- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zharkanyi
tag
válasz werszomjas #5 üzenetére
Nem csak a Berlini gyár, hanem a Kínai is számít ilyen szempontból. Fejlődjön csak a Tesla, adjanak el minél többet az egyes modellekből, mert:
1. csökken az egy darabra eső fix költség, magyarul a kocsi előállítási ára
2. ha lesz nagy gyártó kapacitás és egyszer eljut oda a Tesla, hogy nem alapértelmezés, hogy annyi autót ad el amennyit le tud gyártani, akkor majd jönnek néha akciók.Egyébként én is Model 3 párti vagyok, no nem a letisztultság miatt, de az olyan emberi léptékű autó. Én meg nem szeretnék annyira kítűnni, mint mondjuk egy Model X-el, ha kinyitod a hátsó ajtót.
Plusz árban is ez az egyetlen, ami már normális kategória felső határait közlíti (felülről).