- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sokimm
senior tag
A tartalomról meg csak annyit, hogy kb 5 éve nem játszok semmivel, mert olyan ótvar szintet hoznak a játékok, hogy max 2 hét alatt megunnám. A legutolsó játék, amit megvettem, az a Flatout2 volt. Ezzel még játszottam is sokat, ezért megérte a pénzt.
Az, hogy egy EA tartalom alatt mennyi 3D-s objektumot tudok vásárolni, lényegtelen, ha borzalmas a játék maga. Ez a viszonyítás nálam nem jó alapon nyugszik, mert a minőség/ár kérdése mindenhol megfigyelhető: autóipar, elektronikai cikkek, telefon minőségek, csavarok szakítószilárdsága, stb...
Ha jót akarsz, fizess duplát, és lehet megkapod a 3x jobb minőséget. Nekem megéri várni, fizetni "vakon", hogy hátha kapok egy ismét játszható játékot, minthogy vegyek 3 másik f.s játékot ennek az árából... Jah csak 1-et tudnék amúgy is.Szóval, hogy a többi játékkiadó "nagyot" akar harapni, nekem azt jelenti, hogy adott 1 hét játékélményt, és a többlet vásárlásokkal adna még 2 nap játékidőt... Köszönjük Emese.
Ebbe azért ruháztam be, mert reményeim szerint minimum 3 féle játékot kapok (FPS, SpaceMMO, FlyCombat), 1 játék áráért, miközben a 3 szál össze lesz kapcsolva. Ez atomkirály, ha sikerülni fog (játékidő tekintetében)!
Ha meg nem, akkor olyan ez, mint a politikai szavazásokkal kapcsolatos mondat:
Ha nem mész el szavazni, nem is rinyálhatsz, hogy milyen lenne másképp, mivel nem adtad hozzá magad, hogy jó irányba terelődjön a dolog. Ha nem lenne pénzük csinálni, nem is tudnánk meg, hogy sikerül-e.Ha nagyon sötéten látnám a dolgot is azt mondanám: A játékfejlesztés történetében egy mérföldkő, amit ŐK akarnak csinálni, és végre olyan irányt vesznek ezzel a projekttel, hogy a kiöregedő (én) játékosok is ismét értelmet látnak benne, ezen túl húzóerőt adhatnak a többi cégnek, amolyan "viszonyítási pont"-ot, hogy így is lehet. Nem kell hülyének nézni a játékos társadalmat, és nem csak 14 éves vérpistikére kell fejleszteni.
Más játékoknál a "semmiért pénz kérni => nagyot harap" kifejezés is enyhe szerintem, mert inkább úgy fogalmaznák, hogy "lehúzás" a többi játékot nézve (egyéni vélemény).
Ebben van potenciál, hogy lesz belőle valami pozitívan minősíthető. Ez az érték meg egyénileg pénztárca függő, hogy kinek "mennyit" jelent. -
TESCO-Zsömle
titán
No, akkor szépen sorban, nyeljed csak:
Pont úgy, ahogy a crowdfunding viszonyul egy kész termék paywall-lal való telebaszásához. A különbség leszűrését rád bízom, de ne feledd, a SC még nem jelent meg, így nem tudsz érdemben párhuzamot vonni a két jelenség közt, mert egyiknél ismeretlen a fejlődési görbe és hogy mit tudsz majd kp-ért venni.
Nem a low-fast nem. EA meg Activision szisztematikusan fejegeti a közonségét évek óta egyre kevesebbet adva egyre többért. Eddigi tudomásunk szerint SC-be csak a lore szerinti ritka hajókat nem tudod majd egyszerűen megszerezni, a többi "csak" kredit kérdése, de ugye lásd előző bekezdést. Lehet sírni, meg sarazni, de amíg nincs kint a játék, addig ez mind alaptalan, mert nem tudod mekkora előnye lesz annak, aki 2500$-os ladikkal a feneke alatt kezd.
Megint fogalomzavar mikro/makro-tranzakció kontra crowdfunding. Az elsőről csak kész, vagy akként használható játék esetén beszélhetünk, célja pedig a háttérinfrastruktúra és a support anyagi fedezése.
De nem hibáztatlak, nehéz lehez elfogadni, hogy kiadó híján, pusztán közösségi bevételekre alapozva* a CIG gyakorlatilag nonprofit cég, célja nem a haszonszerzés és a részvényesek kifizetése, hanem önnön működésének fenntartása.
Az általánosan felhozott érvek fele meg ütközik egymással. Egyik oldalról megy a bash, hogy CR megszállottan kergeti az álmait, rengeteg csúszást okozva ezzel, másik oldalról meg jön a mantra, hogy kilopja a pénzt a saját álma alól...
De hidj amit akarsz. Bizonyítani semmit se lehet, csak aut, hogy a 3 éve zúgó SCAM mantra ellenére itt a 3.0-ás PTU.
* - Elismerték, hogy vannak bevételek ezeken túl is, jogdíjakból, ilyesmikből, de azokat is visszaforgatják, lásd Intel szponzorálta CitizenCon.
-
Malibutomi
nagyúr
Vagy nem, de majd kiderül ha odajutnak...
Cryengine drops numbered versions -
-
mrfire
őstag
Pont hogy szinte már birodalomépítésről beszélünk, mikor saját gyárakat lehet venni pl. Az ok, hogy egy egy csatában az ügyesebb/taktikusabb is nyerhet, de az sem mindegy, hogy ki milyen gyorsan tud talpra állni utána. Akinek van pénze nem a biztosítóra fog várni, hanem csak előkap egy újabb Idrist, és megy tovább. Klánok közti helyzetben, az nyer, akinek több tartaléka van.
-
TESCO-Zsömle
titán
Bukni semmiképp nem bukik, mert árában mindenképp el tudja majd adni. Lesz majd később is sale, és lesznek sokan, akik most még nincsenek, mert nem is tudnak az egészről. Nekik majd el lehet adni az LTI hajókat jó pénzért.
Mit számít? Az élményt nem veszítette el, ő már tudja milyen is az, nem csak álmodozik róla. Az élmények pedig többet érnek minden pénznél. Erre épül az egész szórakoztatóipar.
-
Drenadar
Topikgazda
Szóval aki panelban lakik az max BKV bérletet vehet... Ezzel a logikával el lehetne bújni. Az hogy valaki nem tudja felmérni hogy mire van pénze és mire nincs egyáltalán nincs összefüggésben azzal, hogy hol lakik.
Gondolom láttál már eladósodott embert kertes házban is...
Nagyon gáz ez a gondolkodásmód.
-
mrfire
őstag
Gondolom, ha annyi önbizalma van, hogy bevágott a kosárba 8 ilyen hajót, akkor csak tudja mit csinál. Biztos azokra a hajókra sem örökölte a pénzt, amit rájuk költött. Gondolom, különböző játékokban már machinált ilyen dolgokkal és általában jól jött ki. Aki ügyes az mocskosul meg tudja szedni magát, csak hát erre születni kell.
Azért az tök nem igaz, hogy 50 dollárért ugyanazt kapja az ember. Mert ha azt vesszük egy aurórás startoló fél év alatt összeszedi azt a pénzt, akkor sem lesz ugyanott. Az az ember azóta már 1000x akkora vagyont halmozott fel, ha jól tudta kezelni az induló lehetőségeit.
-
TESCO-Zsömle
titán
Nem fog rajta maradni, mert van/lesz rá kereslet. Ez ugyanolyan, mint a való életben. Aki megteheti, hogy BMW-vel kezdjen, azt nem fogod suzukiban látni... Másrészt a játékon belül való megvehetőséget ne úgy képzeljétek el, hogy bárki bármikor bármit. A limitált hajók játékon belül se lesznek elérhetőek korlátlan számban, és amikor lesz, akkor is drágább lesz, mint a store-ba valaha volt. Egy Aurora MR dollárban 30, ami 30kUEC-nek felel meg, míg játékban 75k UEC-re írták ugyanezt a hajót. Tudjuk azt is, hogy egy mikrohullámú kézifegyver, ami méretéből adódóan szállításkor nagyjából 1 szállítási egységet foglalhat, 1.1kUEC. Szinte biztos, hogy az árak egy nemlineáris görbe mentén fognak emelkedni, de az se kizárt, hogy teljesen egyedi in-game árakat szabnak hajónként, stóval a hajók nem lesznek olcsóak, főleg a nagyobbak/jobbak, és ennek a kitermelése idő.
Ugyan kit lehetne elítélni azért, ha Aurora helyett egy Connie-val, vagy Carrack-kal vágna neki az univerzum felfedezésének?
-
TESCO-Zsömle
titán
Szerintem meg igazságos, hogy mindenki annyit költ az általa preferált játékra, amennyit akar. Mennyire gáz már az, hogy ha te tényleg szeretsz egy játékot, nem tudod ezt kifejezni, mert van a játék 60€-ért, esetleg van hozzá rakat DLC még 60€-ért és aztán vége. Itt mindenki annyit kült a játékra, amennyit nem sajnál, és olyan szerepben kezd, amilyenben csak akar. Nincs rájuk kényszerítve, hogy napokat/heteket töltsön egy alap hajón olyan melókkal, amiket kevésbé szeretne csinálni.
-
mrfire
őstag
Hát én ezt úgy tudom elképzelni, hogy egy nagyobb csatában felsorakoznak a védők. Egy két vállalkozó odaállít a saját WC-s hajójával. És mikor megjelenik a támadó sereg 10x-es túlerővel és mindenki majd összeszarja magát, végeznek és lehúzzák a slozikat, akkor a csata hevében lehet gyűjtögetni az űrszemetet, mint egyfajta minijáték. ( VICC OFF )
Szinte tuti, hogy csak dísz az egész, az ágyakkal együtt. Én szeretem az ilyen apróságokat, amikkel valóságosabbá lehet tenni a játékot. Senki nem halna bele ha be kéne dobni egy két kampos-tengeri halrudacskát a játék alatt a karakternek is, vagy az ágyban kéne kilogolni, de nem hiszem, hogy simset csinálnának az SCből.
De értelmet is lehetne találni neki, mint a Skyrimban, ahol ha kipihent és jóllakott a karakter akkor megkapta a maga kis bónuszait érte. -
mrfire
őstag
Nagyon okosan kell kitalálniuk, hogy az emberek tényleg motiválva legyenek, hogy beüljenek ezekre a posztokra. Én szeretek csapatban dolgozni, de semmi sem ér az egész, ha az idő nagy részében csak malmozik az illető, azon a váltás sem segít. Arról nem is beszélve, hogy ha valaki egy valamiben akar jó lenni, akkor úgyis meg kell találnia az állandó helyét.
Képzelem egy pilótára mekkora felelősség hárul majd, hányan fognak egyszerre beleszólni, hogy merre menjen és ha belemasírozik el lehetetlen helyzetbe akkor mindenki rá fog mutogatni. Szép kis vitákat generálhat. -
TESCO-Zsömle
titán
Amelyik poszt alá nem tartozik izgalmas játékmód, oda fel lehet venni bot-ot.
Aki a robotkart kezeli, az egyszersmint lehet lövész a C5-ös toronyban, elvégre csata közben nem kell a robotkar, és fordítva, bontás közben nem lesz nagy élvezet a toronyban ücsörögni.
Ami para, hogy a drone-okat sehol nem írták automatának. Ha a 6 drone-ra fel kell venni 6 embert, akik irányítják őket, az elég vicces lesz. Viszont megmagyarázná a 10 mentőkabint.
-
Mindegy, inkább öncenzúrázom magam... Megint... Cryengine 3 által támogatott pályaméretről volt szó, a füvet pedig látható és követhető viszonyítási pontként írtam, elvégre ha csak két pont koordinátáit tudod, abból még nem derül ki hogy a koordinátarendszer léptéke mekkora.
-
tkondor
tag
hát ennél butább példát én még nem láttam
az időjárás az állandóan változó amit megjósolnak a következő napra arra mindig van esély hogy az nem úgy lesz, mert ez valóban csak jóslás, a kapott adatok alapján kikövetkeztetik a jövőt, persze kell hozzá szakértelem, hogy ismerhessék a lehető legtöbb befolyásoló elemet, mint a szél dinamikája, nedvesség tartalom, stb. stb.
szóval ha az időjósok tévednek azt semmiféleképpen sem lehet hazugságnak mondani, ellenben veled, aki megalapozatlanul, a saját egójára hivatkozva találja ki a marhaságokat az bizony hazug, és az, hogy privátban próbálod meggyőzni az embereket a saját igazadról az csak tetőzi a beképzeltségedet, ha egy professzionális programozó azt mondja neked, hogy ez meg ez így van, akkor hacsak te magad nem vagy programozó, akkor jobb ha szó nélkül hiszel neki, természetesen mindaddig amíg az ellenkezőjét nem tudod bizonyítani, ennyi...
-
Raulblanco
aktív tag
a példád nem rosszindulatú.
amit viszont te csinálsz:
Bemondja az időjós, hogy holnap esni fog.
