Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz
hash99 #48669 üzenetére
Absolute értelek, csak azért beszélünk el egymás mellett, mert te abból indulsz ki, hogy mindenki egyszerre kezd el játszani, így aki pénzért vásátolt, az véleményed szerint hátránnyal indul. Én pedig arról beszélek, hogy ha a játékmechanika egyensúlyban van, akkor nem leszel hátrányban, hanem úgy fogsz működni, mint aki később vette meg a játékot és csak most szállt be. Mert pont ez a helyzet áll elő akkor is, ha nincs pénzért vásárolható hajó, de valaki mondjuk csak 2 évvel a megjelenést követően kezdi a játékot, mikorra már sok-sok játékosnak -ha nem is pénzért, hanem játékkal megszerezve-, de ugyanúgy megvan minden erős hajója amivel kvázi "win" pozicióban van. Éppen az a lényeg, hogy ettől még önmagában ne kerülhessen kivédhetetlen erőfölénybe senki! Ha a játékban megoldják a balanszot -és meg kell oldalni, különben rövid életű lesz a dolog-, akkor az is lényegtelen lesz, hogy másoknak már a kezdéskor pénzért vett jobb hajója van, mert pusztán emiatt nem leszel hátrányban, ahogyan nem lehet hátrányban egy hónapokkal, évekkel később kezdő játékos sem!
Remélem így már érthető, mire akarok kilyukadni!
-
Vesa
veterán
válasz
hash99 #48658 üzenetére
"És igen aki sok időt tesz bele azt joggal kell díjazni azzal szemben aki csak belép heti 1-2 órára."
Mert? Mindkét játékos ugyanannyit fizetett a játékért (most a támogatást leszámítva)! Az már nem lenne igazságtalan, ha ezt a tényt figyelembe véve, egyfajta játék-kényszer lenne az egyik játékoson és nem haladhatna a saját tempójában, mert akkor kvázi hátrányba kerül? Dehogynem, pont olyan igazságtalan lenne.
Ahogy előttem nagyon jól megfogalmazta valaki, a játék akkor lesz jó, ha függetlenül a birtokolt akármiktől, a maga módján engedi játszani a játékosokat és megteremti az egyensúlyt. Ha én pl. felfedezni akarok mert az érdekel, akkor ne legyek rákényszerítve arra, hogy a legnagyobb, legjobb, legerősebb fegyverzetű hajót kelljen birtokolnom, különben nem élek túl a játékban 5 percig sem. Ha ez nincs megoldva, akkor teljesen lényegtelen, hogy azért pusztulok el a nagyobb hajók miatt mert megvette valaki pénzért, vagy azért, mert vér pistit a harc jobban érdekelte és hamarabb farmolta ki mint én. Ha viszont a játék egyensúlyi helyzetet teremt, minden létező játékmódhoz, akkor nagyjából okafogyottá válik a vásárolható tartalom is, mert lesz rá mód, hogy más taktikával, eszközökkel, technológiával, játékstílussal stb., elkerülhető legyen az erőfölénnyel való visszaélés.
-
Sokimm
senior tag
válasz
hash99 #48658 üzenetére
Jah hogy a valós időbefektetést honoráljuk, a valós pénz alapú előnyt meg szankcionáljuk? (sarkított ló egyik-másik fele érvelés)
Ha a játékmenetet nem befolyásolja a vásárlás, vagy a befektetett idő, akkor lesz jó game, mert akárki (2 év lemaradással is) élvezni fogja a nulladik perctől fogva. Ha meg béna a balance ingame, akkor a pénz nélküli világ is sz.r lesz. Szerintem!
Addig nem zavar, a te drága autód, amíg nem fröcskölsz le engem, a járdán sétálva.
Az a baj (probléma a témát illetőleg), hogy a gazdagság/előny valahogy egyenlőség jellel van összekapcsolva az élvezettel. Pedig nem hiszem, hogy összekapcsolható a két fogalom.
-
Vesa
veterán
válasz
hash99 #48641 üzenetére
Nem érzem jónak az orvosos példát, mert a tudás nem vehető meg pénzért, a játékban tárgyak birtoklásáról beszélünk.
Az írásom lényege az volt, hogy a játékban előb juthat hajóhoz az is, akinek IDEJE van, és az is, akinek PÉNZE. Mindkettőt a maga módján igazságtalannak értékelhetjük, de valójában nincs különbség a gyakorlatban. Bár érzelmi okokból a pénztelenség jobban kiveri a biztosítékot az embereknél. De ha időd nincs, akkor is hátrányba kerülsz azzal szemben akinek van, mert ő sokkal előbb fog szert tenni egy jobb hajóra mint te, és innentől ugyan ott vagyunk, mintha ezt a pénzével tette volna meg és nem az idejével.
-
válasz
hash99 #48641 üzenetére
Papírt vehetsz róla, tudást nem. Erősebb hajót vehetsz vele, skillt nem. Vagy akkor már bérelhetek sakktanácsadót, vehetek sakkleckéket, hogy előnyben legyek veled szemben sakk közben. Tehát a sakk pay to win. Akárcsak vehetek korrepetálásokat matekból a legjobb tanároktól, hogy előnyben legyek a teszteken veled szemben. Matek vizsga pay to win. Mindenben előnyhöz lehet jutni, ha van pénzed.
rupszi: Hát figyelj. Van egy-két olyan hajóm, aminek az ára többszöröse pl egy aurora-nak vagy egy mustang delta-nak. Mégis kilőnek vele az űrből. Vagy veszek egy Idris-t. Erős hajó? Erős. Le foglak vele tudni lőni téged mondjuk egy Hornetben? Korán sem biztos, sőt. Soroljam még?
-
tom5598
senior tag
válasz
hash99 #48179 üzenetére
az a cel igen . server meshing el ugy tolti majd a jatekosokat hogy pl baratok org tarsak elonyben legyenek. eddig ugy all h lesz eu usa meg azsia szero. a 60 fo meg egyelore nagy elorelepes a 24 hez kepest fe jo hir h mem csokkentettek vissza, ha minden jol megy akkor marad a 60 fo 3.0ra
-
Bibgr0
aktív tag
válasz
hash99 #48176 üzenetére
Szia! Nincsen még végleges szám. Jelenleg teszteltek 60 főt egyben, de lehet, hogy több vagy jóval kevesebb lesz a vége.
"The answer to this question is going to be "as many as is realistically possible." As other players have pointed out in their responses, we do plan to have a server mesh where characters transition from one server to another so it's possible that the two capital ships in the example may actally be on different parts of this server mesh while they're fighting each other.
Getting back to the original question of "how many players per server" there might be: In order for ANY MMO to be successful, they need to reach a certain ratio of players per computing power in order for the money spent on the servers to be viable from a business perspective. This isn't something that's going to be unique to Star Citizen.
Sure, we're in the cloud and can create huge amounts of virtual machines but that doesn't matter if the game servers are hugely inefficient with their resources."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics W11
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest