Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz
szepi79
#16397
üzenetére
Ha nem tudják javítani vagy pontosan ugyanolyan típusra cserélni akkor követelheted vissza az eredeti vételárat. Sem levásárlást sem más típust nem vagy köteles elfogadni. Bővebben: Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
-
szepi79
őstag
sziasztok, bocs az offért, segítség kéne. anno (5+ éve) nagykernél dolgoztam, akkor még úgy-ahogy képben voltam a gariztatásban, bár akkor is főleg nagyker oldalról, most már csak valami fehér zaj maradt meg, és az inkább árt, mint használ.
az a lényeg, hogy van nekem egy régi AM2es ASUS alaplapom, már nem használom, vettem helyette másikat gépfelújításkor. el akarom adni, de van egy kis hibája, bedöglött az intergált hangkártya. eleinte csak úgy szólt, mintha kontaktos lett volna, vagyis időnként volt hangja, időnként nem, ekkor csak meg kellett mozgatni a kábelt, és ment (több kábellel és eszközzel próbáltam, szal nem azokkal volt a baj), aztán egy win reinstallnál már azt nyilatkozta ki nekem a gép, hogy nincs is rajta hangeszköz. (USBs hangkütyüvel helyettesítettem)
lényeg az, hogy már nem használom, el akarom adni, és mikor kerestem a papírjait, hogy megnézzem a pontos tipusát, kiderült, hogy még garanciális. az a kérdésem, hogy mire számíthatok gariügyben, mik a jelenlegi jogszabályok? anno 20e-ért vettem, ha nem javítható, akkor milyen lehetőségek vannak? kérhetek egy másik (AM2es) lapot hasonló árban, vagy levásárolhatom az árát? ha ez utóbbi, akkor melyiket, az akkori árát, vagy a mostanit (ha még lehet egyáltalán ilyet kapni)?
-
Jazzos
őstag
-
SityiSXT
őstag
válasz
eziskamu
#16390
üzenetére
Ott a pont!
Így a vizsgálat után viszont el kell mondjam, baromi nagy mázlija volt az ügyfélnek, nem kapott be semmi vészeset. Mondjuk az is most derült ki számomra, hogy az illető egy öreg bácsi, aki mindössze egy-két izlandi hírportált olvasgat, és legalább a Winupdate ment nála rendesen. A Trend Micro viszont bedöglött, le kellett szedjem - és hirtelen megtáltosodott a gép.
Kapott egy eMeSE-t, regpucolást, most töredezettségmentesít, aztán szerintem meg is vagyok vele. -
mongi
senior tag
17. Mit csinált a számítógéppel, amikor a probléma fellépett?
18. Ha azt válaszolta, hogy "semmit", akkor magyarázza el, hogy miért volt bekapcsolva a számítógép!
19. Biztos, hogy nem csak bebeszéli a problémát magának?
- igen
- nem
20. A VCR-jén az óra villogó 12:00-t mutat?
- igen
- nem
Ha igen, akkor mit jelent a VCR?21. Megvan önnek a "Számítógép használata hülyéknek"?
- igen
- nem
22. Van egy semleges tanúja a problémára?
- igen
- nem
23. Van valamilyen elektromos készüléke, ami működik?
- igen
- nem
24. Van valaki, akire rákenheti a problémát?
- igen
- nem
25. Mért egy erőteljes ütést a számítógép házára?
- igen
- nem
26. Ég a számítógép?
- igen
- nem. -
cbmfan
senior tag
urak, mi ez a pangás? sehol egy idióta?
szerk: nab+, jókor reklamálok

-
mongi
senior tag

Számítógépes problémák bejelentésére szolgáló kérdőív:
1. Írja le a problémát!2. Most írja le PONTOSAN a problémát, mindenféle fölösleges kiegészítő megjegyzés nélkül.
3. Erőteljesen törje a fejét, hol van a kutya elásva.
4. a) Mennyire súlyos a probléma?
- életbe vágó
- kifejezetten súlyos
- hihetetlenül fontos
- elképesztően fontos
4. b) Mennyire fontos a probléma valójában?
- nem fontos
- nem fontos
- nem fontos
- ráér holnapig
5. A probléma jellege:
- megállt
- nem működik
- lefagyott
- nem megy már, na!
- furcsa szaga van
6. A számítógép be van dugva a konnektorba?
- igen
- nem
7. Be van kapcsolva a számítógép?
- igen
- nem
8. Megpróbálta saját maga megoldani a problémát?
- igen
- nem - tényleg nem?
- persze!
9. Rosszabb lett ennek következtében?
- igen
10. Megpróbált segíteni megoldani a problémát egy olyan kolléga, "aki mindent tud a számítógépről"?
- igen
- nem
11. Rosszabb lett ennek következtében?
- igen
12. Elolvasta a kézikönyvet?
- igen
- nem
13. Legyen őszinte! Tényleg elolvasta a kézikönyvet?
- talán
- nem
14. Teljesen biztos benne, hogy elolvasta a kézikönyvet?
- nem
15. Ha elolvasta a kézikönyvet, értette?
- nem
16. Ha igen, akkor magyarázza el, hogy miért nem tudta maga megoldani a problémát! -
Darkness
aktív tag
hmm.. lehet vitatkozni rajta, hogy bekapcsolás után hallod, hogy katt-katt-katt-katt-katt majd csönd és hallod pörögni még rendesen a tányérokat, de egyáltalán nem látja az rendszer a bekapcsolt hdd-t, hogy fej leszakadás vagy elektro hiba. engem inkább az érdekelne, hogyan lehetne kicseréltetni ezt a hdd-t egy működőre. az hogy postaköltség 2-3k az nem ver földöz, főleg a mostani hdd árakhoz képest ha kapok egy működő 1 TB hdd -t.