Te pedig még aznap megmondod, hogy nem fog esni, és nem is holnap nem fog esni hanem soha a következő 20 évben, és ez az egész egy átverés, senki ne dőljön be neki, mert hazudnak, és blogot indítasz arról, hogy az időjárás jelentés hazugság, aki pedig hisz neki, vagy nem hisz neked, az időjárás jelentés fan, és minden új nézőnek levelet írsz, hogy holnap és soha többé nem fog esni... mert Te eldöntötted, hogy nem fog. -
Úgy emlékszem lehetett tizedeseket adni itemek méretére (tehát 10.5 x 10.5 x 10.5 centiméteres doboz), de felőlem akkor legyen centi pontos, és akkor milliószor millió kilométeres. Tehát legyen egy emberem, aki szokás szerint 180 centi magas, és legyen egy milliószor millió kilométeres pálya, én pedig repülhessek ebben. Sima füves textúrájú föld jó lesz.
-
-
-
-
Raulblanco
aktív tag
Arra nem gondoltál még esetleg, hogy a Star Citizen weboldalán minden új regisztrálónak írj egy levelet az igazságról? Szegényeknek akik bedőlnek a marketing marhaságoknak senki nem mondja meg a tutit, amit Te felsőbbrendűségedből adódóan ösztönösen érzel, tudsz. Nem fair, hogy csak minket mentesz meg a pénzéhes gonosz karmai közül, Ők is segítségre szorulnak, és neked ezekkel az adottságokkal kötelességed lenne ezt megtenni. Addig pedig legalább mi sem fárasztunk az elvakult Star Citizen fanos eszmecseréinkkel.
-
Na akkor kéretik elővenni egy Cryengine 3-at, és a pályaszerkesztőjébe csinálj nekem egy 100 ezer kilométerszer 100 ezer kilométeres pályát. Mert már megint csak a szád nagy, és persze jobban tudsz mindent náluk, probléma csak ott van, hogy kevered azt, hogy vannak benne 64 bites float-okkal megoldva dolgok azzal, hogy minden, nagy pálya létrehozásához szükséges dolog dupla pontosságú-e. Mert azzal ha csak mondjuk a memóriaindexelés rész 64 bites, még nem lesz nagy pályád.
Segítségül idézek a CryDev.net-ről:
"the max terrain size per map is 262x262 km......" -
Nem, a cryengine-t kell átírni, hogy támogasson pár kilométeres pályák helyett millió kilométereseket. A Cryengine 3-ban alaból nem lehet mondjuk egy darab 500x500x500 kilométeres pályát gyártani. Nem lehet, mert nem volt rá szükség, mindig több kicsiből készítették el a nagy pályákat. Dupla pontossággal megoldható lenne, hogy akár 10 millió köbkilométeres pályákat is lehessen csinálni, ez pedig fontos, ha alapvetően elég valóságos fizikával működik minden (tehát csak azért limitálni a hajók sebességét mondjuk 50 méter per sec-ben, mert túl hamar át lehetne érni a pár km-es pályán)
Szóval ezért írják át a motort (!), olyan emberek akik most már náluk dolgoznak de előtte a crytek-nél dolgoztak a motoron (!), hogy a rendszer támogassa azt, hogy le lehessen tenni egy aszteroidát mondjuk a 23423423423445234234234234 1234981923719238723918 koordinátára.
De ez már milliószor el lett mondva. -
nem 64 bites rendszertámogatásról beszélek, hanem hogy a belső pontossága a távoknak, hasonlóknak dupla pontosságú legyen. A 64 bites cryengine-nel lehetett allokálni 3+ giga ramot eddig is, de ettől még a belső változók még nem dupla pontosságú float-ok voltak. Ez pedig kell ahhoz, hogy kellő méretű pályát tudjanak csinálni.
-
Aha, vázlatosan. Vagy esetleg találkoztál azzal hogy mennyi küldetés van, milyen típusúak, milyen hosszúak és változatosak? Mennyi mindent lehet unlockolni? Hány szint van, milyen nehéz elérni őket, mennyire farmolós vagy épp nem farmolós?
