- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Netfone
- MG4 menetpróba
- Kínai androidos okosórák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
egyébként érdemes egy fényképezőt tartani a kesztyűtartóban. Annál az esetnél mikor a felni is eltört, sikerült a kátyút meg a kerék állapotát lefényképezni, és az út fenntartója köteles volt megréríteni a kárt. cc-nél az igazán a gáz hogy semmilyen pótkereke nincs csak egy antidefekt spray, az meg ilyenkor nem ér semmit
www.simson4t.hu
-
rATdrAgOn
senior tag
Megmondom mi vele a gaz (mondjuk Logan utan neked is fel fog tunni). Picike.
A VTR-el meg az a nagy gaz, hogy hiaba van benne ~100 lovas 1.6-os motor, nagyon nem erogep (1.4-es karbis BX-el otthagyom a francba). Ennek oka az, hogy nehez mint a bun. Teny, jo a torestesztje. Szoval, ha csak maszkalni akarsz vele, akkor tokeletes, de ha esetleg egy nagybevasarlast is le akarsz vele tudni, akkor mar gondban leszel. Raadasul vezetni sem kellemes. Mondom, inkabb C3. Viccen kivul: a meret a lenyeg A C2 meg nagyon pindurka meg nekem is (pedig en aztan eleg apro vagyok a ~170 centimmel ).
C4-rol meg az a velemenyem, hogy fasza, kar hogy nem hidros. Mondjuk ennyire bena valtot meg citromban nem lattam... akad, log, mondjuk lehet vele egyutt elni, de ha azt mondom, hogy a 15 eves BX-ben jobb a valto, akkor azt hiszem elmondtam mindent - pedig az is mar akad, log. Ez egyertelmuen rudazat hiba, szoval C4-et egyelore nem ajanlom senkinek sem... 1-2 ev mulva talan ezt kinovi
A masik az a kasztni merevsege, ami nem volt szamomra tul bizalomgerjeszto. Jobban tekeredik mint a sajat citromom, pedig majd 300 kiloval nehezebb a gep. (A BX-em 900 kilos oszt jovan
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
-
Damage
senior tag
A fényképet nem fogadják el (személyes tapasztalat). Kell hozzá legalább egy tanú, a legjobb ilyenkor kihívni egy rendőrt (bár szerintem nem menne ki). Városon belül a helyi önkormányzathoz kell benyújtani a kártérítési igényt.
Ennyi erővel elkérhetném a helyi szervízes sráctól a lyukas kerekeit, elmegyek egy kátyuhoz, kerékcsere, fénykép, kerékcsere. Kb 10 perc és nyertem 15 ezer Ft-ot? (Continental Winter Contact)''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
gézu
őstag
Bővebben: link
Szerintem ez elég ütős,vagy nem?
[Szerkesztve]If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Szeke
senior tag
válasz Jim Tonic #406 üzenetére
Sajnálom, ami veled történt Jobbulást.
A Swifthez még annyit, hogy ismerősünk összetörte a swiftjét jó másfél éve. Nem volt bekötve és fának csattant olyan 70-es sebességgel. Megúszta apróbb zúzódásokkal... Az orvosok szerint is mindezt azért, mert alacsonyan ülsz benne (nehezebben repülsz ki) és mivel a kasztni jobban gyűrődik, kisebb az utasokra ható terhelés. Tény, az autónak lényegében annyi volt, de Ő megúszta minden további nélkül. Tehát hagyni kéne mostmár tényleg ezt a ''suzukiban csak meghalni lehet'' dolgot, mert minden egyes baleset más és más...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Damage
senior tag
Először is helyesen kellene beírnia címed:
Bővebben: link
Utána meg fel kellene tölteni 1-2 képet, mert jelenleg egy sincs fent''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Damage
senior tag
Szerencséd volt. Ez lenne a MINIMUM normális eljárás ilyen esetekben! Akik sokat autóznak, tudják miről beszélek. Egyszerűen katasztrofális helyzetben vannak a magyar utak. Kivétel az autópályák, fővárosi nagy forgalmú többsávos utak (amiken gyakorlatilag lehetletlen közlekedni a dugók miatt). Nekem a lengéscsillapítóm tört ki kb 3szor az utak miatt (mindig a hátsó). 2szer sikerült a pénzem visszakövetelni.
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
HaroWerks
senior tag
Pár hónapja, amikor felmerült, hogy lecseréljük a közel 10 éves Swift-et, akkor szóbakerült az Ignis is.
Az a baj vele, hogy a 185 centimmel teljesen hátratolt vezetői ülés mellett sem fértem el benne kényelmesen, szerintem nem valami tágas belül.
Szóval szegénykém ki lett húzva a listáról.
Egyébként nem volt egyszerű új kocsit venni, mire az ember megtalálja azt, ami maximálisan megfelel neki, megnéztünk jópár típust mire új autó lett a dologból. -
AmunRa
aktív tag
Na AstraG ne vegyetek, mert majden levágtam az újam amíg a hátsó
biztonságiőv csatját kihalásztam.
Viszont meglepő, hogy ha berakom a babahordozót előre kell
áítani az első ülést és alig marad hely.
Azért én nagyobb térre számítottam. -
Damage
senior tag
Szép autó! Komolyan ritkán látok ilyen szép Ignis-t. Egyetlen gond vele, hogy inkább vizuális szerepe van jelen esetben a gallytörő rácsnak. Az Ignis-nek nagyon rövid az orra, kicsi a gyűrődési zónája. Egy régebbi autóm:
Bővebben: link
A fogyasztása nem tetszett....hiába volt diesel, a 10 litert befalta...''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
HaroWerks
senior tag
Akkor figyelmedbe ajánlom a ''nagytesót'', a szintén gyönyörű (sőt, a sokkal szebb) 307-est
Bővebben: link -
titko
tag
A címből adódóan azt gondoltam suzi ignis tulajok elmondják véleményüket pro és kontra. Ehelyett tisztelet a kivételnek jött a fika (barátom apjának olyan van...stb). Ahhoz hogy egy autóról szubjektive véleményt tudj alkotni hosszabb ideig kell próbálgatni. Szerintem mindenki szive joga, hogy milyen autóval jár. Én is gondolkoztam anno suzukin, de azért vettem használt autót (vw vento) mert megszületett a fiam és kellett a nagy csomagtér ami szerintem az ignis w+-ból hiányzik. A töréstesztekről meg annyit, hogy vannak olyan autógyárak melyek addig nem is fogják odaadni az autóikat az NCAP-nak amíg azok nem biztósítják őket hogy nem részrehajlóak. Valószínű az is reklámfogás. Amúgy az én véleményem az, hogy 2,5M-ból ha családot kell fuvarozni városban elég a szuzi is. Ha hosszabb táva jár az ember akkor inkább vmi nagyobb autó használtan. Lehet venni ellenőrzött használtautót, vagy a vevő vétel elött beviszi egy márkaszervízbe és pár ezer ft-ért átnézik az autót ennyit megér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Linux kezdőknek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ford topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...