Egyszóval, mivel komponensként írja és OEM, hogyan tudom kicseréltetni? -
Vicoo
senior tag
Ma volt egy kalsszikus:
Akkor ehhez a tunerhez van telepítő?
Van, de ha Win7 van mondjuk akkor nem kell valószínűleg.
Hát nekem ASUSom van.
Ööööö, igen értem.
Tudja azzal a RENDES Xp-vel. (Szobatiszta vagy mi ?)
-
-
Darkness
aktív tag
válasz
azbest
#16371
üzenetére
igen, próbáltam az RMA -t, de azt mondja, vigyem a rackel (olyan mindenes csatlakoztatással ellátott doboz) együtt a forgalmazóhoz.
s pont ez a bajom, hogy nem tudom kitől lett véve. Ezért bátorkodtam Tőletek segítséget kérni.
Vagy van külön cím erre? S mit hogyan kell megírni, elindítani, hogy érdemben foglalkozzanak vele? a postaköltség lenne a legkevesebb... -
Darkness
aktív tag
Udv Néktek!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy Seagate 1TB HDD-m. A Seagate oldal szerint még garis, de sajnos nincsenek meg hozzá a papírok, azaz nem tudom kinél vették annó. Egy külső rackban pihent, de elektronika hibás let. Meglehet oldani, ennek a cseréjét valami úton módon?
Bocs, hogy ide írom, de eddig sehol nem kaptam érdemi választ...
Előre is köszönöm.
-
beefjeez
senior tag
Elnézést hogy ide írok, de régebben volt szó erről, én meg remélem ez nem volt még.

-
Jazzos
őstag
Tegnap hoztak be egy DDR2 modult garanciális ügyintézésre. Az összes matrica leszedve a modulról, így mondtam a srácnak, össze is tépheti a garlevelét. Azért rendességből felkínáltam neki hogy megnéztem, tényleg hibás-e. Kértem nevet, telefonszámot. A neve alig jutott eszébe (kamunév?
), a telefonszámot meg 2 percig piszkálta a mobiljában és azt mondta "hát ez most nem fog menni". Megegyeztünk, hogy jövő héten bejön, addigra megnézem. Beteszteltem, a ram tökéletesen megy.
Most akkor ez mi? Miért akart garoztatni egy gyári szám nélküli jó modult úgy, hogy az elérhetőségét nem merte megadni... Legalább rossz rammal próbálkozott volna be, akkor érteném.
-
LÁZ
addikt
keresek halott gtx 580at, akár szakadásmentes nyákot, vagy gpu-t külön külön is

de hogy On is legyek, ex melóhelyen az egyik, főnökség által használt laptop kikerült a 'használtak' közé tovább-értékesítésre, erről persze nekünk nem lett szólva, csak kikerült a polcra, pár napon belül el is vitte vki, mert jó árban volt.
Node, jött vissza a csáje, hogy ez se megy, meg az se megy, szoftveres gond volt, DE bootnál ott figyelt a felhasználói fiók, amit a főnökség használt, persze jelszó nélkül

Össze is néztünk a kollegákkal, hogy wtf... -
mongi
senior tag
Szerintem ha nincs "hivatalos nyoma" dolog, akkor már kezdhet aggódni, lehet valami sufni-tuning barkács szakkörbe landolt "javításon".
Ha garis volt, elég lett volna ha felhívja a supportot és kér egy pick-up&return szállítást a szakszervízbe...Ott kap RMA számot, amivel lekövethető hol van és mit csinálnak, cserélnek benne.
Ja Ostrava, nem Brno
"A Pegatron Czech s.r.o. a Cseh Köztársaságban bejegyzett vállalat, Na Rovince 882, 720 00 Ostrava –
Hrabová, CZ telephellyel.A Wistron InfoComm (Czech), s.r.o. a Cseh Köztársaságban bejegyzett vállalat, K Letišti 1792/1 664
51, Šlapanice telephellyel.A FixDirect Kft. (megbízott magyarországi ASUS szervizközpont) Magyarországon bejegyzett vállalat,
1133 Budapest, Véső utca 7. telephellyel.A Cordon Electronics Kft. (megbízott magyarországi ASUS szervizközpont) Magyarországon
bejegyzett vállalat, 1045 Budapest. Széchenyi tér 9. telephellyel."Itt keressétek, ha nincs, akkor sufniban landolt...
-
mongi
senior tag
ha szerencséje van kivitték Brno mellé a nagy kelet-európai service központba, de onnan is megfordulnak a cuccok átlag 14 nap alatt...szal sztem a "cég" szarakodik...
"Amennyiben a fenti lépéseken keresztül nem oldódott meg a probléma, kérjük keresse fel magyarországi szerviz-ügyfélszolgálatunkat a +36-1-505-4561 telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget mind a hibaazonosításban és a hiba megoldásában, mind az esetlegesen szükséges szervizfolyamat indításában és egyéb, nem kereskedelmi/értékesítési jellegű kérdések megválaszolásában. "
-
Asus szervízzel kapcsolatosan érdeklődnék, kinek van tapasztalata ...
Priviben a részletekről
Köszi -
stol
addikt
válasz
TheReMiXeR
#16336
üzenetére
Nem vagyok MAC ellenes, de fából vaskarikát nem lehet.
Nem fogok Suzukiból nekiállni otthon Maseratit hegeszteni
Menetteljesítmény akár elérhető, de azé' még se olyan, mégse eredeti. -
Jester01
veterán
válasz
kisfer
#16328
üzenetére
Miért nem inkább itt: Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
Egyébként amennyire én tudom, a jogszabály 1 évet ír elő és arra vonatkoznak csak a feltételek. Ha valaki ennél többet ad, azt már saját szabályai alapján teheti.
-
-
tserrof77
őstag
válasz
macilaci78
#16329
üzenetére
vitatkozok, mert ha pl a kompmárketbe garos, akkor naaagy ívben folytatólagost fog rá kapni. Vagy, ha komplett gépbe, akkor sem fog
Ja, meg 3-6hónap körüli idő a gariztatás 
-
kisfer
aktív tag
Üdv.
Gondoltam itt teszem fel a kérdésem mert ti járatosak vagytok benne:
Ha vettem egy pl.: vinyót amire 2 év gari van és 1 év után meghibásodik, visszaviszem a boltba h cseréljék ki akkor újraindul a 2 év gari vagy marad az 1 év?
-
mongi
senior tag
válasz
tserrof77
#16325
üzenetére
ilyen volt nálam is, vásárlás után 4 hónappal megöntötte a srác egy kori sörrel a HP550-es notit. Alaplapra a sörhab rá volt sülve
Persze bekapcsolva megpróbálta kiönteni belőle

Apucija kérdezi:
- De akkor ezzel nem tudna azért valamit kezdeni?Még garanciális!
- De. Tudok. Otthon kitámasztom vele az ajtót...Sörre-borra-szörpre-kólára locsolós gari nincs
A végén elpasszoltam neki bontásra, vett helyette asztalit nálam, annak a billjét locsolhatja...
-
tserrof77
őstag
válasz
eziskamu
#16320
üzenetére
Ne legyél. Heti 6 napot dolgozva, néha 10 órákat, úgy érzem, megérdemlem. Más tészta, hogy utószezonba mentünk, relative olcsó szállással és félárú pályabérlettel.
Meg másfél eurós osztrák benzinnel
Ment is a kocsi tőle, mintha fenékbe billentették volna. A szerpentinen úgy húzott felfelé, hogy csal lestem. A magyar benzint utálja. Azzal többnyire tolnom kell, hogy menjen 
Hogy témánál maradjunk. Jól kezdődik a nap, csávó visszahozott egy korábban nálam vett hápé notit, hogy lefagy, meg írogat, meg csipog. Lényeg, hogy a gép kinyitásakor már megcsapott egy furcsa szag nem, nem cbmfan kolléga esetére gondolok
[csak majdnem /OFF] amit vörösborra asszociáltam. A sejtés bejött, "kicsit" elúsztatták a drágát. Mondván, hogy nem garos, és fizetős lesz a billentyűzet csere, 17900+szerelés, kisebb ordítozás, hogy ígymegúgygaranciás. Ja, természetesen SEMMILYEN vásárlást igazoló bizonylat (számla, garijegy) nem volt nála. Más tészta, hogy prezárió lévén eleve 1 év garival jöttek, a srác tuti 2010 nyarán vette, ergo duplánbukta
De végül is jó fej voltam, egy ezresért kikötöttem nekik a csipogó bill-t és vett 1600Ft-ért egy USB-set. De kifelé még benyögte félhangosan, hogy ez akkor is garos volt... -
Sytex
tag
*vékonymaxtor*
-
-
tserrof77
őstag
válasz
TESCO-Zsömle
#16317
üzenetére
Mi is. Olaszba, Ravascletto-n 16 fog volt fenn, 1800m-en, ronggyá is sültünk, egy szál pólóba toltuk. Bár helyenként már vízisíelés volt

