- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Yettel topik
- Android szakmai topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
gp A készítők felfedték, hogy milyen hardverek kellenek a játék futtatásához, valamint azt hogy mi vár ránk a későbbiekben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#80123904
törölt tag
Elindult a móka. Have fun emberek.
-
Imilenni
addikt
Alap PS4-ről aki játszik, milyen fps számot kéne várni a játéktól? Legalább 30 stabilan megvan?
Press "F" to pay respects.
-
cyberkind
félisten
HA jól tippelem itt egy páran konzolról toljátok már ma?
Paranormal Cocktivity
-
#10186752
törölt tag
Nos, fél három óta tolom a játékot, most hagytam abba, azaz négy órát jásztottam vele.
Kezdem azzal, hogy még bossal, olyan igazi, hosszú HP-s nem találkoztam. Nagyon vegyesek az érzéseim, ez fényévekre van a Bloodborne-feelingtől. A játék sokkal inkább DaS, mint BB, visszaköszönnek hangok, fontok a sorozatból.
A látványvilág nagyon vegyes. A játék eleje meglehetősen ronda, meg is ijedtem, hogy így marad, aztán a következő pályákon már szebb az összkép. Gyönyörűnek semmiképp nem nevezném, nagyon inkonzisztens a grafika, van olyan terület, ami konkrétan DaS2 színvonal látványban.
A játékmenet nagyon egyedi, a harcrendszer ugyan faék egyszerűségű (csak R1 van), azonban az ellenfelek kiszámíthatatlansága miatt könnyű halni. Az első egy órában összesen háromszor-négyszer haltam meg. Itemek vannak, visszaköszön egy Estus shard-szerű fejlesztési rendszer. Meglepő módon van benne resurrection is.
Frame pacinges problémát nem annyira éreztem Pro-n, jobban fut, mint a BB, de szerintem a HDR konkrétan semmit nem tesz hozzá a játékhoz. A minibossok kemények, de tanulhatók, mivel eleinte kevés a "vial", könnyű elhullani náluk. Van benne grappling hook, hát, ez nekem nagyon nem tetszik, tiszta Assassin's Creed.
Szerintem összességében könnyebb, mint a BB, aki a Nioht végigtolta, annak szerintem még könnyebb lesz, egyelőre nem tapasztaltam azt a brutális nehézséget.
Az összkép minőségi, hangulatos, de ebből nem lesz olyan kultjáték, mint a BB vagy a DaS, az egészen biztos. Coop, online lehetőség nincs benne, itt mindenki magára van hagyva.
Csalódásnak semmiképp nem az, de talán méginkább rétegjáték lesz, mint a BB. Igazából vagy bejön majd valakinek, vagy nem, attól függ, kinél milyen húrt pendít meg.
A menüje szép, letisztult, olvasható betűméretekkel. A hangok és a zene helyén van, átvezető videóval eddig csak a játék elején találkoztam. Már körülbelül az ötödik pályán vagyok, de hol a viharban vannak az igazi bossok?
A From tényleg mert változtatni, a nagy kérdés, hogy jól jár-e vele.
Toljátok!
-
Imilenni
addikt
válasz #10186752 #71 üzenetére
Reddit-en volt egy poszt tegnap, hogy az első 5 órájában kb nagyon egyszerű volt a játék, viszont midgame-t említett (nem tudom miből gondolja hogy már ott jár ), ott tényleg előjött a nehézsége a játéknak.
Konkrétan olyat derültem azon ahogy leírta hogy percekig csak vigyorogtam rajta.Ilyen földönlévő üzenetek sincsenek akkor már gondolom
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
#80123904
törölt tag
Nah 2 órát játszottam One X-en. Hibátlanul fut. Egyszer sem röccent meg a dolog. Végre.
A játéknak van hangulata (számomra jobban átjön a japán érzés, minta nioh-nál ). Főleg, ha az ember nem változtat a default hangon.Sokkal elérhetőbbnek tűnik a játék story része (meg úgy minden), mint a Dark Souls - BB esetében. Itt nem elvont szövegelések vannak (amik amúgy baromi jók voltak a DS-ben), hanem tényleg sima játékosnak is érthető lore épülget.
A harc faék egyszerűségű egyelőre (az azért már látszik, hogy lesz itt mélysége ennek, csak nem az elején). Én a DS trilógiát is pajzs és parry nélkül játszottam végig és csak dodge-olgattam. Itt ez egyelőre felejtősnek tűnik, viszont jól eltalálták a 'parry' idősávját. Nem babakönnyű, de nem is 1 tizedmásodperced van rá.
Tetszik, hogy eddig úgy vannak elosztva az ellenfelek, hogy van lehetőség stealth játékmódra. A graplinghook is teljesen jól működik. Kíváncsi leszek a későbbi boss harcokra, de annál az egynél (az öreg nyanyától kapott csengőt visszavittem a Buddhához és az emlékben levőre gondolok) volt 1 olyan pont, ahova harc közben fel lehetett ugrani és hp-t tölteni nyugodtan, mert ott nem ért el.
Persze valószínűleg nem erre felé kellett volna mennem, hanem szépen előre, mert semmi esélyem nem volt legyőzni, de legalább ezt is megnéztem.A feltámadós rendszer tetszik eddig.
szerk: Ez csak feltételezés, de én félek attól, hogy nem lesznek epic boss harcaim, mint a DS3-ban voltak. Amint a kis pocok abbahagyja a horizon 4-et, megyek is vissza.
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
válasz #10186752 #71 üzenetére
Ügyes vagy.
Annyi kérdésem lenne tőletek hogy a leölt bossok miután leülsz a szoborhoz, ujraélednek vagy sem?
Illetve azok az ellenségek akinek 1 vagy 2 kocka van az életcsíkjuk fölött például a Chaned Ogre vagy sem?Azért mert a DSben és Bloodobneban a leölt bossok nem éledtek újra.
-
Yodamest
addikt
srácok, steamen mikortól játszható a játék? Úgy tudtam ma éjféltől, viszont azt írja a steam, hogy még 20 óra a feloldásig, ami meg holnap késő délután... pedig még szabit is vettem ki.
-
Imilenni
addikt
-
#80123904
törölt tag
Lefeküdt az első main boss (a lovas). 5 próba kellett. Szokni kell ezt még. Nagyon fura, hogy végtelen stamina van.
-
#80123904
törölt tag
Még baromira a játék elején vagyok, de bakker...ne már.
A from software kicseszett jó pályákat tervezett meg a DS és a bloodborne köré. Olyan összekötések vannak, hogy wow. Ténylegesen élvezetes felfedezni. Nem lehet tudni, hogy melyik sarok mögött mi vár...
Itt pedig eddig ez volt a recept:
kicsi lyuk 5-6 enemy -> mini boss -> kicsi lyuk 5-6 enemy -> mini boss -> kicsi lyuk 5-6 enemy -> mini boss -> átmegyünk 1 kapun -> mini boss 5-6 enemyvel egy téren -> végre 1 kis változatosság 5 percig -> kicsi lyuk 5-6 enemy és boss -> átmegyünk 1 kapun, ahol kicsi lyuk 5-6 enemy -> kicsit tovább megyünk 1 még kisebb lyukba, ahol van 3 enemy és 1 boss
Full lineáris az egész.Én nagyon remélem, hogy csak az eleje ilyen, mert erre az évre ez a legjobban várt játékom. Amennyiben nem jön Last of us 2, akkor mást nem is rendelek elő.
[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
Na, ma megjön a game, de csak holnap fogom kipróbálni. Este meló után szerintem ezzel nem lesz ajánlott játszani, szerintem türelmem se lenne hozzá.
Sic Parvis Magna
-
Redcaster
őstag
-
-
Redcaster
őstag
Ne is mondd... 2-ig dolgozok, aztán megyek Pestre ott töltöm a hétvégét, és csak vasárnap este érek haza. Akkor vagy lesz időm játszani vagy nem. Hosszú 3 nap lesz ez
-
pomk
őstag
Kérlek használjátok a SPOILER gombot.
-
SemmerFH
tag
Na éjfélkor nekiálltam kipróbálni. Olyan vegyesek az érzéseim, de ez betudható annak, hogy már olyan voltam, mint a mosott sz.r Ma este folyt. köv.
PSN: SemmerFH
-
Imilenni
addikt
Hát..
A framerate az teljesen BB.
A dizájn valami őrületes, ötletes. (bár még csak az első két résznél vagyok)
Őszintén megmondva, az a bizonyos mini boss (még nincs szpojler gomb ) rengetegszer megöltNekem tetszik a játék, megbüntet ha elrontasz valamit, de a Feltámadás, hát az eléggé nagy könnyítés.
Nekem nagyon nehéz átszoknom a folyamatos dodge-ról, még nem is sikerül az első 4 óra alattPress "F" to pay respects.