Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ziog

    aktív tag

    Csak egy pozitív tapasztalat a supportot illetően.

    Tegnapra valamiért megadta magát a Gen 2 routerem. Restart semmi nem segített rajta. Kiderült, hogy áramot sem kap egyáltalán az alján nem világított a kis fehér LED. Írtam a supportnak, kikerülvén a BOTot, mert azzal szerintem még mindig chatelni kellene. Írták, hogy küldenek egy másik routert nincs költség és a régit sem kell visszaküldeni. Kb 1 hét mire megjön, addig persze nincs internet :( Próbára tehetem a mobil netet ismét.

    Ami még pluszban jött, hogyha bypass módban használom akkor érdemes időként kivenni ebből, mert úgy jobban tudnak telemetriát gyűjteni és updatelni az eszközt. Ezt ki fogom próbálni, mert nekem elmaradt a sebességem az itt írtaktól egy picivel és lehet hogy ennek köze lehet hozzá, hogy nem tudtak updatelni. A view az teljesen jó, mert semmilyen árnyékoló tényező nincs.

Új hozzászólás Aktív témák