-
localhost
Közösségépítő
válasz
TESCO-Zsömle
#16314
üzenetére
"Faterral is volt ilyen." -- azaz leromlott a kondíciója és tele lett hibás szektorokkal ?
-
djculture
félisten
Hitachi amúgy is hulladék kategória. Tudom valaki isteníti, de mi lapáttal dobáljuk őket ifára annyi a hibás.. Multkor az egyik adatmentéssel foglalkozó kolléga 2000db felett járt bad sectros hitachiból, egymásra stócolta őket. Mondtam neki hogy tégla helyett jó lesz

-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tserrof77
#16313
üzenetére
Na igen...
Faterral is volt ilyen. Le is halt a vinyó egy héten belül. Elvittük egy itteni adatmentő szakemberhez, aki leszedte a panelt és kicsit megvakargatta. Az eset után további 5 évig ment 100%-os kondin a vinyó, majd nagy hirtelenséggel "újra" megdöglött.
Faternak a "vakarás" 20k-ba fájt, de megérte, mert sok pótolhatatlan fotó/videó volt a vinyón. Azóta a fontos dolgokat 3 helyen...
Üdv.
-
tserrof77
őstag
-
djculture
félisten
Csoda hogy nem gyulladt ki az épület.
-
-
cbmfan
senior tag
főnök hívott délután, hogy VPN-en nem éri el számlázó gépet boltban, menjek be és nézzem meg, ha arra járok.
legyen, benéztem. ajtót nyitom, erős füstszag, alaplap szinte szénné égve. király, nemrég berakott új táp is elfüstölt. négy órán át szenvedtem vele, de csak elkészült... "vevó" pedig nem próbálkozott, mert A3-as papírra kinyomtattam 150-es betűmérettel, hogy "Az ünnep alatt zárva vagyunk, nyitás március 19.-én"

-
Rival
aktív tag
Szabadságon vagyok, csörög a telefon, felveszem:
"- Jó napot kívánok, én azért érdeklődnék, hogy kaptam ezt a számot, hogy ez egy szerviz leptoppos őőő csináló szervizelő gép, és őőő... én tönkretettem a leptopomat, mármint a barátomét, amivel dolgozik, mert letettem a földre és belepisilt a kutya, aztán fogtam, és hajszárítóval próbáltam kiszedni belőle, és leolvadt róla három, négy gomb, amit szeretnék visszateteni, de hát holnapig legkésőbb, mert ő...
- Sajnálom, nem tudok segíteni, 9-én leszek először, de adnék önnek egy telefonszámot..."

-
szumo
senior tag
válasz
Biznisz Elek
#16302
üzenetére
Így egyből elindult a letöltés! 1000x

Köszönöm szépen a segítséget.
Már be is van üzemelve.Most már csak meg kell néznem, miért nem nyílt meg az az oldal.
Pedig szoktam drivert keresgélni kínai/japán írásos oldalakon.Tanúság, a szellem ott van a gépben.
(#16303) PH 5.5 köszönöm a te linkedet is, onnan is lejött egy driver, de azt már nem próbálom ki, mert megy, és ha megy elengedjük a kezét, had essen pofára magától

-
PH 5.5
aktív tag
-
szumo
senior tag
válasz
Biznisz Elek
#16300
üzenetére
Az a probléma, hogy nekem ez az oldal nem jön be valamiért.
Amúgy ez volt az első amit meg szerettem volna nézni.De ha neked megy le tudnád szedni, és átdobni nekem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 5G, Kártyafüggetlen, 1 Ev Garanciával
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3121, 100% Akkumulátor
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

, másrészt a linket
Így a vizsgálat után viszont el kell mondjam, baromi nagy mázlija volt az ügyfélnek, nem kapott be semmi vészeset. Mondjuk az is most derült ki számomra, hogy az illető egy öreg bácsi, aki mindössze egy-két izlandi hírportált olvasgat, és legalább a Winupdate ment nála rendesen. A Trend Micro viszont bedöglött, le kellett szedjem - és hirtelen megtáltosodott a gép.
Kapott egy eMeSE-t, regpucolást, most töredezettségmentesít, aztán szerintem meg is vagyok vele.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


s pont ez a bajom, hogy nem tudom kitől lett véve. Ezért bátorkodtam Tőletek segítséget kérni.