A Valkyre oldalán csak ezt olvastam:
-vr
-intenzív csapat alapú dogfight support, heavy vagy fighter hajóval
-customizálás és szintlépés
-király hangok és grafika -
Szőrös
veterán
-
-
-
Jelenleg 2 dologról lehet véleményt alkotni a projekt mostani állása alapján: a grafika jelenlegi állásáról és a repülési modell jelenlegi állásáról. Előbbi nem igazán igényel magyarázatot, már most is elég piszok durván jól néz ki, utóbbi pedig már most is elég piszok komplex, de aki a szokásos légköri irányítási modellt várta, az nem olvasott utána
Szóval a grafika már most is durva, az irányítást meg kicsit tanulni kell, de utána pazar dolgokat lehet benne csinálni (és hozzáteszem, a többség ilyet is akart és meg is van a repülésmodellel elégedve)
A versenyre kíváncsi leszek, mennyire lesz más az irányítás vagy sem. A többi modul pedig úgy jön, hogy igyekeznek olyan mesét köríteni köré, hogy ne lógjon ki, maradjon meg az immersion (ezért is lett szimulációs programnak kitalálva az AC, mivel így elfedhetőek voltak a még nem készen lévő részek és a technikai akadályok, pl a kis játéktér.
-
Mondták, hogy biztosan nem azzal fog kezdődni hogy manuális landolás a bolygón. A hangárok pedig alapvetően bolygókon lesznek eleinte (leszámítva a szteroid hangárt). Annak nem sok értelme lenne, hogy beülsz, kirepülsz a hangárajtón, repülsz pár métert és már át is veszi az anim az irányítást, csak úgy mint ahogy annak sem, ha leszállásnál egy anim levisz 500 méterre a leszállóhelyig, ahol te teszed le (úgy logikus, hogy a robotpilóta teljesen levisz, mert az életben sem az van akarva egy kocsinál, hogy az automata elvisz a parkolóig, aztán meg állj be magad
Nem a parkolásnak kell lennie az utazás legjobb pillanatának
).
Szóval szerintem az lesz, legalábbis eleinte, hogy beülsz a gépbe, bekapcsolnak a rendszerek, felnyílik a "garázsajtó", aztán kivisz a robotpilóta egy animáció során. Onnantól irányíthatod, hogy már nem jelentesz közvetlen veszélyt a többi közlekedőre (legalábbis nem esel vissza a bolygó lakosaira). Ez így logikailag, technikailag is helytálló, és nem öli meg az immersion-t. Aztán későbbiekben, majd ha már a többi funkció is a helyén lesz, majd foglalkoznak jobban a bolygóra való leszállással, aztán meglátjuk meg tudják-e oldani.
-
TESCO-Zsömle
titán
Funkcionálisan. Van maga a játék, a PU. Kimész, lelőnek, meghalsz. "Végtelen univerzum" bla, bla.
Aztán van az, mikor beülsz a hangárban álló gépbe, megnyomod az "Arena Commander" gombot és betölt a virtuális valóság, te meg ott találod magad egy 22km-es kockában a hajód virtuális másával.
-
Akkor megpróbálom megint...
Szóval tudod az igazi vadászpilóták is szimulátoron gyakorolnak, mielőtt repülni engednék őket igazi gépen. Na ez dettó ugyanígy van itt is. A Training hajóval, meg az AC-vel gyakorlatilag csak egy harci szimulátorban "játszol", de fizikálisan nem hagyod el a hangárt. Majd ha a későbbiekben lesz olyan hogy tényleg elmenj egyik bolygóról a másikra (mert már nem a gyakorló szimulátorban gyakorolsz, hanem valójában repülöd a hajót), akkor majd kinyílik (de itt is elképzelhető hogy egy átvezető animot kell elsőnek elképzelni, hisz nem lesz még bolygóról fel-le szállás, márpedig ezek a hangárok az asteroid hangár kivételével a történet szerint bolygókon vannak.)
-
Az arena commander egy szimuláció, egy virtuális valóság, egy gyakorló program, tehát abban nincs ki-be repülés. Várhatóan nem is lesz, minek lenne. A PU-ben persze majd nyílni fog, mivel ott már nem egy programban repkedsz, hanem valóságban. Tehát majd ha repülni is fogod a hajód, akkor majd nyílni fog. Most még csak videojátékozol a videojátékon belül
-
Mert az egy másik demó volt. Egy arra az alkalomra összerakott. Ne felejtsük el, az Arena Commander arra rá vagy egy-másfél hónappal jött, lehet bugokat okozott vagy fene tudja. Mindenesetre a lore alapján az arena commander egy számítógépes szimuláció, ezért vannak falak, és ezért nem repülsz sehova. Ezért nem kell a hangárajtónak kinyílnia. Az hogy előtte más volt az AC koncepciója, egy dolog.
