Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
Nálam is ugyanez, ugyanott. Keress a piros led és a műszerfal műanyag burkolatának végénél egy kis gombot, azt benyomva lehet kiiktatni a riasztót + elfordítod a kulcsot, különben addig ordít. Nálam legalábbis...
Olajból nekem Mobil1-et töltöttek. De most lesz műszaki májusban, veszek majd bele olyat amit itt javasolnak a márkatársak.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Az alábbiakat ne vedd rossz néven, általánosságban mondom
Soha nem értettem, hogy a kis gyenge autókra miért raknak "tuningkipufogót" amitől csak a hangja lesz nagyobb, jobban nem megy tőle...
Vagy a tied motorilag is húzott?Mondjuk azt sem értem, aki karácsonyfa pc-házat vesz plexioldallal...
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Davidof92 #8689 üzenetére
A gumi kevésbé fogja csillapítani az úthibákat, nagyobb (több) igénybevételnek fogja kitenni a lengéscsillapítót, a komfort is csökken. Peres gumi nem való a magyar utakra.
De a kanyarsebesség nő persze, ha nem a gyári ülés van benne, akkor még nagyon ki se csúszol belőle.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz tomsics #8989 üzenetére
Az én 1995-ös 1.0-ban most van 111000 és 92000-el vettem 2010. decemberében És erről tudom, hogy tényleg annyi.
2003-as Picassonkban most van 96000km. Mondjuk ez kb irreálisan megkímélt, anyám hajtja, többnyire munkahely-bolt-otthon útvonalon.Ez majd akkor üt vissza, hogy ha el akarjuk adni az autókat, mert senki nem fogja elhinni, hogy ezek valós km-ek, hála a tekergetős barmoknak
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz tomsics #8992 üzenetére
Itt a fogyasztásom.
Hát, szinte 1-2 hetente van egy utam Szolnok-Debrecen távon, a többi napi 20km (oda-vissza) melóba járás...Amúgy idáig 99%-ban a tőlünk nem messze lévő maszek kútnál tankoltam, de a környezetem arra bíztat, hogy próbáljam ki a többi kutat is. Mindig teletankolok, majdnem üres tankra, így jó tesztalany vagyok
A következő tankolásom (és legalább a köv. 10) a SHELLnél lesz. Kíváncsi vagyok tényleg megváltozik-e a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Ma voltam szerelőnél a kis gyöszömmel, meglepően sokba fog kerülni a vizsgáztatás.
- 8k olajcsere, olajszűrőcsere, átnézés (ez volt ma)
- 32k műszakiztatásÉs ezen kívül cserélni kellene a kipufogódobot, mert valahol ereszt (azért dörög kicsit), meg a bal első féknél riogatott holmi munkahengerrel, ami nem olcsó. Mondtam neki, csak tolja át valahogy. Kizárt dolognak tartom, hogy az a sok rom ami közlekedik az utakon ittHUN, simán átmenne egy műszakin. Pedig az én autómra azt mondják, hogy tip-top. :/
Átbaszást szimatolok.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Elvittem a szolnoki HOL-CAR Bt-hez (Holovatti Zoltán), most hívtam és van műszakija az autónak, úgy, hogy még nem is kellett vele csinálni semmit. Személyesen is egy teljesen korrekt szaki, nagy, felszerelt műhellyel, csak ajánlani tudom!
