- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Egy óra, két rendszer
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stilinski
aktív tag
-
Volfram42
senior tag
válasz
tom5598 #46900 üzenetére
Csak nem tudjuk, hogy hány pár.
Félreértés ne legyen engem az se zavar, ha karácsonykor jön, csak legyen benne annyi tartalom ami leköt a kövi patch-ig, ami nem egy év múlva jön és én már boldog vagyok. Szeretek fél órákat is nézelődni egy szép tájon szóval a tartalom alatt nem a darát és a küldiket értettem. Sőt meló után engem az fog a legjobban lekötni, hogy berakok valami zenét és A-ból B-be szállítok valami árut. Remélem ez már meg fog valósulni. -
devast
addikt
-
Eniral
tag
válasz
tom5598 #46780 üzenetére
én meg sokamnál.. .Azt tekintve mennyit nyomtam már bele. Én a havidíjas megoldást nagyon elítélem. Most szerinted az tényleg játékos barátabb mint ,hogy támogatóként kapsz exkluzív külditek.. néha néha ? Inkább akkor legyen a pénzen a hangsúly és ha élvezni akarod fizessél ? Hát kösz nem !
Főleg úgy ,hogy sokan még a soknál is többet fizettek most a játékba..teljesen mindegy milyen szándékból . Még rántsunk le azokról is pénzt ? Amit mondasz azt max úgy tudnám elképzelni ,hogy később is megmaradna az előfizetéses rendszer.. és aki szeretné élvezni az exkluzív küldetéseket is annak x ideig vagy időre előkeljen fizetni .
-
válasz
tom5598 #46759 üzenetére
A baj az, hogy jelen helyzetben én se nagyon tudok bízni az adott stúdióban. Remélem, találnak majd szuper embereket erre a feladatra, de a szar netkód nagyon nem mai probléma! Szóval én igenis aggódni fogok miatta, legalább addig, amíg a saját tapasztalatom rám nem cáfol!
-
Hauptmann
veterán
válasz
tom5598 #46753 üzenetére
Én azért nem vagyok annyira fanboy, hogy mindent beszopjak, van némi fenntartásom, meg láttam olyat is, hogy sok mindent mutattak, aztán hirtelen elfelejtődött s játék fejlesztése.
Majd ez is kész lesz egyszer, aztán az idő megmondja a többit.
Mondjuk jöhetne már a 3.0, vele együtt némi akció, és húzom is be.
-
duvi
nagyúr
válasz
tom5598 #46739 üzenetére
Mint írtam, nem a fejlesztési fázisra gondoltam
Kicsit olvass vissza...
" Jelenleg ez kevés lenne a hatalmas kiadások finanszírozására, de megjelenés után már elegendő bevételt hozna az üzemeltetéshez."Az egész gondolatmenet onnan indult ki, hogy anno kijelentették, a megjelenés után nem lehet hajókat vásárolni. Ehhez képest BoredGamerUK mostani látogatásakor ez hangzott el:
"A bevételeket olyan forrásokból kívánják fedezni, mint az UEC vásárlás a játék elkészülése után, mivel a játékos egy részének rengeteg ideje lesz, hogy pénzt "farmoljon", másoknak játékosnak viszont nem lesz annyi ideje, ezért vásárolhat UEC-t, hogy azt hajóra, vagy fegyverre költse." -
devast
addikt
válasz
tom5598 #46675 üzenetére
Sztem nem annyira új emberek rakják bele a zsét, hanem régebbi backerek vesznek egyre több és több cuccot. Ha megnézitek hogy vannak concept sale-ek is felépítve, igazából nem újoncoknak szólnak az $500+ -os concept ship-ek. Nekik el lehet adni. Nekem jópár ismerősöm van, aki úgy van vele, hogy majd megveszi, ha megjelenik, és igazából megértem őket. Értem, hogy mindenki fel van hype-olva mint az állat, de néha azért iktassatok be egy reality-check -et
Mindennek eljön a maga ideje, biztos vagyok benne, hogy a megfelelő időben óriási médiakampányt fognak csapni.
-
cskamacska
addikt
válasz
tom5598 #46617 üzenetére
Hatereknek.. gyáááá
Borznak szeretettel The Epic has been delayed longer than Star Citizen Alpha 3.0
-
Stilinski
aktív tag
válasz
tom5598 #46603 üzenetére
Hát, az utolsó idézett mondatig - a kiemelésből - nem volt egyik sem meggyőző, lehet többféleképp értelmezni azokat, viszont az utolsó mondat alapján valóban úgy néz ki, hogy tervben van ilyen. Ebben az esetben nagyon remélem, hogy bekorlátozzák a dolgokat
Amúgy azért vagyok az ilyenek ellen, mert sok játékban látom, hogy pl. házfallal zárnak le kanyonokat, stb., ami nagyon kiábrándító tud lenni. Ha az ilyeneket megoldják és ésszerű keretek között építkezhetünk, akkor legyen
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #46600 üzenetére
Vagy épp a markát dörzsölgeti, hogy mi lesz az övék, cserébe egy visszautasíthatatlanul kedvező ajánlatért. Mert valljuk be, a CIG nem fog erre a motorra másik játékot építeni a következő évtizedben, akkor meg akár licenszelhetik is a motort vagy részeit. Mire egy valamire való StarEngine-es játékból bármi is lehetne, a SC már vadul dübörögne, nem jelenthetne közvetlen konkurenciát, mint ahogy a WoW-nak se jelentettek az utána jövők.
Arról nem beszélve, hogy a SC-t lehet majd modolni, szóval aki a SE-hez szeretne hozzáférést, annak lesznek közvetlenebb útjai is.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #46597 üzenetére
Nekem a bázisépítéssel az a gondom, hogy egy újabb rétegnyi realizmus kell hozzá, hogy ne legyen immersion breaker. Vagyis ahogy a való életben, ha építeni/bővíteni akarsz egy épületet, arra építési engedély kéne, hogy elkerüljük a "poénos" építményeket.
Lehessen megtervezni, lehessen megigényelni, de legyenek szigorú feltételek és legyen(ek) valaki(k), aki elbírálja a dolgot. Szerintem tuti lenne erre is jelentkező. Ne legyen maga az építés közvetlenül és korlátlanul a játékosok kezében.
-
Stilinski
aktív tag
válasz
tom5598 #46577 üzenetére
Jajah, én amazonnak is ezért örültem, mert az ilyen méretű cégek már nem mennek bele csak úgy a dolgokba, ott biztos, hogy nagyon kemény üzleti terveket kérnek, szóval engem az ilyen dolgok mindennél jobban meggyőznek, hogy - legalábbis anyagilag - minden rendben van a háttérben.
-
PodMAN
senior tag
válasz
tom5598 #46570 üzenetére
Szerintem csak arról van szó, hogy a céges bulin nagyon berövideztek, Ben megevett minden mozdíthatót és nem tudták kifizetni a cehhet. Ezért gyorsan a Providenteseket kellett helybe hívni és mivel nem volt Chrisnél letétbe a Porschéja, így a céget kellett fedezetnek bevonni. Majd holnap reggel ha kijózanodtak, Chris előtörleszt és a dolgok visszatérnek a medrükbe.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #46545 üzenetére
Nem személy támad, hanem BOT. Írt egy programot, ami x sebezhetőséget támadja, és ha az nincs levédve, akkor y reklámot tol a helyére. Execute and forget. Ezt megcsinálja még párszor és kész is van. A hekker max a programot simogatja, hogy mikor milyen reklámot tegyen be. Rengeteg a szarul védett oldal. Elég megnézni az utóbbi 5 év nagyobb és kisebb botrányait, mikor multinacionális válalatokat, bankokat kényszerítettek térdre.
-
Drenadar
Topikgazda
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #46478 üzenetére
Egyre valószínűbb, hogy a Reclaimer és vele a teljes salvage mechanika lesz az egyik. Eredetileg a hajó a 3.1-be jött volna, de a legutóbbi dián már nem volt sehol, ami a tervezett szeptemberi befejezésével együtt arra enged következtetni, hogy még 3.1 előtt ki akarják tolni. Ez szeptember és karácsony között bármikor megeshet, de a CitCon-ra is vinni kell valamit, míg a karácsonyt bármikor le lehet tudni egy nagy hajóvásárral.
-
-
-
-
cskamacska
addikt
válasz
tom5598 #46439 üzenetére
Már hogy a manóba ne lehetne befektetni, veszel egy csomó hajót, és várod hogy felmenjen az áruk.
Aztán ha mégis kiderül, hogy Roberts kokóra költötte minden pénzét, amit minden nap repülőből kiugorva szabadesésben 12 maláj kislány csupasz melléről szívott el.. akkor jön a tőzsdekrach.
Musztáng Omega is azt hittem teljesen kutya közönséges hétköznapi cucc lesz, AMD kódokat tucat szám szórták 14 őszén, épp ezért drágálltam Maross 3000 forintos árát, el nem tudtam képzelni hogy ebből 100+ dolláros drágaság lesz valamikor.
MasterDeeJay: És ha harci kopjával megyünk neki még meg is fulladhat.
Ettől független nagyon hülyén néz ki, még akkor is, ha a játék tényleg az WWII in space kinézetre megy rá.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #46417 üzenetére
Annyit jelent, amennyi már le lett írva. Egy csokor dolog a networkre vár. Amíg az nincs kész, nem tudnak haladni, így nem tudnak várható befejezést sem kalkulálni. Addig nyilván csinálnak valami mást.
De amúgy erről is volt szó AtV-ben. Hogy a csapatok egymásrautaltsága miatt nem ülhetsz neki 1 dolognak és fejezheted be, hanem mindig azt kell csinálni, amit tudnak/amire a legnagyobb szükség van, mert mondjuk 4 másik csoport prioritást élvező feladata áll miatta.
És ez nem azt jelenti, hogy a szervezés rossz, csupán a fejlesztés így működik. Még akkor is csúszhatnak be nem várt dolgok, ha kitaposott ösvényen jársz, itt meg sok területen maguk építik az utakat elsőként. Ha pont egy olyan rész akad meg, amire sokaknak szüksége lenne, minden úszik.
Számomra az a félelmetes, hogy miként képesek ennyi számítást, amennyivel egy ilyen összetett rendszer kezelhető, belepasszírozni az elérhető HW-ek keretébe, hogy ne csak 10 év múlva váljon játszhatóvá ez az egész. És itt nem a grafikára gondolok, mert az túró, hanem minden másra. A rengeteg interakcióra, fizikára...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #46412 üzenetére
Kopipaszta Discord-ról, mert vki oda is kitette:
Csak azt tudom mondani, amit korábban.
Ekkora scope-nál, egy várhatóan 8-9 évig fejlesztett játéknál nem sokat számít 1-2 hónap késés.
Már a folyamat egészét tekintve.
A StarMarine-t mondjuk megéreztük, de mind tudjuk ott mi volt a baj.
Most már minden külsős kiesett, max az oldal rohadhat le, ha a turbulent beadja a kulcsot.
A legutóbbi AtV nagyon jó volt pont ebből a szempontból.
Ez eléggé mélyen tech-orientált lett.
Nagyon átjön, hogy mennyire bonyolult is maga a rendszer amit építenek és mennyire úttörés, ami zajlik. -
tom5598
senior tag
-
válasz
tom5598 #46362 üzenetére
A kettő teljesen különböző dolog. A dokkolást nem lehet teljesen szabadjára engedni, mert tudjuk hogy végződne. De erről eleinte is szó volt már, nem újkeletű dolog. Mármint a városon kívül ott szállsz le ahol tudsz/akarsz, de a városon belül nem tehetsz akármit, ahogy az életben a reptereken sem. Ezt nem nehéz észrevenni.
A mesh szerver architektúra viszont olyan dolog, amit a szőnyeg alá seperhettek volna az évek során (erről a legutóbbi infóm is sok éves volt már), ehhez képest még mindig ez a cél, és a kivitelezéshez szükséges lépések egy része már be van táblázva.
A megvalósíthatóság a két terület esetében teljesen más. A dokkolás esetében játékmechanikalilag nem lenne jó teljes szabadságot adni az embereknek, egész egyszerűen azért mert pár ember tönkre tudná tenni tucatnyi másik játékélményét. Utóbbi viszont technikailag iszonyat komplex dolog, konkrétan fogalmam sincs hogy tudnák megvalósítani, de volt már pár ilyen húzásuk. És mások sem próbálkoznak ilyen komplexitással. Szóval ha sikerül, az bravúr, ha nem, akkor csak nem sikerült megvalósítani azt, amit másnak sem eddig.
Egyébként írják hogy mik a problémák elsősorban, pl hogy mi van, ha mindenki egy helyre akar menni, tehát az egy adott kis területre eső szerver granuláció túlságosan kicsi lesz. Mert fizikailag elképzelhető hogy egy relatíve kis területen, pl az ArcCorp terén legyenek 80-100-an, ami pedig már azt jelentené hogy csak azt a kis területet is két-három szervernek kellene lekezelnie, és mivel ezek az emberek nagyon közel vannak egymáshoz, iszonyat sok interakció lenne ezek között a szerverek között (két fő szűk keresztmetszet van ugyanis, az egyik az egy szerveren kezelhető emberek száma, másik pedig a szerverek közötti kapcsolatok "vastagsága")
-
cskamacska
addikt
válasz
tom5598 #46328 üzenetére
Én speciel nem örülök a hype vonatnak. Túlságosan megemeli a tétet.
No Mans Lie kicsit korán kiadott, de egyébként átlagos indie zombiecraft survivalshark IN SPACE lett, viszont a közösségi hype annyira nagy lett körülötte(valszeg a Sony marketingje miatt, fejlesztők meg örültek mint a vadalma a népszerűségnek, és tosztak valósághoz igazítani a várakozásokat), hogy minimum a tavalyi év, ha nem éppen egy évtized legnagyobb bukásának/átvágásának lett kikiáltva a végére.
A többi meg amit írsz abból a nézőpontból írod, hogy a Star Citizen később mindenképp, de már 3.0-ban hozni fogja mindazt amit a népek várnak tőle, aranytálcán, ingyen bukkake mellett. Kivéve ha nem, mert akkor lehet konzultálni Sean Murray-jel hogy mi történik, egy nagyon boldog Derek Smart-tal a háttérben.
-
#45997568
törölt tag
válasz
tom5598 #46328 üzenetére
Most a hype godor alja fele jarunk, az elejen nagy volt a hype sokaknal, akkor eleg sok zsetont belekalapaltunk a jatekba, majdnem hetente-kethetente jott egy millio $, aztan szepen alabbhagyott, most erzesem szerint vagyunk az aljan, amikor majd elkezdenek jonni a 3.0-val es utana a komolyabb fejlesztesek, bolygok, holdak, uj hajok, esetleg jonnek majd uj naprendszerek akkor indul be ujra a moka.
En is mar eleg regen foglalkoztam igazan SC-vel, majd ha lesz valami nagyobb ugras, akkor.
-
válasz
tom5598 #46243 üzenetére
Addig, amíg nyomvatartod az F-et. Nem azt amúgy, amire nézel, hanem amin a kurzor van. Egyrészt azért kell tudni hogy mi nyomható meg mi nem, mert minden nem lesz nyomható, és sok nyomható interakció kimaradhat. Szóval hasznos. Max ha sokan panaszkodnak, ki-be kapcsolhatóvá tehetik a körvonalat menüben, az nem nagy gond. Szerintem játékmechanikailag validálható a szükségessége.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Goddess of Victory: Nikke
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen egeret válasszak?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Elektromos autók - motorok
- SörcsaPH!
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Láncfűrész topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Xcover 6 Pro, 6/128 GB, Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 15 256GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest