Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Livius

    őstag

    válasz T-online #1 üzenetére

    A XXII. kerről tudsz valamit mi a helyzet? Elég rossz a netem mostanába szakadozott csúcsidőben, most úgy nézki, ez meg fog szünni, de londoni serverre meg most több mint 100ms el pingelek. Délelött tökéletes szinte mindig. Egy barátom is panaszkodott hogy voltak neki kimaradások fél napig, többször is itt.

    Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

  • Mag_

    tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Nahát micsoda nemes gesztus! Gratula ! Én anno 5 éve voltam még a cég ügyfele, (Axelero -s idökben) és tényleg meg voltam elégedve a szolgáltatás minöségével ( az árával nem,de ez már más kérdés : ))) akkor 14.900.- Ft-t fizettem a 384 / 64 -es netért,másfél éven át,aztán jött a Fibernet,és mentem oda ott 900 / 128 -at adtak 6.900.-ért. Olcsobb volt, de ahogy az lenni szokott elején nagyon jo volt,aztán kábelnetes jellemzök: este használhatatlan online játékra, volt olyan hogy 1-2 hét alatt több baj volt vele,mint az Axelero-val 18 hónap alatt.... javaslom aki kiváncsi nézzem be a Fibernet?(FiberFOS) topicba.... gyalázat 10 megás net 400-300 kbittel jön este, letöltés...

    De szerencsére ennek már vége, a mostani angol kábelnetemmel meg vagyok elégedve, havi 10 font,és 2mbit, bár ha sokat töltök le, lekorlátoz pont a felére.
    bocsi az offért:)

    [20:21:00] <.[VIP]Viky> miért van az, hogy oda van egy film mögé írva hogy avi és közbe angol?????????????????????

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz T-online #1 üzenetére

    A gesztus csodás, de a "szerbusztok" csípi a szemem. Szervusztok!

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

  • blunt

    aktív tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    azt meg tudod mondani, hogy kábelnet és kábeltv-hez miért olyan set top boxot kaptam, ami sem megállítani, sem felvenni nem tud?

  • Spirit

    őstag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Köszönjük a lehetőséget, remélem sok emberkének hasznos segítséget tudsz nyújtani.

    Valami hihetetlen,hogy pont most nyitottad a topicot,mert épp a Fibernetes hűségem lejárta közeledik és már előre berendeltem most hétvégén a T-online ADSL-jét.
    A kérdésem az lenne, hogy a gyakorlatban mennyit kellene várni hogy aktiválják a 2 éve lemondott telefonvonalat(azt is rendeltem persze), a futár kihozza a modemet, és magát a szolgáltatást is elérhetővé tegyék. Papíron ugye 60 nap, de nem hiszem,hogy ténylegesen ennyi lenne manapság. A másik az, hogy meddig várjak az esetleges kapcsolatfelvételre, szóval mikor gyanús már a dolog, ha semmi nem történik.Egyébként Budaörsön lakom.

    Válaszodat előre is köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

  • Petie

    veterán

    válasz T-online #1 üzenetére

    Hali

    arról szeretnék infót kapni hogy kisebb falvakba, 500-1000 fős, tervez-e a téonlány valami fejlesztést internet téren?
    net mondjuk van, de nem elég... kéne még egy pár megabit :)

    ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °

  • mezis

    nagyúr

    válasz T-online #1 üzenetére

    Üdv. !

    Örülök, hogy nyílt ez a topik !

    Rögtön lenne két kérdésem:

    1. Ez akkor fordulhat elő, ha elmegy az adsl szinkron a hgw-n,....
    Mi az a hgw ? (A Win 3.11-es világban egy grafikus programcsomag rövidítése volt.)

    2. Ez bonyolultabb, még április 2.-i eseményem, és arra lennék kíváncsi, hogy miért keletkezhetett nekem tömegével olyan eseménynapló bejegyzés a routeremben, amiből egy részlet itt látható (egy másik fórumon már feltettem ezt a kérdést - onnan idézek -, de ott nem kaptam választ):

    Ma délelőtt (ápr. 02) ezt látom a routerem Firewall Log-jában:

    17 1 STL stop W->L 81.183.232.44 80.85.57.98 GRE 04/02 11:21:51
    18 1 STL stop W->L 81.183.232.44 80.85.57.98 GRE 04/02 11:21:51
    19 1 STL stop W->L 81.183.232.44 80.85.57.98 GRE 04/02 11:21:51
    20 1 STL stop W->L 81.183.232.44 80.85.57.98 GRE 04/02 11:21:51
    21 1 STL stop W->L 81.183.232.44 80.85.57.98 GRE 04/02 11:21:51
    22 1 STL stop W->L 81.183.232.44 80.85.57.98 GRE 04/02 11:21:51

    Erről a GRE protokollról annyit tudok, hogy VPN-el kapcsolatos. Én VPN-t nem működtetek.
    A RIPE adatbázisában a 81.183.232.44-es IP címről a következőt tudtam meg:

    % Information related to '81.183.232.0 - 81.183.233.255'

    inetnum: 81.183.232.0 - 81.183.233.255
    netname: T-MULTILINK-C
    descr: T-Online Hungary,Datacenter, cDSL split
    country: HU
    admin-c: IV32-RIPE
    tech-c: GK672-RIPE
    status: ASSIGNED PA "status:" definitions
    mnt-by: AS5483-MNT
    source: RIPE # Filtered

    person: Irina Varnai
    address: Magyar Telekom
    address: H-1117 Budapest
    address: street Gabor Denes, 2
    address: Hungary
    abuse-mailbox: abuse@t-online.hu
    phone: +36 1 3713400
    fax-no: +36 1 4110541
    remarks: Contact abuse@t-online.hu concerning
    remarks: activities like spam, portscan and other
    nic-hdl: IV32-RIPE
    source: RIPE # Filtered

    person: Gyebnar Krisztian
    address: T-Online Hungary, Magyar Telecom Group
    address: Pf.204
    address: H-1364 Budapest
    address: Hungary
    abuse-mailbox: abuse@t-online.hu
    phone: +36 1 3713400
    fax-no: +36 1 4110541
    remarks: Contact abuse@t-online.hu concerning
    remarks: activities like spam, portscan and other
    nic-hdl: GK672-RIPE
    source: RIPE # Filtered

    Aztán T-Com-éktól azt tudtam meg, hogy a megadott telefonszámon előfizető nem található...

    [ Szerkesztve ]

    mezis

  • LordVader80

    senior tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Én egy kicsit más sorrendet javasolnék, ha műszaki emberrel szeretne valaki beszélni nettel kapcsolatban:

    1412 mjad 3-as mellék,, itt kéri az ügyfélazonosítót, majd ekkor jut az ember a főmenübe.
    Itt 2-1-1 a sorrend, majd 5 jegyű titkos kód, és jön az ügyintéző :C

    May The Force Be With You!

  • Digital

    addikt

    válasz T-online #1 üzenetére

    Hali!

    Szegeden mikorra várható a T-home tv megérkezése?

    "barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz T-online #1 üzenetére

    Csatlakozom ,én mondjuk nem HD-s vagyok, hanem CC_Helpes, vagyis infós, vagyis igazándiból az infós kollégáknak segítek, szal az infósoknál jobban rálátok a dolgokra :)
    Szal engem ne műszaki problémával keressetek, hanem bármi mással (kivéve domain).

  • Gambit

    őstag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Ahh, még jó, hogy megtaláltam ezt a topicot. A probléma néhány hónapja áll fent az üzleti előfizetéses netünkkel. A jelenség a következő; időnként fogja magát a net, és szakad. De nem ám a hagyományos módon, hanem úgy, hogy látszólag kapcsolatban vagyunk, csak éppen se ki, se be nem jut adat. Hívtam az ügyfélszolgálatot, ki is küldtek egy kedves fiatalembert. Az kicserélte a modemet, de úgysem volt jó. Hümmögött, csodálkozott, és közölte, hogy ma ez már a második ilyen eset, és azt a másikat sem sikerült megoldani. A legjobb tippje az volt, hogy talán valami újfajta vírus. (Haha...Mellesleg azóta új gép lett üzembe állítva zsírúj rendszerrel.) Azt ajánlotta, hogy hívjuk a szuperszervízt, és azok majd talán meg tudják oldani, persze pénzért.

    Nos, nekem jobb ötletem támadt, szolgáltatót váltok. Ennyi pont elég volt a Tré csoport szakértelméből és hozzáállásából.

    Minden jót!

    ''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

  • Hegyirabló

    veterán

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok!

    Ki jött ma hozzám a Tré-kábel szerelő ember. Bekötötte a tévét és a netet.

    Az egy dolog, hogy a net nem megy, mert valami központi hiba van. De a digitális kábeltévé Set-Top Boxát nem lehet szabályozni a távkapcsolóval. A kapcsoló leadja az infra jelet, de nem tudja vezérelni a boxot. Ez mitől lehet?

    Aquila non captat muscas.

  • sinkaneti

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Kedves T-online HelpDesk-es!

    Kérlek, segíts nekem, és ne nevess ki a tudatlanságomért!
    A napokban lett otthon internetünk (T-Home-os) és nem tudjuk, hogyan kell T-online-os e-mail címet megkaparintani. Kérlek, írd le a menetét!
    Köszönöm!!!!

  • balla07

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Hello!

    Én örülök a lehetőségnek, esetleges segítségednek.
    2008 október végén Pécs belvárosában Digi TV-ről váltottam T-Home csomag-ra: Internet + 2 IPTV Set-top box. Fax miatt a telefon sajnos analóg kellett maradjon. Beüzemelés gyors és barátságos volt, úgy tűnt, minden rendben.
    A fő (továbbiakban 1., felvevős) Set-top box-ot a HDD zaja miatt, a Speedport W 721V routert a gyakori, főleg reggeli fagyások miatt gyorsan kicserélték. Most a 2. Set-top box HDD pörög fel spontán éjjel, de ez a minimális baj.
    A legnagyobb baj: mint törzsreklamáló, már tudom, hogy a Pécs belvárosi központhoz tartozó előfizetőknél mindennapos a reggeli IPTV fagyás, gyakorlatilag minden reggel újratölti a szoftvert a Set-top box, de érdekes, hogy nálam csak a fő box-nál. Ez a hiba már a kezdetektől megvan, és állítólag "gőzerővel" dolgoznak a kijavításán.
    Emellett 1 hete éjjel a fő Set-top box zajára ébredtem, iszonyatosan kattogott a HDD, reggelre pedig nem is indult újra, a képrnyőn nagy piros kereszt jelzi a hardverhibát. A hardver hibáját az ügyfélszolg.-os kolléga is diagnosztizálta. A 2. Set-top box működik. Azóta minden egyes nap hívom az ügyfélszolgálatot, akik a központi hiba folyamatban lévő javítására hivatkozva nem hajlandók kicseréni a fő Set-top box-ot. Köponti hiba miatt a 2 box sem működne szerintem.
    Gyakorlatilag most retro feeling-ben élünk, a fő TV-n légantennáról fogjuk a M1, TV2, Pécs TV és a horvát TV adását, a teljes Kádár-érzéshez már csak a TV tetején lévő csipketerítő hiányzik rajta a barna porcelánszarvassal....
    Gondolom nem ezt az image-t akarja a T-Home építeni....
    Mit tegyek, hogy hajlandóak legyenek kicserélni a fő Set-top box-ot?

    Üdvözlettel: egy elkeseredett pécsi ügyfél.

  • nituska666

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Szia!

    Én azért írok neked mert lenne egy olyan "problémám" hogy szeretne a párom a családjának internetet de mivel száron laknak ezért oda nem lehet behúznti. Milyen lehetőség lenne???
    Sok ember váltana mivel oda nagyon nehezen lehet internetet juttatni és akinek van azoknak 10ezer forint feletti a havidíj.Ha lehetne valamilyen megoldást találni biztos vagyok benne hogy soka váltanának. Előre is köszönöm szépen a segítséget
    Üdv.
    Anita

  • groszka

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    [I][/I]Családi SAT kábel TV-s csomagunk van ADSL korlátlan internet és telefon, egy csomagban, melyet decemberben kértem "egyesíteni", lecserélni a régieket újabbra és kedvezőbb díjfizetésűre. Decemberre ígérték az új internet és telefonszolgáltatást, januárra pedig a TV-s csomagot. Ezzel szemben fordítva történt, de nem bánom és örülök is neki, ugyanis a kábel TV-s szolgáltatás már élvezhetetlen volt számunkra, így csak fizettünk, de sok mindent nem néztünk, mert csak a szemünket rontotta a szemcsés, zavaró kép.
    A parabola felszerelését követően azt hittem kiugrok a bőrömből, csuda jó a vételi lehetőség. Egy a gondom, hogy ugye ne vegyünk TV műsorújságot, mert ugyebár EPG-s műsorújságban olvasható a csatornák műsora. Sajnos sokszor hiába nézném, nincs EPG felirat jelenik meg, igen sűrűn, legfőképp hétvégén, de hétköznap is gyakran előfordul.
    A nettel csak annyi volt a gond, de szerencsére megoldódott a probléma, hogy a régi e-mail cím és az ahhoz tartozó jelszó, automatikusan meg lett változtatva, mondván teljesen új előfizetésnek vették a szerződésben(hozzáteszem, a mai napig nem kaptam szerződést, december eleje óta). Vállalkozásunk működéséhez és működtetéséhez igen fontos irományokat "tároltunk" e-mail-ben, melyek egyik napról a másikra elérhetetlenné váltak számomra(már 2 napja), s közölték velem, hogy azok már elvesztek. Mire én, azok igen fontosak lennének számomra, erről senki sem tájékoztatott, nem hívták fel a figyelmem, stb., stb., stb., mire közölték írjak a műszaki segítségre, talán visszakerülnek azok az e-mail-ek, de lehet az is, hogy már nem.
    Közben visszaállíttattam a régi felhasználóneves e-mail címet is, mivel üzleti partnereim és ismerőseim ide írnak nekem.
    Még meg sem írtam a segítség kérést, már rajta is volt minden, tehát nem vesztek el, minden megvan és nagyon hálás vagyok köszönet érte, hogy ilyen hamar kiküszöbölték a hibát, mely igen nagy veszteség lett volna vállalkozásom számára.
    A TV-nél már csak a szerelést várjuk, hogy még 2 készülékhez csatlakoztassák a vételi lehetőség biztosító készülékeket. Amikor megrendeltük az ügyintéző elfelejtett tájékoztatni arról, hogy készülékenként kellene egy-egy vételi lehetőséget biztosító eszköz. Ez a parabola felszerelésekor vált világossá számunkra, mely után megrendeltük a többi készülékhez a szerelést. Szeretettel várjuk, s remélem mielőbb csengetnek és szerelnek. Így a videó felvevőt sem tudjuk használni, mert ha nézünk valamit azt miért is vennénk fel. Ebben az esetben pedig egyéb más műsorról lemaradunk.
    Ettől függetlenül türelemmel várunk, tudom, ill. gondolom sok a megrendelés, sok az elégedett ügyfél értesüléseim szerint. Eddig mi sem csalódtunk, már több mint 10 éve "fogysztók" vagyunk.

  • CivicEsi

    aktív tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Hali.
    Ha az ez élőadást felveszem a t-home os cuccossal, akkor van rá valami út, hogy kiivarázsoljam, a filmet/műsort, valami adathordozóra???

    ASUS G75VX-T4080H, Asus ROG G503 Strix, Asus ROG G733 Samsung Galaxy Tab 2, Samsung fold3 5G, Xbox One Gamertag: mikibuza

  • lala68

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Légy szíves segíts nekem!
    A következő lenne a problémám, van nekem egy dir 100 routerem, az egyik gépen win xp van itt jó a net a másik gépen win 98 van de ott viszont nem jó. A kábel jó és a hálókártyám is, valami beállítási probléma lehet? Előre is köszönöm. :((

  • Kupak89

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    szia!
    olvastam hogy te a T-online HelpDesk-en dolgozol, szeretném a segítségedet kérni, mivel a telefonos ügyfélszolgálatot egyszerűen nem tudom elérni.
    A következő a gondom: van t-online internet előfizetésem, amihez ugye kaptam egy szereld magad csomagot. az útmutatóban le van írva, hogy milyen operációs rendszerrel kell rendelkeznem. Az előző gépemen winows xp volt, ezen az újon pedig vista van és nem tudom telepíteni ezt a t-online-os cd-t, vagyis igazából a WinDSL-t nem akarja rárakni a cd-ről és ezt írja ki: this is a sub installation program of your axelero DSL installer. Please use the axelero DSL installer instead. (bocs, nem magyar a rendszer)
    Mit lehetne csinálni vele?
    Előre is köszönöm a segítséget.

  • sabee80

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Érdeklődnék, hogy a XIII. kerület Csata utca 11-ben tényleg nem érhető el az IPTV szolgáltatás? A t-online.hu szerint nem, a telefonos ügyfélszolgálat szerint meg 80% hogy nem. Nekem kicsit furcsa, hogy itt közel a belvárostól, egy pár éves társasházban nincs IPTV.

  • HENE

    aktív tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok

    Segítséget szeretnék kérni ADSL előfizetéshez. A történet a következő: bérelt lakásba költözünk, ahol jelenleg szünetel a telefon. ADSL internetet szerettünk volna analóg telefonnal. Először a T-Pontban azt mondták, hogy nem lehet, de megvizsgálják. Aztán telefonon felhívtak, hogy mehetek szerződést közti, megvizsgálták, technikailag OK. Bementem, megkötöttem, vártam. Ma felhívtam őket, hogy mi a tök van. Ügyfélszolgálat közli, hogy ja, bocsi, mégsem lehet.
    A szomszéd lakásban (társasház) van T-online ADSL. Most akkor merre tovább? Más szolgáltatónál lehet szerződni? Mert kezd egy kicsit tele lenni tököm!

    Előre is köszi!

  • gzsolt99

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Heló.
    AM200 AnnexA Linksys ADSL modemet be lehetne beüzemelni a t-home-os hálózaton?
    Elég bosszantó problémám van, és azt szeretném kiprobálni egy másik modemmel, mert mindkét dlink 360R -em ugyanazt csinálja.
    Nem értem miért van ennyi féle adsl protokoll vagymi, mert pl ebben a linksysben több állítási lehetőség van , de valahogy nem találom a jót. még az adsl link led sem gyullad ki.

  • btf

    aktív tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    priv ment

    [ Szerkesztve ]

    “Keep away from people who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you feel that you, too, can become great.” - Mark Twain | "PS4 Pro = PS4 Professional" - Alex Battaglia (Digital Foundry - 2021)

  • kasbor

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Ott vagy-e még a Help-desken?
    Tudnál-e abban segíteni, hogy honnan lehetne beszerezni a 2007 év június-július-augusztus hónapokban meghirdetett, ingyenesen kipróbálható, egy havi időtartamra szóló Adsl akció feltételeit, különösen azt, hogy a kipróbálót milyen díjak terhelik?
    Sikeres válaszod esetén nagyon megemelem a kalapom.
    Üdvözlettel, egyben BUÉK:
    Kassai Gábor

  • cateres1

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Tisztelt uram szeretnék érdeklődni miért nem tesz semmit a kedves szolgáltató annak érdekében hogy már évek óta kérek erősebb netet mert mondván nem bírja el a hálózat mert én vagyok a kábelen az utolsó akinek még tudnak adni egyáltalán 1 megás hozzáférést továbbá tőlünk kb 100 méterre van az erősítő állomás de ónét nem hoznak fel kábelt inkább egy olyan kábelről adnak netet ami több Km van az állomástól és az persze nem bírja el ez helyet engem bombáznak olyan kérésekkel hogy adjak én az 1 megásomból legalább 1 embernek de azzal csökken a sávszélességem.
    Továbbá ég több embernek tudnának adni nem 1 hanem legalább 5 Mb ha áthuznák azt a kábelt .

    Ezt miért csinálja a tisztelt szolgáltató?

  • VZsuzsi

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok!
    Először is el szeretném mondani, hogy több mint 6 éve vagyunk a THome ügyfele. Eddig nem volt különösebb problémánk, de ebben az utóbbi 1 évben egyre több. A napokban IPTV-re álltunk át. Szerelő jött, modem lecserél, IPTV-boxok felrak. Majd jött a meglepi, a modem nem áll fel. A szerelő - miután beszélt a kollegáival - azzal ment el, hogy ne aggódjak estig helyre áll a rend. Nem is aggódtam estig, de másnap délben, mikor még mindig nem lett aktiválva a modem és ezért se tv-m, se internettem, már kezdtem kicsit morcos lenni. Felhívtam hát az ügyfélszolgálatot, ahol a következő, nem kicsit kiakasztó választ kaptam: "A régi modemet nem tudják leválasztani, és addig az újat sem aktiválni, ezért nincs internetem és tv-m." Pff. Elgondolkodtatott rendesen. A THom-nál úgy tudom csúcs szakemberek dolgoznak. Kifog rajtuk egy modem aktiválás? A kapott válasz, tehát a szakembereket minősíti? Van egy kifizetett szolgáltatásom, amit nem tudok használni. Ha én nem fizetem be a csekket, lekapcs-kikapcs-irgumburgum. Ellenkező esetben? Kifizetett szolgáltatás - még sincs működő nett több mint 24 órán keresztül. Mivel a munkámhoz is használom, a kiesett munkabéremet fizeti a THome? És ez csak a hab a tortán. 4 hónappal ezelőtt hűségidőt hosszabbítottunk. Új, szerződés, új, alacsonyabb ár. Csakhogy a számla még 2 hónappal később is a magasabb összeggel érkezett. Ügyfélszolgálat - kérdés: Miért? A válasz: A program nem vette figyelmbe a kedvezményt!!!!! A promram :)) Ez sem kicsit akasztott ki. Ha ismereteim nem csalnak, a program azokkal az adatokkal dolgozik, amit a kezelő/felhasználó megad, vagy nem ad meg. Ha rossz adatot kap, akkor azzal dolgozik, ha nem kap adatot, akkor nincs mivel dolgoznia. Nah most akkor ki is a hibás? A program, vagy a program kezelője/felhasználója? Kedves THome! Elviseltük egymást több mint 6 évig, azt hiszem ideje lesz váltani és ha baráti körömben megkérdezik, melyik szolgáltatót válasszam, lesz egy olyan szolgáltató, amelyet nyugodt szívvel biztos nem mernék ajánlani.

  • Newlachka

    őstag

    válasz T-online #1 üzenetére

    szia
    Gondom az,hogy a router amit hoztak ez a szürke THOMSON ST780
    a gondom vele az..hogy
    1 laptop 2 telefon meg jelenleg egy tv megy róla halk kattanás kép megmerevedik, net megszűnik, majd dsl connection problémával hazavág az anyjába.. mit lehetne tenni?

  • hamyka

    senior tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Szép jó reggelt :)

    Oh, te magad foglalkozol T-homos szolgáltatással ? :) jaj de jóó :)

    Úgy értem hogy, örülök ( ha valóban te értékesíted ) hogy van itt a Ph-n olyan emberke aki értékesít T-home szolgáltatásokat :)

    Nos röviden bemutatkoznék ( ha lehet ) :

    Szegvári lakos vagyok, adataimat nem írom ki ide biztonsági okokból :)

    Én voltam ügyfeletek, de eljöttem tőletek,

    Ha lehet kérdeznék :

    - Felfele miért pocsék a net sebessége ? Felfele sebesség akkor jón jól ha mondjuk valaki seedel ( remélem ezzel nem mondtam rosszat ) vagy felfele akar tölteni valamit,

    - Most hogy vannak a dolgok a T-homnál ? Anno itt Szegváron csak egy szolgáltató volt nem jut eszembe a neve, akkor még se T-home se optanet nem volt mert tudom :)

    Illetve érdekelne hogyha mindent a T-homtól igényelnék az az kábeltv ( az összes csatorna/ analog/digitális vagy csak digitális)+ net legnagyobb csomag+ villany + gáz stb :) Mennyi lenne így összesen a havidíjam ? ( mondjuk vezetékes telefont nem kérnék, bár kitudja nem tudom )

    Illetve mik a feltételek ? :)

    Illetve mennyi macerával jár ha valaki akar a Thomtól villanyt- gázt stb?

    Illetve kérnék véleményeket hogy a Thome cég hogy vált be mint villany/gáz szolgáltató :)

    Netjükkel nem volt bajom bár itt a faluban panaszkodtak rá a helyiek nekem ha jól emlékszem jó volt, és a modemjük is szuper mert sose volt vele bajom, mondjuk annyira nem ismerem a modem márkákat, de ha jól emlékszem sose kellett cserélni az alatt a 2 év ( vagy ameddig ügyfelük voltam) alatt a modemet, Optanetnél 1 év után cserélni kellett mert elpusztult :U Nem bírta a strapát

    T-online nevű emberke most hozzád szólok :

    Ismered-e a Corinex AV 200 tipusú modemet ? Csak kérdezem :)

    Írjatok :)

    Ui: Bő hosszúságú választ kérek :)

    Comodó új távlatok...........

  • Hannibal666

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok!

    Problémám a következő váltottunk DSL netmánia S díjcsomagra és azóta a torrent állandóan megszakítja a netet egy d-link dsl-360R (C3) modemet használok, routert nem! Már kipróbáltam mindent csökkentettem a kapcsolatok számát, a sebességet, klienst váltottam! Töröltem és újra létrehoztam a kapcsolatot de semmi, remélem tudtok segíteni!

    A válaszokat előre is köszönöm! :D

  • Elims

    veterán

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok!

    Vmelyik nap (hétfőn) észrevettem,hogy az internetem sebessége majdnem felére csökkent.
    20/1-es internet+iptv van.
    Felhívtam a központot,másnap kijött a szerelő és azt mondta -amit sejtettem is-,hogy a modem-mel van gond.
    Egy fekete színű speedtouch volt,amivel eddig nagyon meg voltam elégedve.
    Mindegy,gondoltam,ha cserélni kell hát cserélni kell.
    Hozott magával 3db modem-et,egy fehér színű zte-t,egy ugyanolyan fekete speedtouch-ot (ez a kettő használt volt) és egy új,bontatlan speedport-ot.
    Én leginkább az ugyanolyan speedtouch-ot szerettem volna,de azzal nem nagyon jártunk sikerrel és azt mondta,hogy a legjobb az lenne,ha átváltoztatnák a kapcsolatot vdsl-re,mert hogy az stabilabban viszi a 20megát.Viszont a speedtouch nem tudja a vdsl kapcsolatot.
    Most az új speedport van bent.

    Szerintetek mi lett volna a legjobb?Talán a zte?De arról emlékeim szerint nem sok jót olvastam...
    A kapcsolatot tényleg jobb vdsl-en használni?
    Ami tény,hogy most az eddigi max.1.9m letöltési sebességem 2.4m és nagyon stabilnak tűnik.

  • nagymakki

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    T T-online!
    Most nem beszélnék a Telekom zűrös,kifürkészhetetlen tetteiről,amit velem platina,majd aranykártyás (árcsökkenés) ügyfelükkel követnek el.
    Az,hogy jóformán semmi sem működik megfelelően az megszokott. Nem is ezzel foglalkoznék.
    Szeretném kérdezni,mitől lehet az,amikor a televíziómat kikapcsolom,majd,mondjuk fél óra múlva bekapcsolom,akkor az IPTV-nek nincs hangja.Vagy újra indítom a beltérit,vagy a HDMI kábelt kihúzom,majd visszadugom (ez a gyorsabb) akkor lesz hangja. Már a második beltérit cserélték ki. Amikor az elsőt cserélték -még augusztusban,az előtt minden bekapcsoláskor ez történt. Október 21.-én újra kicserélték.Ma már ismét nincs hangja,csak ha újraindítom,vagy ha a kábelt ki be dugom. Szerintem a központban van a gond,lehet kicsi a hang jel,stb. Nem értek hozzá. A kijáró szerelőkre semmi panaszom nem lehet. Már mindent kicseréltek. Az oszloptól a modemig a kábelt,az erősítőért is felmásztak egy másik oszlopra. Bent a központjukban valami nagyon nem stimmel. Mondjuk ez ügyben bőszen levelezek,arra naná,hogy nem válaszolnak. Végére-de nem ez ügyben-azt hiszem marad a Hírközlési felügyelet.
    Csak hogy értsed. Vezetékes vonalam volt,meghibásodott,bejelentettem,azt mondták netes telefonom van-naná,hogy nem az volt. Három nap után,tiltakozásom ellenére is az lett. Jó mi???? Ezzel majd foglalkozik a hatóság.
    Mi a fene lehet ezzel a szerencsétlen IPTV-vel???
    Mindegy már kihúzta a kábelét a DIGI,jövőre lejár a hűségnyilatkozatom,átnyergelek-ezt az internet miatt fogom megtenni. Az is hol működik hol nem. A garantált 10Mbit/sec /a 30-ból ennyi a garantált/ -ből,időnként jó ha megvan (kábeles csatival mérve,nem wifin) 2-6 Mbit/sec. A Tkom saját oldalán mértem,be is küldtem emailban- persze arra sem válaszoltak. A telefonos ügyfélszolgálatosok mindig nagyon kedvesek,segítőkészek,de ők ugye mindenben nem tudnak segíteni.
    Szóval kérlek,ha tudsz valami rafináltságot a hol van hangja hol nincs,kérlek írd meg légyszí. Az email címemre is írhatsz,ha nem túl fárasztó :) :) :) A televízió hibát felejts el. Szuper Panasonicom van. Mindig tv-t is használom,ha HD adást akarok nézni.
    Szíves válaszodat várva,üdvözlettel: nagymakki

  • btz

    addikt

    válasz T-online #1 üzenetére

    Településünkön hálózatkorszerűsítést fognak csinálni, ami állítólag csak az analóg ill ISDN telefon szolgáltatásra terjed ki. Azt szeretném kérdezni, hogyha az internet és IPTV szolgáltatást nem írták akkor az nem fog kiesni? Mert itt dsl van ami a telefon dróton jön. Tudnak úgy vele babrálni, hogy a net nem szakad meg?
    Egyébként tudja valaki hogy ilyenkor konkrétan mit fejlesztenek? Mert a kábeleket biztos nem cserélik mert az már kihatna a netre is.

    ⓑⓣⓩ

  • NeoKomlo

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok!
    Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy lakhelyemen csak VDSL hálózat van kiépítve, egész pontosan egy kilóméterre a DSLAM-tól. Gyorsító opcióm is van, amivel nem igazán vagyok megelégedve, nagyon rossz a pingem és a bonding miatt bizonytalan épp milyen sávszélességgel kommunikálhatok.
    Jelenleg 10/0,5-ös "S"-es előfizetésem van, viszont a napokban vettem észre, hogy már a legkisebb telekom csomag is 30 megabites, 5 megabit feltöltéssel.
    - Szerintetek kérhetem a növelést (a hálózat maximális sebessége nálam ~22Mbit/~3Mbit) a legkisebb csomagra díjmentesen? Jobban örülnék, ha a DSL vonal gyorsabb lenne.
    - A gyorsító opciót úgy hirdetik, hogy PLUSZ 50Mbit-et ad, nálam maximum 50 megabitet ér el a letöltés, a feltöltésről nem is beszélve, kb 5 megabitnél megáll. Ez beállítás kérdése, vagy hibás a marketing az oldalukon?
    Köszönöm a választ előre is :))

    Feld Gábor +36204209484

  • Akalifornia

    csendes tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Sziasztok!

    Telekom internettel volna olyan problémánk, hogy az HBO go, YouTube, sorozatbarát stb.. online videó nézős oldalakat nem igazán tudjuk nézni. Ez azt jelenti, hogy kb 5mp bufferelés, majd 3mp lejatszas, utana ugyanez. Minden más, böngészés, letöltés, stb kiváló csak videót nem tudunk nézni. Telekom nem segit, mert nekik a végponti sebesség meg van. Állítottak annyit, hogy ip6-ról ip4-re átlőtték a routert, de semmi valtozas nincs.

    Hol keressuk a hibát, ha valaki járt hasonló képp segítsen kérem.

    LG GT540 Joestone 2.3.2

  • hegizoli

    újonc

    válasz T-online #1 üzenetére

    Üdvözöllek! Jó lenne ha tudnál segíteni,mert eddig nem kaptam. A napokban hosszabbítottam meg a szolgáltatást és a T-hom kicserélte a bekötést optikaira és a routert is.A csomagban 150/50 Mbit-es internet van.A probléma az,hogy a laptpon jóesetben 20 Mbit a sebesség wifin.Adat kábellel 130-140 Mbit. A telón is 140 Mbit. Még annyi,hogy a szomszédba átvittem a lapit és ott wifivel a sebesség 347 Mbit volt. Mondjuk ott 1000 - s net van. Vegyek másik routert a T-homos optikai kábelre,de nem biztos ,hogy működik.Vagy kérhető korszerűbb router a T-homtól ? A router menüben voltunk láttuk a net elosztást a készülékekhez.De ez minek is van? Nem lehet átírni,csak a Ghz-et tudtuk 5 Ghz-re állítani mert mindkettőn volt. Bízom benne,hogy tudsz segíteni,hogy a lényeges laptopon legyen a több wifi sebesség. A router tipus fotón.
    Előre is köszönöm a segítséged.

    [ Szerkesztve ]

  • Harkovz

    aktív tag

    válasz T-online #1 üzenetére

    Technicolor eszköznél milyen beállításnak kell lennie a dlna-hoz?Eddig működött most viszont a számítógép nem látja hálózati meghajtóként csak médiaeszközként.Nem találja akármilyen címet adok meg a meghajtó csatlakoztatásánál.Miért lehet ez?

Új hozzászólás Aktív témák