Hirdetés
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Az S23 bemutatóhavában verte az Apple a Samsungot
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Nem sok izgalmat hagy a OnePlus keddre
- DIGI Mobil
- Elkékült egy Sony fejhallgató
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
Aktív témák
-
Apró naplóbejegyzések
-
monroe lengéscsillapító , gátló 12.000/db
http://m.mobilarena.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_94233-94233.html
-
android app életciklus
-
6 gen vti civic motorfelújítás zolynet
már úgyis többen is kérdezték, itt a teljes + kiegészített lista h mit kapott most meg:
acl race csapágyszett (tám- hajtókar - fekvő) 27000
szelepszárszimering szett 10000
olajpumpa (visszaküldve, gyári vissza) 18000 (rosszat kaptam, most postázom vissza)
npr 81.50 dugószett (gyűrű - csapszeggel) 35000
vezérlés gates-gmb-koyo, pollenszűrő 30961,2
gépműhely (Bejó) 86000
Imi munkadíj 80000
gyertya4 5600
nyeles tengely csapagy (ntn) 6000
váltóolaj 10000
gyári tömítések (szívósor,kipu tömítés,hf töm, szelepfedél, olajteknő, vezértengelyek(szimering), első-hátsó főtengely szimering) 66000
Eneos 4l 10w-40 + olajszűrő 7300
gyertya4 5600
összesen 369461,2+
bal alsó motortartó bak 8000
gyári vti kuplung 70000
jobbos kerekcsapagy ntn 20000 + munkadíj 8000 (a balost még februárban cserélve lett, köszönöm a remek úthálózatnak)volt alternatívám hogy mit vettem volna ha eladom, de még úgy is ennek az összegnek a minimum dupláját kellett volna rászánni (mert jött ám az is h miért nem adtad el) ....és ugye kezdődött volna elölről minden, futómű,fék,felni, kasznizás,...
így most egybe van a gép, örülök h így döntöttem [SMIL:/nevet/nod5.gif]
így most növeltem a magyarországi nem ledurrant vti-k számát [SMIL:/smile10.gif]azért ez még talán nem Emör 2.0 [SMIL:/nevet/spinrightfast.gif] (no offense, just jokin')
-
-
Szlovénia , Bled túra kirándulás Honda civic fogyasztás fogyi
oda-vissza 1244 km , 81.22 liter benzin azaz 6.52L/100km
-
Winner_hun
-
runner üreg alváz védelem
Látom tboy közben bemásolta, kis utánajárást követően az alábbi sorrend a tökéletes, hosszú távú alvázvédelem. Nyilván kérdés az autó értéke, hisz ez komolyabb munkát és anyagi befektetést jelent.
Ettől függetlenül a rozsdapassziválókban én nem bízom, ideig óriáig megfogják a korróziót, de utána a védőréteg még komolyabban hajlamos megindulni.
Ha, magadnak akarod csinálni szerezz be drótkorongokat flexbe, fúróba, majd csiszold meg fémig ahol rozsdás. Majd le kell alapozni, és fel lehet fújni a védőanyagot.
Dinitrol és Loctite termékek javasoltak. Előbbi jó középkategória, utóbbi felső, nem bitumen, hanem műanyagalapú. Tartós, gyakorlatilag tizenévig rugalmas, körömmel felkaparható bevonatot képez, így folyamatosan alkalmazkodik a hőmérsékletingadozáshoz (nem fog megrepedni).
Jah és a legfontosabb, h a létező összes üreget is ki kell fújni üregvédővel. Az esetek nagy részében a korrózió bentről indul kifelé. -
PiciPeti rendszere:
Sony 7750, Emphaser EA490, Audison BT2 RCA-val összekötve. Carpower Predator 6/4 kick, CDN2x váltó, DT284 magas, Cordial CLS 225el drótozva.
Hátul Signat RAM3 MKII + Roki P2 12" zárt ládikóban.
Tehát közép-felső közép kategória, de ezen már "zavaró" különbséget érzek. -
hangszóró recseg serceg
Valószínűleg a hangszóróddal lesz baj, de mielőtt kiszereled azért a biztonság kedvéért teszteld végig az egész láncot.
Szerencsére nem olyan bonyolult:
Először cseréld meg, az erősítőbe menő rca kábel bal-jobb oldalát. Ha a recsegés "átmegy" a másik oldalra, akkor a fejegység, vagy az RCA kábel a ludas.
Ha viszont továbbra is a jobb oldal recseg, akkor az erősítőn cserérld fel a hangszóró kimenetek jobb-bal oldalát. Ha a recsegés most a másik oldalról szól, akkor az erősítővel van valami gond.
Ha ezek is rendben vannak, akkor jön az, hogy átcseréled az első hangszórókat. Itt ugyanaz a helyzet, mint amit fent leírtam. Ha a recsegés most a másik oldalról szól, akkor irány egy hangszórójavító!
Ha továbbra is a jobb első recseg, akkor a hsz kábel, vagy esetleg a keresztváltó a hibás.
Végső esetben akár még a váltókat is átcserélheted. -
smiley
-
Assetto Corsa
Váltómodell kérdése. A WTCC autó amit felhoztál példának például egy szekvenciális botváltót használ, aminél nem kell kuplungolni.
Csak úgy nagy vonalakban, mert nem vagyok egy nagy műszaki ember, inkább szimulátoros szemmel nézve AC-s autókkal példának:
- Manuális H váltó ahol kuplungolni kell pl. BMW M3 E30
- Szekvenciális botváltó, nem kell kuplungolni, leváltásnál általában manuális gázfröccsre van szükség: pl a GT2-es BMW
- Automataváltó pillangófülekkel, semmit nem kell csinálnod elektronika végzi a gázfröccsöt (hallod is hogy magától reveli a motort), gázelvételt, csak nyomogatod a pillangókat, pl BMW M3 E92.
A játék ilyen téren rendben van csak azoknál engedi a H váltót aminél az is kell. Ami H váltós azt illene kuplungolni. De átengedi kuplung nélkül is gázfröccsel és gáelvétellel. Az életben is lehet így váltani, de pontosan el kell találni a rev rangeket, és nem tesz jót a kuplungnak. Elvileg később a játékban is roncsolni fogja az autót a kuplung nélküli váltás. Ahol nincs H váltó ott általában nem kéne kuplungolni, csak az a kérdés, hogy botszeki vagy pillangó és automatika intézi-e a gázfröccsöt avagy sem (ezt hallod). -
Assetto corsa
Ne az appokra figyelj, hanem, hogy mit csinál a kocsi.
Ha váltás közben nem pörög fel a motor, akkor nem kell a kuplung se, ugyanígy igaz, ha magától gázfröccsöt ad, mert akkor az említett szitu áll fent. Füles váltónál nem nagyon tudok olyat, ahol nem így van, botszekinél szokott inkább az lenni, hogy kellhet leváltásnál kuplungolni is, illetve felváltásnál elvenni a gázt egy pillanatra. Nem tudom lesz-e AC-ben ilyen autó. Amelyik kézi - H - váltós, ott meg adja magát
ctrl+a = abs
ctrl + t = kipörgésgátló -
VW Volkswagen B6 passat
"Nem ismeretlen jelenség, hogy százezres futásteljesítmény felett beadja a kulcsot a nagynyomású szivattyú és a kettős tömegű lendkerék (előbbi 400-600 ezres, utóbbi 170-250 ezres tétel), és a nagy (10 ezer kilométerenként 2-4 literes) olajfogyasztás, valamint a kisebb-nagyobb elektromos problémák is szerepelhetnek a bosszúságok listáján. "
Emellett a PD elemek is szeretnek megdögleni és akkor turbóról még szó sem esett.
Kihagytad, hogy az olajpumpa hajtasa szetmegy, es beall a motor.
-
ford focus mk2
Szétszedtük a turbót!
Megvan a hiba!
A kipufogó oldalon a négy lukacskából mind a négy átjárhatatlan volt, ahol az olajnak be kellett volna hatolni a tengelyhez, és itt csúnyán berágódott a tengely.
A szívó oldalon 1 luk nemvolt kokszos, és itt "gyönyörű" volt a tengely.
Tehát szart se ér a tizezrenkénti olajcsere, meg ilyenkor az öblítés!
8 kis tűhegynyi lukon múlik a csiga élete.
A jó itthoni gázolajtól rengeteg koksz kerül a motorolajba és ez megteszi hatását! -
gumi felni et osztókör központosító gyűrű nyomtáv honda kerék civic
Szóval a pontos méretek:
Osztókör: 4x100
ET szám: 45
Agyátmérő: 56,1
Felniszélesség: 6J"Mikor kell kozpontosito gyuru?"
Ha lötyög a felni az agyon. Komolyra fordítva a szót, ha a felni központi furata nagyobb, mint amilyen a kocsidra kéne. Akkor kell, ha a felni középfurata nagyobb, mint az autó agyátmérője.
"Nyomtavszelesito mire jo?"
Tiszta dizájn, szerintem többet árt, mint használ. A kocsinak a futőműve fel van készítve egy bizonyos terhelésre, a nyomtávszélesítő pedig megnöveli a csapágyak terhelését - ráadásul ha túl nagy, és kilóg a kerék a kerékívjárat alól, akkor még büntetnek is érte...
"ET szám?"
Mint fentebb írtam, 45-ös az ET számod, ettől minimálisat el lehet térni. Ha nagyobb az ET érték mint a gyári, akkor a felni középvonala beljebb kerül, ha túl nagy, akár hozzá is érhet a féktárcsához/lengéscsillapítóhoz (ilyenkor lehet nyomtávszélesítőt használni, de ez inkább tüneti kezelés, mint megoldás). Ellentétes esetben, ha kicsi az ET szám, akkor a felni jobban kiáll, ezáltal hozzáérhet a karosszériához kanyarodásban, vagy akár egyenesben is.
"Honnan tudjam hany col szeles felni fer el?"
Ezt csak a tapasztalat tudja megmondani, tulajokat kell kérdezni, hogy nekik mekkora fél el. Első HSZ-ben van egy táblázat, amihez ha hozzáveszed a váltóméreted, akkor tudsz kalkulálni - neked is 205/50R16, oda 7-8 széles felnit ajánl.
-
-
fényszóró beállítás
Ha kiég, megsérül vagy eltörik a fényszórónk és ki kell cserélni, akkor ezt otthon, házilag is megtehetjük, viszont ilyen helyzetben be kell állítani a fényszórót, különben könnyen a szembe jövő arcába világíthatunk az út helyett, ezzel magunkat és másokat is balesetveszélybe sodorva.
Miután kicseréltük a fényszórót, a következő a lépés az, hogy találni kell egy függőleges falat, ami mellett egy 8-10 méteres vízszintes, egyenletes, sík terület van. Álljunk úgy az autóval, hogy az autó hossztengelye merőlegesen legyen rá és annyira közel álljunk a falhoz, amennyire csak tudunk. Jelöljük be a fényszóróink középpontjait a falon, majd kössük össze őket. Tolassunk hátra kb. 10 métert úgy, hogy a fal merőlegesen legyen az autónkra.
Fényszóró beállítása
Ezután állítsuk be úgy a fényszórót, hogy a falra vetített vízszintes vonal kb. 10-10 cm-rel a bejelölt pontok magassága alatt legyen, a vonalakon található töréspontok pedig a jelölések alá essenek pontosan. Ez azért kell, hogy ne legyen se összetartása, se széttartása a lámpáinknak, hanem a fénynyalábok iránya párhuzamos legyen a kocsi hossztengelyével.A fényszóró házán általában rajta van a gyári előírás %-ban. Ha 10%, akkor 10 méterről 10-10 cm-rel kell alatta lenni a fénynek, mint a jelölés, ha 12%, akkor 12-12 cm-rel és így tovább. Az egész beállítás előtt érdemes ellenőrizni a guminyomást, illetve egy 70 kg-os embert a hátsó ülésre ültetni, hogy a normál állapotú, megpakolt kocsira végezzük el a szükséges beállításokat.
-
fényező lakatos zolynet honda topik
15. kerületben csináltattam a hátsó ív cserét és fényezést, meg persze üregvédelem. (2éve)
Varga László (fényező) 30-991-1157 ... egy olyan crx fórumostól ajánlotta aki nála csináltatja ha van valami a vassal, és ha neki jó, mert ő aztán nagyon igényes akkor nekem 100% hogy jó, és jó is lett amit csinált.
~100méterre van tőle a lakatos, mellesleg ő is hondás, de nem fórumos, szóval egy helyen minden.[ Szerkesztve ]
-
7gen 7gen civic honda ep1 ep2 ep3 es4 es5 típus hiba típushiba meghibásodás
Típushiba a magyar utakat nem bíró futómű, a váltóban a nyelestengely csapágy meghibásodása, a behaló kp zár motor, a lötyögő vezető oldali ülés, a nyüszögő kuplung, az elszarodó fűtésbovden és az utángyártott feszítőgörgők meghibásodása. Ezeket kell megnézni mindenképp vétel elött, egyéb baja nem igen szokott lenni. (Kivéve persze az usa coupe modellt, annak az 1.7-es motorja hajlamos a hajtókarcsapágyasodásra)
-
Tacsi kutya pisi -> hipo nem jo, ecet jo!
Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Úgy néz ki, hogy betiltják a politikai reklámokat a Facebookon
- Mobil flották
- Rendszergazda topic
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Az S23 bemutatóhavában verte az Apple a Samsungot
- NVIDIA GeForce RTX 4080 / 4090 / Ti (AD103 / 102)
- Ukrajnai háború
- Eredeti játékok OFF topik
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Új Dobozos Acer Aspire 3 Gyors "Kis Gamer" Laptop -25% 15,6" i7-1165G7 16GB 512GB SSD FHD IPS MATT
- MSI RTX 3070 8 GB SUPRIM X TRIO LHR MENTES - 6 HÓ GARI
- Új 12.Genes! Hp Pavilion 15-eg Kis Gamer Laptop 15,6 -40% Bivaly i7-1255U 16/512G FHD IPS Iris Xe
- Thrustmaster tx
- Új, BONTATLAN, Garanciás Huawei MateBook D15. / I3-10110U / 8GB RAM / 256GB SSD / 15.6" Kijelző.
Állásajánlatok
Cég: Contrall Ipari Informatikai Kft.
Város: Pécs
Cég: Test Innovation Technology Zrt.
Város: Budapest