És csak a vizsgadíjat számolja fel, 21-22k-t, nincs olyan, hogy majd elviszi 10k-ért pluszban...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Csak úgy kíváncsiságból, melyik a legolcsóbb fejegység ami DVD-t is le tud játszani? Kizárólag olyan megfontolásból, hogy több mp3 fér rá egy lemezre... Semmi videolejátszás, meg duplaDIN.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz tomsics #9288 üzenetére
Hova helyeztek el egy ilyen erősítőt? Gondolkodtam már én is egy ilyene, de hova lehet felszerelni úgy, hogy ne essen le, ne legyen útban, stabil legyen? A csomagtartóban a műanyagokra én nem raknám fel, egy kis egyenes rész nincs szinte, ráadásul papírvékonynak tűnnek.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Most cseréltem a kis gyöszömön kipufogót (katalizátortól hátrafele), mert pöttyet szétkorrodált. Tettek az illesztéshez valami papírféleséget, de persze, hogy nem tömít tökéletesen (nekem egyértelmű volt, hogy 1-2mm vastag papír nem egyenlíti ki a "kínai" utángyártott kipufogócső nyakának egyenetlenségeit). Ezt onnan tudni, hogy ha befogom a végét a kipufogónak, nem fullad le a motor, illetve hallatszik, hogy kifúj. Megnéztük és az illesztésnél történik.
Állítólag kellene hozzá holmi paszta, amivel randesen tömíteni lehetne, de egy tubusban állítólag sokkal több van mint kéne.
Kérdésem, hogy akad-e valakinél megkezdett, illetve mi ára van egy ilyennek?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Een írás alapján akkor jövőre a műszakin fekete plakettet fog kapni az autóm? Most piros van rajta.
1995 évjáratú 1.0 Swift (katalizátoros)www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Hát a következő autómban ez a "feature" lehet hiányozni fog... de legalább abban nagyobb eséllyel maradok életben.
Eneos 10W40 4L
Champion C138 olajszűrő
Noname levegőszűrőBr. 5.800 HUF
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Dluinet #11937 üzenetére
Nekem is elkerekedett a szemem amikor a boltban mondta a hölgyike, hogy ennyi lesz én 8k-ra készültem legalább. És én is megnéztem az olaj árát neten. Pedig számlát kaptam róla.
ITT vettem mindezt. Gyorsak, korrektek.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Találós kérdés.
(1995 évjáratú 1.0 Swift)
A kerti budiajtóhoz hasonlítható merevségű és bonyolultságú ajtajai közül a jobb elsőben valami a 3 hengeres motor selymessége és a menet közben egyébként is elenyésző mennyiségű rezgés hatására valami apró bizbasz zörög. A sebesség és így a kasztni üzemi-rezgésének függvényében változó intenzitással.
Hangját egy 0,5cm-ről gyorsan pattogtatott pingponglabdához tudnám hasonlítani.Mielőtt nekimegyek a mások által amúgy csodált épségű autómnak egy bazi nagy SAMUval, adjatok már ötleteket légyszives, hogy mi a fene szabadulhatott el benne. Az ablaktekerő tengelye meg lett feszítve, zsírozva. (Szerelő által, az olajcsere alatt, én nem voltam ott)
Szükségem lenne egy ajtókárpit-leszerelési útmutatóra is, mert ha kell kárpit nélkül fogok közlekedni, mert ez a csörgés megőrjít![ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
1995 1.0 5 ajtós stift
Leszedtem az ajtókárpitokat a jobb első ajtóról, mert valami nagyon pattogott benne az üzemszerű rezgés alatt menet közben egy bizonyos fordulatszámtartományban. Rozsda szerencsére sehol, elszabadult vezeték sem, a zármechanika a ludas. És nem a két hosszú "vastag drót" ami összeköti a zárat a kallantyúval (amit jobbra-balra lehet billenteni az ujjunkkal), hanem utóbbi annyira ki van lazulva a helyén, hogy rezeg, pattog menet közben.
Hogy tehetném ezt szorosabbá? Tömködjek bele gumilapkát? Egyéb nem jut eszembe, mert nem látok rajta sehol bárminemű állításra szolgáló csavart...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Mégsem ez volt a gond, miután a teljes zármechanikát, a kárpitot, lemezt, fóliát, légterelőt, ablaktekerőt kiszedtem a jobb első ajtóból, utána is zörög. Nem csörömpöl valami, hanem mint egy hangos Geiger-számlálót képzeljetek el. Nem vagyok akkora Stalker-fan, hogy ezt el tudjam viselni, és túlzörgi az autó motorzaját is.
Nem tudom hogy szedhetném szét jobban az ajtót. Minden gyári benne, sehol rohadás, pozdorja is nett, fólia is. De ez a zörgés megőrjít, így az egyébként hozzáértők szerint is elismert műszaki és esztétikai állapotú fosom a későbbiek során, ha próbaútra kerül a sor eladhatatlanná fog válni valami kis zörgő vacak miatt. Mellesleg engem is az őrületbe fog kergetni. Már azon gondolkodok veszek egy másik ajtót és nem fog érdekelni, ha más színű lesz. Vagy szétverem az egészet egy samuval.Van-e ötletetek mi a franc zöröghet ebben a dobozban? Ablakot is ki lehetne szedni, csak nem tudom vissza is tudnám-e rakni...
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #12155 üzenetére
Oh, azt kihagytam, hogy ha menet közben (mert ugye CSAK menet közben tudom előhívni a zajt), ha átnyúlok az anyósülés melletti ajtóhoz és egy picit megnyomom belülről a lemezt (vagy a műanyagkárpitot, amikor komplett az ajtó), akkor abbahagyja.
Tehát valami kilazulhatott. gondoltam arra is, hogy valami éket teszek az ablaküveg alatti térbe, ami befeszül és talán úgy nem lesz hangja...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Doory77 #12159 üzenetére
Előző autónk egy 1993-as Citroen ZX Reflex volt 2003-ig.
1x próbálták meg ellopni és működött a módszerünkApám műszaki lévén nem idegenkedett attól, hogy ha bele kell kicsit nyúlni az autóba, így a műszerfal alatt, a sebváltó előtt egy nem szem elé eső helyen elhelyezett egy "nagy jackdugóval" megszakítható aljzatot (csak úgy lehetett érezni, ha céltudatosan keresed az ujjaddal) helyezett el, ami a benzinpumpa áramkörét szakítja meg. Tehát beindul az autó, tud is vele menni 10-15m-t, örül a feje, hogy sikerült ellopnia, erre leáll alatta az autó, mert elfogy a rendszerben maradt benzin. Max az önindítót tekerheti szénné, de nem igen fogja. Arra meg mi az esély, hogy nagy-jackdugóbal járkál a zsebében (és tudja, hol keresse az aljzatot)?
Ezt a módszert tudom javasolni, de nem tudom, hogy a modernebb autókban lehet-e alkalmazni....
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
-
Cheesy
őstag
válasz Davidof92 #12225 üzenetére
Nekem is ilyen, télen főleg, mert akkor nem tart semmit. Megoldottam azzal, hogy tartok magamnál egy 70cm-es cseréplécet.
Volt már amikor hasznomra vált egyéb esetben is ^^szerk:
most látom, hogy a Tied ellenáll, nem pedig gyenge... nem szóltam[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Mi a véleményetek a Monroe lengéscsillapítókról? Cserélem mind a 4-et az autón. Ahogy nézem 50k + munkadíj.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Reaper #12248 üzenetére
1995 1.0 kis fosnak lesz, jövőre műszaki, az előzőnél már szóltak, hogy a jobb hátsó "24%-on belül van, most még jó, de érdemes lesz majd cserélni", a tavaszi gumicserénél meg szólt a gumis, hogy a jobb első meg olajzik már. Remélem minél hamarabb megszabadulok tőle, de ezt ki kell cserélni.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Nekem is volt csere tavaly, 13k-s utángyártott dobra. Hangja rosszabb mint a gyárié és ránézésre ez kb. 4 évet bír, már most pöttyözi kívülről rozsda...
Most meg mind a 4 lengéscsillapítót cserélnem kell.
Lenne egy kérdésem hozzátok, mi a különbség ezeknél (a cikkszámon kívül ) a két első és a két hátsó lengéscsillapító között? Nem írja, hogy jobb-bal (KYB-nél külön van jobb és bal is)...
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Mondj valami újat is
Amíg én használom, addig a futómű-fék-kormány legyen rendbe, kerül amibe kerül. A többi elromolhat menet közben, de félre tudok húzódni, meg tudok állni.De jó lenne lecserélni, csak nem tudom mire, meg még azt sem, hogy miből (elindítottam Fundamentát, havi 42k minusz alapból :/ )....
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Ha hinni lehet valamelyest a ciklikusságnak, akkor lehet most egy kis csökkenés lesz az üzemanyagárak terén...
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz meroly #12504 üzenetére
1.0? Hát... ha nem akarsz sehova menni városon kívül...
Autópályán is lehet vele menni, de akkor már különösen ijesztő, ahogy 130-140 között remeg a kormány, mintha az első kerekek alatt nem lenne talaj, a motoron kívül nem hallasz semmit, szétráz... ja, ez megy országóton is Városban az utolsó Fabia-s is bevág eléd, letolnak az útról, nem adnak elsőbbséget, nem engednek ki, mindenki meg akar előzni... de már rászoktam, hogy csak azért is ráhúzom a kormányt, ha a seggemben van ablakot mosok, meg van nálam az utastérben egy méteres cserépléc darab "amivel a gyengélkedő teleszkópos csomagtérajtót támasztom ki", ha épp kellene. Kellett már.
De legalább megtanulja az ember becsülni azt, ami ennél jobb! Illetve marad pénze, hogy gyűjtsön komolyabb autóra. Olcsó fenntartani, olcsó javítani. Bármit veszel, ennél drágább lesz fenntartani.
Már észrevettem, hogy gyakorlatlag eltűntek, kihaltak a trabantok, wartburgok, 120-as skodák, kispolszkik, kis marutik... persze előfordulnak még, de az öreg suzukik jelentik manapság már a legalját.
De jobb mint a buszwww.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Kornel #12516 üzenetére
Hah Az lehet, az a jó kis légrugós ülés, szervokormány, több száz LE...
AMD Power
Minden sors egyedi... nálunk úgy alakult, hogy 7 éve kettévált az ősök útja, én még nagyban fősulin, 1 évre rá elkezdtem főállásban dolgozni, hogy beszálljak a költségekbe, plusz a sulit is finanszírozni (így már levelezőn) és 2,5 éve eljutottam arra a pontra, hogy volt egy alkalmi vétel (1995-ig, újkoráig visszamenőleg összes szervizpapírral és számlával rendelkezik az autó) amit nem akartam kihagyni, mégiscsak jobb mint a busz felkiáltással. Hát így került hozzám. Azóta már váltottam egy jobb munkahelyre, de közben 3 hónapja elkezdtem a Fundamentát, így megintcsak lassabban gyűlik a pénz egy (igazi) autóra... De bármennyire is szeretnék tőle szabadulni, megadok mindent neki amit akar, talán még többet is. Ami van azt mégis becsüljük meg alapon... Persze spórolhatnék még keményebben, de azért nem akarok csak abból állni, élni is jó lenne[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz meroly #12522 üzenetére
Úgy ahogy mondod, a swift egy igénytelen városi autó, ami nem romlik el túl gyakran. Kis fűnyírómotorral, de nem ázik, nem fázik az ember, egy hangyányival nagyobb biztonságban van mint motoron (ott lepattan valamelyest ha elütik, itt viszont nincs hova menekülni és papír a kasztni).
Viszont az 1.0 és a 3 henger selymessége... a legnagyobb bánatom. Kollégám 1.3i 4 hengerese sokkal halkabb és ehhez képest szinte műszer. 2 év van köztük, a másik 1997-es. Gondolkodok azon, hogy lecserélem egy ilyenre.
Vagy egy GTi-re, hogy még családalapítás/elkötelezettség előtt valami kis ideig hadd élvezzem is már a vezetést. Csak ebből nincs olyan amit nem gyűrtek össze.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Kínomban (a ménes/menés hiánya...) már hasonló kategóriájú Suzukikat nézegetek, amire lecserélheném az 1.0-t, csak épp min. 1.3 motorral. GTi-t vennék szívem szerint, de abból szerintem nincs olyan amit ne gyűrtek volna össze. 600k-t szánnék rá max, lakás-előtakarékoskodás mellett lassan gyűlik a moné. Nem érdekel, ha 8-9 litert eszik
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
1995 stiftem, feltüntetve az összes költség amiben nekem 2010.12 hó óta van, a vásárlás napjától.
Jó, ilyen új ablaktörő, illatosító nem került feltüntetésreOh, nameg én tervezem, hogy megválok tőle! Remélem 0,5 éven belül összegyűlik a pénz egy újabbra
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz meroly #12646 üzenetére
Én ezt egyfajta plusz biztosítéknak szánom a leendő vevőm részére is, így totál lekövethető, hogy nem volt tekergetve. Az előző tulaja mindig Suzuki márkaszervizbe hordta, én már nem De 1995-ig visszamenőleg megvan az összes javítás számlája, szépen lefűzve.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Excel tábla you say?
(Az a kis szünet az elején azért van, mert egyetlen alkalommal nem tankoltam tele az autót.)meroly: Vesd össze, a fogyasztásomat a hónapokkal. Télen, a -10 fokos indításnál tovább is marad ám rajta a szívató. Tehát a fogyasztási adatokat úgy kell nézni, hogy télen minden autó többet eszik a kezdeti dúsítás miatt.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Óratekerés Szánalmas ez az ország, hogy az óratekerést elítélik, de 149.000km-el akarnak az emberek 10-13+ éves autókat venni Elhanyagolható az a réteg akik csak ilyen keveset használják az autót.
Egyik kedves barátom vett pár hónapja egy Peugeot 7 személyes egyterűt, talán 7-8 éves az autó. Ültem benne, minden randben van, pici kopások a kárpitokon itt-ott, belefér, én is megvettem volna. 130.000km-el vette, tisztában volt vele, hogy egy ekkora dízel autóban több van ennél. Annyi hozzátartozik a dologhoz, hogy egy vadásztársaságé volt, akik 1-2 HAVONTA vitték márkaszervizbe, karbantartani, mert ezt valamelyik boss használta. Az autón látszik is a törődés, mert ahogy mondta megjárták vele 2 hete Horvátországot a családdal és nem érezni a motoron, hogy széthajtott.
Az autó kereskedőtől származik, visszakövette a barátom az autó szerviztörténetét utólag (felkereste az előző tulajt) és kiderült, hogy kb. 600.000km(!) van a motorban. Tehát a kereskedő ránézett az autóra és az állapotához állította a km számlálót. U mad?[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Növelem a piaci értékét az autónak
Holnap megyek egy új garnitúra első és hátsó lengéscsillapítóért, első fékbetét + tárcsa, plusz hátsó fék.
70k + munkadíjwww.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Biztos velem van a baj, van egy szaros kis ezres gyöszöm és minőségi alkatrészt akarok belerakni.
Előre 2 KYB, hátulra 2 Monroe lengéscsillapító ment volna, első fék (tárcsa + fékpofa), hátsó fék (a dobot nem).
Errefel a szolnoki Szakál Metál ahova rendeltem nem azt adta, nem azt hozta. Én abszolút nem értek hozzá, nem akartam Kabata vagy mifene elsőt elhozni, a hátsó Monroe helyett meg adtak 2db elsőt, ami közül azok egyik oldalra jók csak. Úgyhogy holnap vihetem vissza, cashback lesz ha minden igaz.
Aranyos a hölgyike aki ott van, meg látom rajta, hogy igyekszik, meg lelkiismeretes, de amikor az autó paraméterei tudatában totál nem az jön meg...
Úgyhogy most az van, hogy holnap visszaviszem ezt a két Monroe-t és elölre-hátulra KYB-t rendelek, ha kell akkor várok rá 2 hetet is.
Most hétvégére terveztem a szerelővel a cserét, mert jövő héten szolnok-debrecen-sárospatak-debrecen-szolnok út vár rám min. 2 utassal és nyugodtabb lettem volna.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Suzuki Swift road presence...
www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Xbox Series X|S
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs