Hirdetés
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
groth99
tag
Behatároltam a hibát,a script könyvtárban lehet hibás valamelyik fájl,igazából nincs sok kedvem szórakozni vele,mivel 80 fájl van,de lehet megéri...
Metalt a népnek \m/
-
groth99
tag
válasz groth99 #3901 üzenetére
Mégsem a script könyvtárban van a gond,mostmár random módban dobál ki a játék,akármilyen könyvtárral is próbálkozok,csak a textúrás atomstabil,de ha melléteszem a config könyvtárat,kidob. Ha a spawn könyvtárat,akkor is,és a script könyvtárral is ugyanez a helyzet. Kezdem megunni ezt a sok szarakodást
Metalt a népnek \m/
-
Gergello
addikt
Mi ez az OL, amit annyira emlegettek? Ingyen letölthető patch ?
-
AthlonXP
őstag
válasz Gergello #3904 üzenetére
Hát kissé vissza kéne olvasni... Egy mod a gaméhoz, ami sok dolgot hozzáad a játékhoz, amit kivettek belőle, mikor megjelent. Ezáltal sokkal jobb lett, mint az eredeti ( bár az is nagyon jó ). Az eredetihez képest javított grafika, új szörnyek, sokkal okosabb AI, új és javított fegyverek és még sok más dolog változott. Szal, ha az eredetivel játszottál, akkor mindenképp érdemes végigtolni ezzel is a gamét.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz AthlonXP #3906 üzenetére
Nagyonis igazat adok AthlonXP kolegának...
az ő(és Bencom)segítségével énis az alap gámé alá fabrikáltam a Lost modot,és nem bántam meg...
kibba jó játék...én(hála a VGA-mnak) feltettem az Ultra_High_modot....a látvány leírhatatlan számomra...full grafin is ütős,hátmég ultra módban
de amit leginkább kiemelnék az az hogy az alapgáméhoz viszonyitva REALISZTIKUSABB lett a OL!!!(persze vannak hibák...aláirom)
pl én azon behaltam mikor este lett a pályán...korom sötét...lámpa fénye tökfőzeléket sem ér,night vison meg ...haggyuk!irkálok neked,közben bevillannak képek az OLmodból,lehet még ma átfabrikálom az alap gámémat....!!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
proci985
MODERÁTOR
válasz groth99 #3902 üzenetére
és a főkönyvtárban lévő fsgame.ltx file gamedata értéke true truen van? szerintem ott a bibi, hogy alapból csak az egyik true.
- = Zk = -: kék nighvisionos vért ajánlott. tehát ecologist s99, s99m, seva, military s9 (ez bug, de örömteli), military s10, talán még a duty highend vértje (ebbe nem vagyok biztos, utoljára olyat az első végigjátszáskor használtam). habár, töksötétben is működhet a sárga nightvision + elemlámpa páros... anomáliákat úgy még jobban is ki lehet szúrni.
ja, ol 2.0ában ki lehet iktatni a CNPP2/4en lévő csomó szörnyet... szóval van esélyed, hogy mégse kelljen előtte visszamenni Barba. asszem az ol.script fileban kell a megfelelő true értéket false értékre cserélni.
*** OL 2.0 ***
az összes szörny menekül előlem. a bloodsuckerek is. a clear the village küldetés igy rendszeresen 20perces bújócskába torkollik az utolsó két bloodsuckerrel, amik meglátnak, és fedezéket keresnek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
ja, OL tweakelése folyamatban, azt hiszem még a jóárasításon kívül megpróbálom megoldani, hogy a duty exoban lehessen futni (hamár az NPCk tudnak), valamint kék legyen a night visionja. a military s10 árát szvsz szintén mérsékelni fogom, ha megtalálom.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
- = Zk = -
félisten
válasz proci985 #3908 üzenetére
megnézem..rem igazad lesz.
demár töröltem a játékot,alapot használok.egyedül a mentéseimet tartottam meg...az nem gáz?" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
groth99
tag
válasz proci985 #3908 üzenetére
true-n van mind2, ezzel kezdtem a moddolgatást Elvileg minden királyul kéne működjön,gyakorlatilag meg nem... OL 1.3-at érdemes leszedni,vagy az sokkal másabb mint a 2.0? Lehet,hogy az menni fog,ki tudja
Nightvision mod: config/misc/outfit.ltx file, megkeresed a suit-ot,amit moddolni akarsz,és átírod anightvision_sect = effector_nightvision_bad
sort erre:
nightvision_sect = effector_nightvision_good
Elemlámpa-mod: config/models/objects/light_night.ltx fájlban a range értékét állítsd át, ha 50-re állítod,50 méterig nappali fényt teremtesz magad előtt,azonban 10 méteren belül teljesen elvakít mindent,és akkor azért nem fogsz látni A spot_angle asszem azt jelenti,hogy mekkora szöget világítson be a lámpa,de ebben nem vagyok 100%ban biztos. A color sorok meg tudtommal a lámpa színét jelentik,de erről legalább fél éve olvastam utoljára,úgyhogy ez is csak sejtés.
[ Szerkesztve ]
Metalt a népnek \m/
-
- = Zk = -
félisten
válasz AthlonXP #3912 üzenetére
mellesleg hol az a script fájl amit átkéne hekkelnem?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
proci985
MODERÁTOR
válasz - = Zk = - #3910 üzenetére
nem gáz
stalker/gamedata/scripts/olp_mod.script
--set this to true if you want so many mutants in the Sarcophagus, or set it to false if not
sar_alife = trueezt sar_alife = false sorra cseréld
--set this to true if you want so many mutants in Chernobyl NPP Stancia2, or set it to false if not
st2_alife = truest2_alife = false
szintén.ha készleszek, majd közzéteszem.
groth99: köszi a tippet. remélem a clear skyhoz kapunk majd dokumentációt is, dolgokat össze lehet szedni, de pl az AMK kódrészletek orosz kommentjeiből sokkal okosabb nem leszek, a paraméterekből pedig nem derül ki minden. konkrétan a Controller effectjét kéne még rendberakni, kicsit idegesítő zárt térben, hogy aurája van, és bizergálja az agyad, pedig nem is lát. meg a banditáknál is utálom, hogy a bokroktól direkt rálátás nincs, mégis lát (Agropomban és Wild Territoryn konkrétan ettől kapok idegbajt).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bencom ™
őstag
na hát én kb 10 hsz-szel ezelőtt vesztettem el a fonalat a scriptekkel...
A tárakat ki lehet bővíteni? Meg lövésgyorsaságon változtatni? Hol? Alapgaméban is? ezeknek hol van a fájlja? A súlyokon is lehet variálni? (szvsz irreális, hogy a puskagyoló (ami pl a Vintar SSV-be kell, az 0,7 KG a dragonovba meg csak vmi 0,3 KG...)
-
groth99
tag
válasz Bencom ™ #3915 üzenetére
Szóval, fegyverek: gamedata/config/weapons -> itt vannak a fegyverek beállításai,külön fájlokban. a weapons.ltx-ben a lőszerek és kiegészítők (silencer,gránátvető,távcső,stb) paraméterei vannak.
Nézzük az mp5 beállításait (sajnos az eredetiekre nem nagyon emléxem,mert már moddoltam egy kicsit)cost = 1100 ;2300
Ez az árát határozza meg, a ; utáni rész csak megjegyzés,tehát 1100 rubelbe fáj.
ammo_mag_size = 50
Egyértelmű, a tár méretéről van szó.
ammo_class = ammo_9x19_fmj, ammo_9x19_pbp
Lőszer fajtája, itt 9x19-esek,de bármit be lehet állítani,akár kézigránátot is (nem próbáltam,de elméletileg lehet)
fire_modes = 1, 2, 3, -1
Tüzelési módok, sorrendben: 1 lövés, 2 és 3 lövés, automata (amíg nyomod az egeret,addig lő)
inv_weight = 2.5
Ez itt a fegyver súlya, de mindenhol ezzel a paraméterrel állítgatják a tárgyak súlyát, nem csak a fegyvereknél,hanem medkittől a kolbászon át az artifactokig mindenhol.
slot = 1
Ne tévesszen meg,hogy a játékban az 1-es gombra kést ránt Marked One, itt a pisztolyok kerülnek az 1-es slothoz,a többi, nagyobb fegyver pedig 2-es slotba megy. Állítgatni persze mindent lehet,főleg az mp5-nél előnyös az 1-es slot.
condition_shot_dec = 0.00002
Ez a paraméter szabályozza,hogy milyen gyorsan menjen tönkre a fegyverünk. Minél közelebb van a szám a 0-hoz,annál tovább marad jó állapotban.
hit_power = 0.61, 0.65, 0.68, 0.71
A lövés erejét szabályozza,pontosan nem tudom,hogy melyik számot hol használja a játék, mindenesetre minél nagyobb,annál veszélyesebb a fegyver. Az ellenség fegyvereinek is ugyanez lesz a paramétere!!
hit_impulse = 120
A becsapódás ereje... minél nagyobb,annál nagyobbat repül
hit_type = fire_wound
A sebesülés típusa,elvileg lehet akár radioaktivitással pusztító fegyvert is készíteni,de a gyakorlatban nem láttam semmi különbséget az eredeti értékhez képest.
fire_distance = 200 ;1000
Tüzelési távolság,ennél messzebb már nem hatásos a fegyver. 500 méternél fölöslegesebb nagyobbra állítani,úgysem mászkálunk túl sokat akkora nyílt terepen (főleg nem a földalatti helyeken )
bullet_speed = 400
A lövedék sebessége - kb 500-as értékig 100 méteren is észrevehető,hogy a lövedék röppályája enyhén lejt, nagyobb értéken már nem kell fölé célozni ahhoz,hogy fejest osszunk.
rpm = 1600
Lövedék/perc. Lehet golyószórót gyártani,de akkor nagyon zabálja a lőszert.
silencer_hit_power = 0.30
silencer_hit_impulse = 100
silencer_fire_distance = 250
silencer_bullet_speed = 290Fentebb említett beállítások, hangtompító használata esetén.
scope_status = 0
silencer_status = 2
grenade_launcher_status = 0Kiegészítők: 0: nem lehet csatlakoztatni, 1: beépített (pl AS-VALnál a hangtompító), 2: csatlakoztatható. Ügyeljünk arra,hogy a kiegészítők paraméterei (pl silencer_x; silencer_y, stb) is jól legyenek megadva,különben a játék hibaüzenettel kilép! Többnyire a paraméterek már benne vannak a fájlban,ha mégsem,akkor a neten biztos lehet találni modokat,ahol már megvannak a paraméterek.
zoom_enabled = true
scope_zoom_factor = 40A zoomolást szabályozza,pl shotgunnál vagy egyéb nem távcsöves fegyvernél mennyire közelítsen rá a célkeresztre. Érdemes 30-40 közötti értéket megadni,minél kisebb az érték,annál jobban ráközelít, 20-30 közötti érték kb megfelel a távcsövek értékeinek is. Pisztolyoknál nem érdemes 30 alá menni,mer tolyan lesz,mintha egy pisztolya 8x-os távcsövet raknánk.
Lőszerek:
a weapons.ltx fájlban lehet böngészni,ismerős bejegyzésekre találunk majd. Állítható az áruk, 1 doboz lőszer súlya, mennyi lőszer legyen egy dobozban (lehet 20000 lőszert venni 30 rubelért is). Extrák: beállítható,hogy az üzemanyagos kannákat,piros hordókat,egyebeket fel lehessen venni,mintha gránát lenne.[explosive_fuelcan]:identity_immunities,delayed_action_fuse
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\explosive\fuelcan"
$prefetch = 16
class = II_EXPLO
cform = skeleton
visual = physics\balon\balon_01.ogf
inv_name = Fuelcan
inv_name_short =
inv_weight = .1
inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 9
inv_grid_y = 9
;âĺůü íĺâîçěîćíî ďîäîáđŕňü
can_take = false
cost = 50
;-----------------------------------------------------------------------------------
blast = 1.50
blast_r = 8
blast_impulse = 250
;delete
blast_impulse_factor = 1
frags = 5
frags_r = 15
frag_hit = 0.75
frag_hit_impulse = 150
hit_type_blast = explosion
hit_type_frag = burn
up_throw_factor = 1.0
;-----------------------------------------------------------------------------------
wm_size = 0.1
explode_particles = explosions\explosion_fuelcan
light_color = 1.9,1.3,0.5
light_range = 30.0
light_time = 1.5
;ňđŕńńű îň îńęîëęîâ
fragment_speed = 100
explode_duration = 5 ;ďîäîëćčňĺëüíîńňü âçđűâŕ (ń)
;wallmarks
wallmark_section = explosion_marks
;çâóęč
snd_explode = weapons\f1_explode
immunities_sect = explosive_fuelcan_immunities_sectMint látható,sok mindent lehet állítgatni benne, minket most főleg a
can_take = false
sor érdekel, az értékét át kell állítani true-ra. Viszont ha felvettünk néhány piros hordót,akkor hiába tűnnek úgy az Inventory-ban,mintha gránátok lennének,nem dobhatjuk el őket (4-es gombra Marked One előrántja a gránátot,de csak RGB-5 és F1 lehet, a többi robbanó kütyü nem,azokat csak magunk elé dobálhatjuk le,harc közben öngyilkosságra egész jó módszer,amúgy nem sok értelme van).
Kb ennyi,remélem érthető voltam,már elég fáradt vagyok
Metalt a népnek \m/
-
groth99
tag
válasz groth99 #3916 üzenetére
Ha nem szeretnéd,hogy az ellenségednek is bazi erős fegyvere legyen - ha pl mp5-öt tuningolnál - akkor használj egyedi darabot,aminek az ikonjánál egy kis zöld nyíl is található. Erre most nem térek ki részletesebben, a config könyvtárban van valahol egy unique_items.ltx fájl,abban vannak a fegyverek is,mindig csak a módosítani kívánt paraméterrel. Ha nincs ott valamilyen paraméter,akkor másold be azt a sort a fegyver fájljából,aztán moddolj Utána pedig az egyik tradert vedd rá arra,hogy potom pénzért adjon neked egy olyan fegyvert,és kész is az egyedi példány
Metalt a népnek \m/
-
proci985
MODERÁTOR
válasz groth99 #3916 üzenetére
hit_impulse = 120
ez nem csak a golyó erejére van hatása, pontosabban arra is, de a játék fizikai engineje számára is hordoz információt (incl ragdoll). vigyázni vele, túl nagy erőnél a golyó konkrétan egy hordót átlő a betonfalon(!).
infok egyébként honnan vannak? valami információ van esetleg, hogy az AIk melyik fileokban vannak, mik a modifierek, esetleg spawn információk (itt főleg az X Y koordinátákra gondolok, death valleyban eszméletlen idegesítő az, hogy a játékos spawn pontjára folyamatosan gravit helyez). érdekelne még a járművek paraméterezése avagy egy disznó nehogy már odébb tudjon lökni egy többtonnás Kamazt vagy egy mégtöbbtonnás BTRt.
ja meg még a drop infok is, avagy az AK47 nagyon jó fegyver lenne, ha az ellenfelek esetleg dobnának is hozzá lőszert.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz groth99 #3911 üzenetére
rájöttem miért nem ment. trükkösek a srácok nagyon, ugyanis három helyen vannak szétszórva az armourok. van ugye az outfit.ltx (a military spec itt található), az unique.ltx (itt is van egy, de figyelem, ez Fang exoja amiatt alapból nightvision_good!) és az amk_mod_outfits.ltx. ott tűnt fel a dolog, hogy 50k a duty armour ára, ilyen viszont se az armour, se a unique ltxben nem volt.
szóval ahhoz, hogy a barman által eladott duty_freedom exon legyen kék night vision,
[svoboda_yellow_exo_outfit_m1]: outfit_base (: és o között nicns szünet, de itt smileyt dob be az engine)
ezt az armourt kell megmüxölni az amk_mod_outfits.ltx ben.nightvision_sect = effector_nightvision_bad
cost = 50000és itt is van a két sor, amit keresünk;>.
;sprint_allowed = false
a ; jelenti, hogy ki van kommentezve a cucc... elvileg így már fogunk benne tudni futni egy ; a sor elejére beszúrásával (eredetileg nincs ott) ha már a leírásban az van, hogy ez már javított verzió.
Bencom ™: szvsz az 1.006ot kezd moddolni, bár elvileg minddel menne. amiatt azt ajánlom, mert időközben bekerült pár feature, és jópár bugot javítottak út közben (fizika, memkezelés, térképek, stb... tehát elég fontos javítások voltak).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
Bencom ™: repairmod leszed, modok leszed, stalker leszed, clean install, úgy rak fel 1.006ot, utánna vissza repair mod, stb. nekem ez az 1.006 megy.
*** OL 2.0 ***
nos, nemtudom emlékszetek e még az előző monstre szívásomra CNPPben... újra lementem, ezúttal artifactokkal megpakolva (2Mamas3, 2Kobolok4, 2Pelice4, 1 Soul3, 1 Soul1, 1 Urchin4, 1 Shell4)... viszont gyengén (pontosabban nem CNPPre) felszerelve. eredetileg csak pripatyba indultam, aztán akkor már megtisztítottam Stancia1et is, aztán akkor már lenéztem CNPP2be, aztán mivel egyszerűen ment jöhetett CNPP3 (az amúgy is laza), akkor meg már CNPP4 is. ami laza lett volna (leszámítva, hogy szinte végig esett/köd volt, ami miatt sniperkedni nehéz volt), ha nem kap el már megint a blowout (most az utolsó teleportnál)... de végülis némi keresgéléssel megtaláltam a Stancia2 Blowout módosítóját, és kinulláztam (onnan esélyed sincs biztonságos helyre érni 3 perc alatt). büszke vagyok magamra
felszerelés:
-gépágyú (incl 400-1000 lőszer... ezt útközben folyamatosan szedtem fel)
-M203 (incl 360 AP)
-Vintar (incl 200/200 AP/sniper)
-Groza OC
-3-3 gránátok (támadóból be lehet tárazni, támadóból olyan 9-12 legyen nálad APCelhárítani CNPP1re, bár ott elég sokat lehet találni... és az egyikhez nem árt rakétavető sem, mert gránáttal nem lehet ledobni a távolság miatt... viszont azt nem kötelező kilőni)
-moddolt Yellow Freedom Exo (jó éjjellátóval és futással, visszaállított 110es súlyhatárral).
- 4-4-4 medkit (végére 4-4-3 maradt, ecoból egyel kevesebb, simából több is lehetett volna)
- 5 bandage, 5 antirad
- 3 kobolok és 1 shell (transmuteolni indultam... csak közben elnéztem megnézni a kill duty commander/stalker küldetéseket )útközben felkaptam egy Dragunov SVDt (kilőni főgonoszt), egy Railgunt (ugye Dragunov lőszert nem hoztam) meg egy rakétavetőt (helikopterelhárítani, de végül nem kellett -pontosabban monolitok nem dobtak hozzá lőszert-, szal el is dobtam).
tapasztalatok, avagy most miért nem szívtam:
- a vértnek nulla a psy védelme, szóval emiatt nem is nagyon degradálódik ettől a fajta sérüléstől, psy védelmem artifactból volt 150
- a vértnek egész jó a bulletproofja, de artifactból 80 volt, szóval degradálódva se tudtak a monolitok megsebezni, és nem is nagyon degradálódott emiatt
- a vértnek egész jó rupture védelme van, ez fontos volt, mert abból csak 24es defem volt... még leamortizálódva is védett 40%ot, amivel ugyan már meg tudtak sebezni/ölni, de ez nem volt jellemző
- -radiationom nemtom mennyi volt, de sok
- health regen +1600
- -bleed -20.000 körül... magyarul nem véreztem (csak ha elkapott 4 bloodsucker a blowout után)
- rupturen, impacton és explosionon kívül minden resist masszívan 100 fölött még leamortizált vértben is
- a gépfegyverhez volt elég lőszer útözben (ugye ez moddolva lett berakva... azért ez, mert a minigun háromszor olyan nehéz)
- a gépfegyvernek 250es tára van... és sebez. szóval a blowout miatti szörnytömegeket remekül lehet vele degradálni... 30 kutya volt visszafele red forestben? kit érdekel, ha lőszer van elég, és automata fegyverem van
- törpöket sniperrel le lehet szedni
- sok zombi kit érdekel, max 3 támadó gránát, és a csapatukból nem sok marad
- 1.006 alat lényegesen kevésbé van telespawnolva törpökkel CNPP2 és CNPP4végeredmény: +50ezer pénzbeli mérleg úgy, hogy a vértem végére 30%ig amortizálódott (50k javítás, jessz)... és lehetett volna több is, ha merek kevesebb lőszerrel és több vérttel futkosni (eladogatni). vért lehetett volna jobb állapotban is, ha red forestben nem gyaloglok át 3 gravin/electron és nem kap telibe két támadó gránát...
nem azt mondom, hogy sétagalopp volt, de kb 8szor haltam összesen, 3 ebből gravi volt, egy hordó, 2 APC (amikor próbáltam gránáttal megszórni sikertelenül), egy bloodsucker csapat (utánna szétsznájperkedtem őket) meg egyszer telibekaptak gránáttal. és igen, ramboztam nagyrészt
szóval élvezetes lett.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bencom ™
őstag
válasz groth99 #3916 üzenetére
na most nekikezdtem volna, és most jöttem rá hogy nekem nincs is olyanom hogy gamedata/config/weapons... gamedatába csak a peccsek/modok vannak benne, és nekem fegyvermod még eddig nem volt, szóval nincs is ilyenem... gamedata/config-ig megvan... binben ezek megvannak, vagy mégis hol keressem akkor most?
-
groth99
tag
válasz Bencom ™ #3925 üzenetére
Csomagold ki a gamedata fájlokból (a 700 megások), neten van hozzá kicsomagoló progi. Végigtúrja a nagy fájlokat,hogy mik vannak becsomagolva,aztán szűrd ki azokat,amik kellenek,és csomagold ki. Vagy pedig szedj le weapon modot valahonnan,de akkor meg nem az eredeti beállítások lesznek...
Metalt a népnek \m/
-
groth99
tag
válasz proci985 #3918 üzenetére
Ha úgy vesszük,minden adat tartalmaz infót az engine számára
Infók a netről,innen-onnan, guglival keresgéltem amk modról nem tudok nyilatkozni, OL nem indult el valamiért a gépen,azon kívül meg nem foglalkoztam az amk moddal.
config/misc/death_generic.ltx és death_items_*.ltx fájlokban lehet beállítani a drop infókat.
Spawn infókat sajna én sem tudom,nekem kicsit kevés az ellenfél meg a szörny, lehetne sokkal több belőlük,meg jóval gyakoribb respawn,főleg mutánsokból. Nem fogy a lőszeremMetalt a népnek \m/
-
proci985
MODERÁTOR
válasz groth99 #3927 üzenetére
a respawn ahogy nézem a gamedata\scripts\se_respawn.script fileban van. viszont készülj fel, sűrű lesz. asszem a legfelső két paraméter adja meg, hogy mennyi időnként kell neki lennie...
valamelyik fileban láttam a pontos mennyit és hova spawnolt is, de hogy melyikben... na ezért nem ártana egy dokumentáció.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Bencom ™
őstag
válasz Bencom ™ #3932 üzenetére
na leszedtem hozzá aizét, most már elindul, van nekije ilyen hogy database, meg output, meg filter, meg update gomb meg extrackt selected, minden menő üres, ha társítom vele a gamedata filet, nem történik semmi, ugyanígy üresen megnyitja... mesélje el vki hogy hogy kell ezt használni?
az update gomb néha szürkéből feketére vált, de ha megnyomom se történik semmi... láma vagyok még ehhez úgy látszik
[ Szerkesztve ]
-
Bencom ™
őstag
no, gyártottam egy überbrutál Vintar BC-t, ha meglövök valakit, akkor kb 6 métert repül hátra, két mach-hal lövi ki a golyót, a sebzést felemeltem (legalábbis az alapján, amit kilistáztatok) de szerintem nem változott a sebzése, csak kicsit látványosabb és ilyesztőbb
A golyót 0,7kg-ról lecsökkentettem 0,03kg súlyúra. Holnap majd kicsit visszagyengítem sztem, de ez így ma estére nagy poénegyébként mi történik akkor, ha pl a pisztolyra engedélyezem a gránátvető vagy pl a távcső szerelését? Kidob buggal, vagy ráteszi valahova automatikusan, vagy nem lesz ott a textura, de tudjak rá hogy van rajta gránátvető, és lehet használni?
Próbálta valaki, mi lesz ilyenkor?Na és akkor a legdurvább: Távcsöves gránátot lehet készíteni?
-
- = Zk = -
félisten
micsoda SoC átépítés folyik itt
egy eccerü SoC sztoris kérdésem volna...
az a srác aki (az intó videoban) engem megtalál (és elvisz Sidorovich-hoz),Ő ki?és merre van,ha él....
szerk:kiv leszek a Clear Sky mikor lesz átszerkesztve
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
groth99
tag
válasz - = Zk = - #3940 üzenetére
kiv leszek a Clear Sky mikor lesz átszerkesztve - amint megjelenik a játék
[ Szerkesztve ]
Metalt a népnek \m/
-
Bencom ™
őstag
válasz groth99 #3941 üzenetére
á, előbb még végigtolom, és csak aztán
amúgy megcsináltam én is a sprinter exot, meg a 60 golyós-táras gyorstüzelő AK-t, meg a mamas bead nem 5%-ot hanem 20-at ad, a soul 1000%-osan gyógyít, stb, alakítgatom... egyelőre tápolok, aztán majd bedurvítom a gémet
ti azt amúgy tudtátok, hogy dark valleyben, ahol borovot ki kell nyírni, a benzinkútnál van egy ház, benne látszik egy barát, meg két hulla. Teljesen véletlenül keveredtem arra, épp a hatvan golyós AK-t tesztelgettem, amúgy soha nem mentem a pályának arra a részére, erre ott van benn a csávó, haldokolja magát, adtam neki egy elsősegélycsomagot, erre egy üvöltés, és a semmiből megjelenik egy bloodsucker!
hány ilyen kis rejtett dolog van még a játékban, amit lehet hogy soha nem fedeznék fel, csak max véletlenül?
-
AthlonXP
őstag
válasz Bencom ™ #3942 üzenetére
Vannak benne ilyen érdekes dolgok. Ha épp nem téved arra az ember véletlenül, akkor soha találná meg azokat a rejtett dolgokat. Én úgy fedeztem fel azt az illetőt, hogy pont abba az épületbe futottam be ( hírtelen nem tudtam merre menni ), mert egy csapat kis patkány vagy mi, űldözött. Teljesen körbe vettek és már csak arra tudtam futni. Felszaladtam a legfelső szintre gondoltam, oda úgy se jönnek fel azok a kis dögök... Egy darabig ott futkároztak lent a kapunál ( én az erkélyről figyeltem őket ), majd miután megunták a dolgot, feljöttek utánam a lépcsőn. Úgy megilyedtem, majd leestem az erkélyről ( meg a székemből a gép előtt ). teljesen váratlanul ért a dolog, mert én a lentieket figyeltem, azok meg mögém lopakodtak. Én meg ott voltam a kis erkélyen, sehova nem tudtam menni, ők meg csak jöttek folyamatosan, mintha muszály lett volna. Aztán mikor nagynehezen átverekedtem magam rajtuk, akkor nézelődtem egy kicsit az épületben és úgy találtam meg az embert a földön fekve. Miután segítettem neki, nekem is meg kellett küzdenem a vérszívóval. Érdekes módon az a szemét csak engem támadot, a másik embert akit megmentettem, nem bántotta. Simán hagyta elmenekűlni.
-
Grigorisz
aktív tag
válasz Bencom ™ #3942 üzenetére
azt a genyát én is kifogtam bár nem véletlen voltam ott, módszeresen végigkutattam minden házikót a pályákon. ott volt szegény fiú nyöszörög adjunk neki csomagot odaadom belemegyek beszédmódba: mivan öreg? erre észreveszem, hogy támad a mocsok fegyver nuku mert az ember csak úgy beszél ha elteszem....élmény volt.
Ha egyel kevesebb lenne az IQ-m már nem is állat lennék, hanem növény!
-
Bencom ™
őstag
válasz Grigorisz #3946 üzenetére
én is elkezdtem vele dumálni, beszélt strelokról (!!!) de akkor hallottam az ordítást, szóval elolvasás nélkül nyomtam egy f-et, és előkaptam a gyorstüzelő AK-t, mikor hallottam a szuszogását már tudtam hogy bloodsucker, még abban a kicsi szobában voltam, vártm hogy feltűnjön, majd amint belépett, a fél tárat a koponyájába eresztettem, így egy hajszállal előttem esett össze... utána vissza akartam menni a sráchoz, hogy elolvassam amit mondott strelokékról, de akkor már nem volt hajlandó beszélni, csak futott... kinn meg még ólálkodott pár bandita, akik amúgy előtte még nem is voltak ott, hiszen arról jöttem, és üres volt a PDA, de ott teremtek, és amint a srác kiért az épületből, 3 bandita is elkezdte lőni, kettőt kiszedtem az ablakból (mert én még bennmaradtam, hogy átkutassam a hullákat) de egy takarásban volt, és az leszedte csórikámat...
amúgy mondom csak úgy találtam meg a helyet, hogy volt egy mentésem pont arról a pontról, mikor lelőttem borovot, mert miután átkutattam a hulláját gyorsan mentettem egyet, és mikor átírtam az gyors-AK tulajdonságait, azt a mentést töltöttem be, mert akkor pont nálam volt, és mondom keresek már valakiket akiken ki tudom próbálni
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Bencom ™ #3947 üzenetére
alapjátékban srác annyit mond, h a pig farmon az arcok gausst árulnak. ellenben OL2.0ában ő adja az egyik receptet. ha közelmész hozzá, azzal aktiválod a bloodsuckert.
nekem elsőre feltűnt, de az úgy kezdődött, hogy az épület ideális sniperkedni a banditákra. meg van is benne egy secret stash.
ilyen titkos hely annyira nincs sok, bár akad. pl a bloodsucker village másik oldalán is van egy épület, ahol néha banditák szállnak meg... stalker suittal és egyéb nyalánkságokkal.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bencom ™
őstag
válasz proci985 #3948 üzenetére
valamit strelokról meg a bandájáról mondott, hogy vmi csávó volt még a strelokék bandájának a tagja is, és hogy hallott róla... nekem nem volt benn stash, csak az épületen kívül egy erősen radioaktív réten egy csőben. Nemtom, én arra az oldalára a banditatábornak most az egyszer mentem, mivel mindig a csövön keresztül mentem be, és a hosszú magas épületrésznél jöttem ki, arrafelé nem volt dolgom, sniperkedni meg nem lett volna értelme, mivel a banditák vannak vagy 20-an és 3 percenként respawnolnak tapasztalataim szerint... és arról nincs is bejárat...
-
- = Zk = -
félisten
válasz proci985 #3948 üzenetére
hali mki!
" alapjátékban srác annyit mond, h a pig farmon az arcok gausst árulnak ".
->hol van ez a farm?" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!