-
ED-ben is csak pár rendszert irányíthatsz jelenleg manuálisan. Az is kb a be-ki kapcsolás szintjén kimerül. Nyomogni szerintem így is kell majd elég sok dolgot, elvégre a fél billentyűzet már most is be van telve, pedig még alig van valami a játékból
Itt is lesz majd mindenféle energia-elosztási lehetőség, prioritások, stb.
-
Azért nézzük már meg, az emberek mekkora része szereti az ilyen hardcore szimulátorokat. Hány százalék. Most ezt szorozd fel az 500-550k körüli backerrel. Kb 5000 ember ha örülne az 550k-ból annak, ha minden nüansznyi dolgot nyomogni lehetne, viszont olyan szintű extra munkát igényelne (minden UI-t ilyen működőre és nyomhatóvá tenni, hisz nincs annyi gomb a billentyűzeten hogy elég legyen), hogy totál felesleges overkill. Ez a játék nem azoknak készül, akik flight simulator szintű részletességet akarnak, hogy még rádiózni kelljen minden manőver előtt, totál légifolyosóban gépszerűen végigrepülve az utat.
Azt ugye nem várhatod el hogy magadtól vezérelhess mindent (egy-egy nagyobb hajónak 4-8-10 hajtóműve és 8-16 tolóhajtóműve is lehet, amiket kézzel irányítva felkenődnél az első aszteroidára. Borzasztó komplex rendszerek ezek, amiket ráadásul már most is átvesznek a számítógépek. Már ma is egy modern utasszállító gépen olyan elektronika van, hogy magától tud landolni ha kellene. Na most ezt vetítsd előre 1000 évet. Szvsz vezetni sem kellene tudnunk a gépet, mert automatán csinálná, de akkor nem lenne szórakoztató mint játék. Így hát meg kell benne találni azt a szintet, amit lehetőleg a legtöbb ember élvez, és mérlegelni kell, hogy milyen extra munka az, ami hozzátenne a játékélményhez. Szvsz a lézerágyúk egyenkénti manuális kiengedése, bekapcsolása számomra nem igazán.
-
Drenadar
Topikgazda
Lehet túlságosan szakmailag nézed más munkáját ez így nem jó... Főleg hogy többen vannak és biztos kitalálták mi hogyan legyen.
Írd le nekik az aggályokat és szakmailag fognak rá válaszolni... Egyszer.
De ennek így tényleg nincs értelme.
Kísérd figyelemmel a játékot ha akarod de ide ha ilyeneket írsz be nem tudunk vele mit kezdeni. Mi nem vagyunk fejlesztők bízunk benne hogy nem 2 Józsi csinálja a játékot néha egy kis EVE és wow szünetben... Hanem nagyon sok ember.
Peace?
-
KO2
aktív tag
Az én hibám, visszaolvastam a hozzászólásaidat ( szoktam ezt tenni ha nem vagyok biztos valamiben, van erre egy keresés funkció, külön felhasználóra szűréssel.) Ezek után reagáltam azt amit. Nem értem hogy akinek minden 2. hozzászólása negatív, az miért foglalkozik még ezzel a játékkal.
-
Raulblanco
aktív tag
Nagyon nem akarod megérteni, hogy párhuzamosan megy a fejlesztés az összes modulon. Ezért mutatták meg a demot a multicrew-ról, ezért mutatják meg a demot hamarosan az FPS-ről, ezért mutattak videót a planetside részről, vagy tényleg azt hiszed hogy az fps lövöldözés meg a bolygófelszíni építkezés is az Aréna Commander 1-hez kell?
-
KO2
aktív tag
Azért ahhoz hogy többen használhassanak egy hajót nem kell olyan sokat várni. A játék meg sosem lesz kész, mert mindig fejleszteni fogják. Legalábbis ezt igérik.
Ettől függetlenül lehet hogy csak 2 év múlva készül el olyan szintre hogy azt, késznek lehessen nevezniDe a többszemélyes hajóhasználat már biztos hogy nincs olyan messze.
Harlekin77: Egyedül is vezetheted a többszemélyes hajókat constellation szintig legalábbis biztosan. Az más kérdés hogy mennyire leszel vele eredményes, hisz pl nem lőnek a lövegeid amikhez ember kéne. Persze még ekkor is ott lesz az npc felbérlése lehetőség, ők viszont rosszabbak lesznek mint egy emberi játékos.
-
A döbbenetesen erőset majd ha kijött, eldöntjük, a többi hajó is mocskosul sokat változott, a balance-olás alatt pedig majd megintcsak fog. A lényeg viszont hogy vagy 450 ezer hajóra jut 300 idris összesen, tehát 0.06% (katonaiból 0.02%). Ellenben alsóhangon van 200 000 Aurora. Kétszáz ezer. A várható sebesség különbséget nem is említve.
-
Raulblanco
aktív tag
Az eredeti egyetlen verzióban is volt, nem menekülő hajó, hanem inkább support, kiengedhető kis vadászgép, mozgó célpont ami elvisz pár lövedéket a nagy hajóról, 1 fős kishajóban nehezen menekülnek 4-en, arra ott vannak az escape pod-ok.
Az pedig már kiderült anno a megnagyobbításos hír környékén, hogy lesz az idrishez kiengedhető kishajó ami multifunkcionális feladatokat lát el.
-
Drenadar
Topikgazda
az eddigi tapasztalataim alapján címkéztelek fel volt pár elég érdekes megnyilvánulásod itt ebben a topicban, mint kb ez is. Mondtam én hogy bárhonnan is kirángattalak? nem. ezt te találtad ki. Egész egyszerűen trollnak neveztelek, mert bizonyos időközönként idejössz kötözködni és jössz valami más tök más játékkal hogy de bezzeg az mennyire király... jó most ezt még nem írtad le csak idő kérdése...
de persze bocsánatodért esedezem ha olyan mélyen a lelki világodba gázoltam volna, hogy leírom a nyilvánvalót amivel te is tökéletesen tisztában vagy...
-
TESCO-Zsömle
titán
Nem feltétlenül. A felhasznált műanyag minőségétől függ, és attól, adnak-e belőle másikat olcsón, ha kell. Ha meg nem, akkor is ott a 3D nyomtatás.
RC-s példát tudnék felhozni. A piac egyik legdrágább és egyben legjobb Monster Truck-jának szinte mindene műanyag! Műanyag az egész alváz, de még a sebességváltó mechanikája, az összes fogaskerék, tengely is, mégis kategóriájának legjobbja. Halkan jegyezném meg, hogy robbanómotoros gépről van szó, amibe simán beleteszel 4 lóerős, 50.000-et forgó motort is.
-
-
vaakuum
addikt
Erre kellene valahogy ráhúzni a Csillagrendszerekben nyélbe üthető üzleteket, hogy lehessen gráfelmélettel ideális kereskedelmi útvonalakat létrehozni. Mondjuk súlyozni távolsággal, az egyes szakaszok veszélyességével, a szakaszokon szükséges üzemanyag mennyiséggel (üzemanyagköltséggel)...
És így adna ki frankón olyan szakaszokat, ahol az átlagosnál jövedelmezőbben lehetne boltolni. -
Malibutomi
nagyúr
Nem, ez a játéknak kb az a készültségi állapota amikor normál kiadóknál látnál belőle pár screenshotot, meg esetleg egy rövid videót, itt pedig már ahogy készül megnézheted kipróbálhatod. Nem félkész játékunk van, hanem ezt a két modult már megmutatják ahogy készül, ők meg kapnak visszajelzést, hoyg tudják javítani.
Fordítva ülsz a lovon az a baj.
Nem a kereskedős részt hagyják utoljára, hanem az a kész játék része, mi meg az alfa/betához is kaptunk hozzáférést mert támogattuk.
Mi értelme lenne a kereskedést most odaadni, ha még nincs kész a netkód hogy repkedj, és nincsenek kész a bolygók, hogy odamenj? -
Nem, nem ugyanaz. Nem az van hogy várok 5 évet egy játékra, megjelenik, kiderül hogy messze nem az amit akartam, és lehet hogy egy fél évig még heggesztenek rajta, aztán jön a köv rész, az előző meg elfelejtve. Ezt tudjuk hogy heggeszteni, alakítani fogják még egy jó ideig, nem lesz hirtelen "elfelejtve dolgozni rajta"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Házimozi belépő szinten
- Renault, Dacia topik
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Macbook M1 Pro 8GB RAM 256GB SSD
- Eladó Vagy Csere Samsung Galaxy Z Fold 4
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest