit követőket. De hát az lvl1000-hez édes kevés lett volna csak azokat elérni. Ezért mentem elébe a dolgoknak.
De figyu, segíts nekem egy kérdésben, hátha vágod. A mostani Summit Gold reward-ja ez: BOOSTED LEGENDARY PARTS (NITRO CHEMIST SET, PURE + FRENETIC)
Ez csak Street autókra vagy Hyperca-okra lesz jó mi? vagy arra adja majd meg ami aktív? Mert ha Live Reward dobozt bontasz, vagy az ikon pontok után ha nyitod az alkatrészeket, akkor arra adja, amelyik jármű épp aktív. Ezt el lehet majd ennél is játszani? Jó lenne. De viszont a Pure és Frenetic, az azt vetíti elő, hogy csak street kocsikra lesz jó. Jól gondolom?[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jelenleg 2928. Vagyok. De eskü, már vért h*gyoztam. Nagyon kevés járművem fullos. Ez most vissza is üt. Valószínűleg nem fogok bent maradni mert van még egy nap. De részemről ennyi. A speedtrap-en bukok óriásit.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Megpróbálok mindkettőtöknek válaszolni a tegnapi kommentekre.
Fájdalmas nem volt, csak unalmas.
Mondjuk ha ezt az időt alkatrészek farmolására szántam volna, akkor előrébb lennék ma az biztos. Na mind1, kíváncsi leszek, hogy meglesz e a Plat Summit. Kész csoda lenne, ezekkel a járművekkel. Ezekből van fullos játművem: Hypercar, Street, MT. Semmi másból. De legalább HC-ből van nitro-s és pénz farmolós szettem is.Rég megvan a játék, de eddig a fiam játszott vele inkább. 7 éves, csak autókázott benne, én max gyűjtöttem neki a creditet kocsikra. Aztán egy hónapja láttam, hogy közel van a platina trófea, gondoltam akkor megcsinálom. És az alatt kaptam rá jobban a játékra.
Pénzt farmolni én is a NY-on szoktam, vagy a Bad Lands HC versenyen. De most majd meg kellene vennem a Divo-t. Mert nincs meg. Sajnálom is, hogy amikor volt Summit-ba az a Divo, akkor még nem foglalkoztam ezzel az egésszel. Az tetszene. Jesko lenne a kedvencem. De látom, hogy a Venono gyorsabb nála, az is megvan. Van Chiron is. De farmolni NY versenyen az Agera R-rel szoktam, azon vannak a "B"-s alkatrészek egy ideje.Ma megveszem a Nomad-ot, meglesz minden a következő Summit-ra is. Bár gondolhatjátok, hogy alkatrészekben hogy állok ezekkel a járművekkel is... RX, DR-től félek nagyon. Főleg mert Salt Flats DR lesz.
Tegnap, a Drift beállításokhoz, és mindenhez a Summit-tal kapcsolatban. N33TH videója segített a legtöbbet. 2711. vagyok jelen pillanatban. Szerintetek kicsúszok a 3000-ből?
Lenne egy kérdésem:
Amikor pénzt farmolok, akkor simán restartolom a futamokat, és nyomom egymás után. Ha alkatrészt farmolok, akkor megéri ezt csinálni? Ilyenkor a konténerbe kerülnek az alkatrészek. De a rendszer akkor is, nagyobbat ad, mint ami a konténerben van? Vagy csak annál nagyobbat ad, ami fel van szerelve a járműre? Ezzel mi a tapasztalatotok?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Harlem West-en farmoltam már én is. De leginkább HC-vel szoktam. PB-re nincs pénz farmolós szettem. Sőt fullos alkatrészeim sincsenek még.
NY-on kapok 480k-t, 29-30perc alatt (cut-okkal).
De ezek apróságok, szerintem percekről beszélünk csak.Drag alkatrészek farmolására esetleg valami jó tipp?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Korábbi Summit-okat nem lehet utólag teljesíteni ugye?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Divo lesz a cél majd. Érdekes bakker hogy, a fiam az összes többi Bugatti-t megvette már. De a Divo az nem tetszik neki, ezért az még nincs meg. Volt amikor 9 millát farmoltam neki.
Ma még is fogok tudni játszani elvileg valamennyit. Muszáj lesz Drag-et farmolnom. Kell a speedtrap-ekhez is. Folyamatosan esek vissza a Summit-on 2760. vagyok már. És a Speedtrap-en bukok nagyot.Látom, hogy 172k a Stingray, majd akkor megveszem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mindenhol N33TH beállításait használtam, szerintem TC-n is (kétlem, hogy pont azt kihagytam volna).
Sajna nem tudsz segíteni Drag-ben, mert PS4-en játszom. És ahogy látom, ti meg Pc-n.
Farmolok ma amit tudok Drag-re, aztán majd lesz valami. Ha nem leszek előrébb, akkor marad a TC. Az nem nehéz.Egyébként alkatrész farmnál, amikor még nem fullos, akkor melyik ICON perk-re érdemes rámenni? A mennyiségi loot-ra? Vagy a minőségire? Esetleg fele-fele? (Én a mennyiségre gondoltam saját kútfőből).
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tuti van HC-re Loot Digger szettem. Abból csak gold alkatrészeim vannak. A HC és a Street kategórián túl kezdődnek nálam a gondok.
Most mindenképp a Drag lesz akkor a cél. Csak uncsi, hogy háromszor kell menni mindenképp. És hosszú út áll még előttem a Nitro Chemist szettig, mert még csak Normal-on tudom nyomni.Fun fact: Most megnéztem, hogy Xbox-on a Top3000-hez 731k a cap ezen a Summit-on. Vicc PC-n 1,2millió, PS4-en 1,16milla.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Éjfélkor zárul le a Summit? Mert eléggé penge élen táncolok már.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Nem gondoltam volna, hogy ilyen melós ez a Summit. Lehet, hogy nem fogok én minden héten ennyit küzdeni.
Délután 244-ról meglett a Drag 400-ra. 3/7 Gold nitros alkatrész. Kellett is, mentem 550km/h-t. Most 2500 körül vagyok megint. Később majd még ránézézek, aztán ha úgy van, húzom TC-t kicsit.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Na hova lettetek srácok?
A múlt heti, és a mostani Summit sima liba lett. Volt is benne meló, mármint, hogy legyenek kész járműveim rájuk. Maguk a Summit-ok utána simán meglettek/lesznek. top 500-1000.
Na de a következő low rider-es... Azt már most temetem. Tegnap felhúztam egy JS-t mert kelleni fog. Úgy értem, hogy a Live Xtreme 3, Motokrossz részén fog elmenni az egész. Tegnap megnéztem, hogy hogyan áll a motor alkatrészügyileg, és majdnem sírva fakadtam. JS farmolása is hányinger volt, és most ezt kellene... Ahh..
Láttam N33TH-nél, hogy hol kellene farmolni, full cut-os track. De rosszul vagyok a motokrossztól.
A legnagyobb baj az, hogy azért az Impala-ért öldöklő küzdelem lesz, nem igazán bízok benne, hogy sikerülhet. A Gold viszont kellene mindenképp az alkatrészek miatt.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jaja JS-t én se goldra. És borzasztó nehezen adot váltót és motorcore-t. Négy slot már 120 volt, addig a váltóm még mindig csak 99-es. Engem nem szokott ennyire szívatni.
Szép lassam fejlődök én is mindennel. És ahogy látom, a következő summit-okon, jó kis parts-ok lesznek nyerhetőek. De a motorkrossz... Mondjuk egy hetem lesz rá... Lehet kifarmolom még a végén.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fu, tényleg, egy kérdés. PvP-ben, ha lenyomok öt versenyt, megkapom a heti rewardot. Most ezüst vagyok, ezért szoktam kapni kb harom, fullos, gold alkatreszt. Ha kiesek az ezustből akkor mit ad? Van erre valami táblázat? Mert azzal meg lehetne tolni a motor alkatrészeket.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sikerült is a három darab, 70-es, gold alkatrészt bezsákolnom a motorhoz, a Live Battle-ből.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
No, néhány óra játék után, maeis 62/70-es a krossz mocim. Holnap ebből simán lehet 70-es. Ma tényleg csak kicsit tudtam játszani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bitang Summit lett. Meg kell dolgozni az Impaláért.
Lehet, hogy holnap elviszik a PS4-em, addig neki sem állok. Ha elviszik, akkor majd PS5-ön folytatom. Pedig a Svéd, Koenigsegg Summit biztos jó lesz, család szinten imádjuk Christian-ék kocsijait. Meg is van az összes ingame.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz szoros a küzdelem a végére, mert a fődíj jelentős, de a nehézség sem semmi.
Én minden Summit előtt gyűjtök két millát a kocsi pack-okra mostanság. Most is megvan, de nem vettem még meg az mostanit. Majd ma kiderül.Hát ha nem létszükség, akkor ne most kezd el árulni. Most, hogy sokan, hirtelen elkezdtük árulni, HA-n 70k környékére esett a PS4 Pro ára. Én 80-ért hirdetem egy játékkal, és két kontrollerrel.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hát ha eddig nem mentél rá a PS5-re, akkor tuti nem veszed meg induláskor. Nem tudom, hogy követed e a dolgokat, de nagyon kevés jön belőle az országba. Én júliusban jeleztem a Konzol Világnál, hogy érdekel, kvázi ez volt az előrendelés. De már nem jutott. Aztán máshol, egy másik boltba sikerült előrendelnem, le is kell tenni 20 ezer előleget, csak az után lesz éles az előrendelésed, de akkor legalább *tuti, hogy kapsz belőle a megjelenés napján.
*nagyon remélem, hogy tuti, ezt mondták a telefonban.JS-t farmoltam ki legutóbb, undorító. De a motokrossz se semmi. JS-nél még beállítási lehetőségek sincsenek nagyon. Motor-hoz szerencsére lehet jobbakat találni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Na, elvitték a PS-t. Most jó ideig nem lesz "krúzás". Köszi a sok hasznos tanácsot nektek, volt jó pár, ami tényleg tök jól jött! Kíváncsi leszek, hogy majd ha meglesz a PS5, akkor a sok újdonság mellett, mikor fogom ismét folytatni.
Nektek addigis jó játékot!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Tudom, hogy off, de ezt látnotok kell: PS DeLorean DMC-12 Widebody
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
-
Köszi az infót. Huracan-ra valószínűleg majd rá kell mennem, fiam egyik kedvenc kocsija.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Cut nélkül se vészes a New York race Ace nehézségen. És full full verda se kell hozzá. Egy jól irányítható Agerával elég sima. Volt, hogy egymás után letoltam háromszor vagy többször is. Pénz bónuszos alkatrészekkel 400k fölött ad.
Tudom cut-tal, és cut nélkül is, de az időm nem sokkal jobb cut-tal. A világrekordoknál az a lényeg, hogy no traffic buggal nyomják. Az sokat számít.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ez tényleg az! És még bele is áll a fába egyszer!
Azt hittem WR lesz, de van aki még ennél is gyorsabb..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ohh én 29-et tudok csak. De sose feküdtem rá a WR-re. Csak pénz gyűjtés miatt mentem rajta sokat, és próbálgattam, hogy rövidebb ideig tartson. Használtam nagy cut-okat, de ebbe vannak újak számomra, amit sose láttam még, pedig néztem videót már róla bőven.
Ja és no traffic bug-ot se használtam sose, azt se tudom, hogy hogy kell. Azt hittem nem is működik már, de a videó novemberi, szóval működik.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ott 40%-nál nem is láttam még, hogy valaki ballra ugrik, én mindig jobbra csináltam. Na mondjuk nem is a WR volt a cél.
xenon2
Lehet benne van, de ebbe van pár cut, amit nem keveset kell gyakorolni. Főleg azokat, ahol a korlátokat kell átugrálni. Az meg akkor éri meg ha komolyan az időre mész rá, én meg a pénzért szoktam csinálni.Elims
Várható volt, miután megszerezhető lett az NC szett, hogy lesznek új rekordok.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Aktív témák
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Reklámblokkolók topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Le Mans Ultimate
- Windows 11
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...