- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Mobilarena
Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucsupeti
senior tag
válasz darvinya #1463 üzenetére
Gyári beállítások volt Oreo-n. Nem jött SMS. Felfrissítettem Pie-ra, gyári beálllítások visszaállítását nyomtam és úgy sem jön semmi. Nincs semmi extra app telepítve, gyári appok vannak csak (jelenleg).
Szervízből hoztam, alaplap csere után vagyok és ezt tapasztalom."Nem gond ha nem vágod a párologtatók bináris nyelvét..."
-
twollah1976
őstag
válasz darvinya #1505 üzenetére
Nem eleg, hogy rosszul sikerult a frissites, de az iPONban is eleg erdekesen alltak a garanciaztatashoz.
Vagy valamit felreertettem vagy tenyleg le akartak razni a problemaval es azt mondtak, hogy a Wayteq szervizeli a telefont es vigyem oda.
Kerestek rajtam valami global garancia papirt is ami allitolag a telefon csomagolasaban kellett, hogy legyen.
Ez allitolag valami sok oldalas kis fuzetecske.
Wayteq felhiv, bediktalom az IMEI szamot, erre kiderul, hogy nem a Wayteqtol vettek a telefont.
A biztonsag kedveert a masodik szamot is bediktaltatta a szervizes velem es ugyan azt dobta ki a gep, hogy a telefont nem toluk vette, vitte, mit tudom en, hogy mit csinalt az iPON es csak piszkos anyagiakert cserebe javitanak a telefont.
Rakerdezek a Wayteqnel, hogy mi ez a global garancia fuzetke, mert ilyet keresett rajtam az iPON.
Erre kozolte a szervizes ember, hogy ilyen fuzet nem letezik es lehet, hogy egyszeruen az iPON igy probalt lerazni engem.
Ok, vissza az iPONba.
Szervizesre szuros szemekkel nezes es annak felvetese, hogy vagy a Wayteq vagy az iPON probal butuskanak nezni.
Ezek utan atvettek a telefont azzal a hibaval, hogy: "Ujrainditottam a telefont es azota nem mukodik.".Bloffoltem arrol, hogy a felresikerult OTA olte meg a telefont?
Igen! Bloffoltem!
Miert?
Mert gondolom ha elarulom, hogy a felresikerult OTA olte le a telefont akkor azonnal a (f)elhasznalo lesz a hibas mindenert.
User error, kerem cserelje ki a felhasznalot es nyomjon meg egy billentyu.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
twollah1976
őstag
válasz darvinya #1510 üzenetére
Kb. a ketezres evek kozepe ota vasarolok az iPONban, nem keves penzt hagytam ott.
Nem ez az elso garanciaztatasom, eddig nem volt problemam a garanciaztatassal naluk.Majd meglatjuk mi lesz a telefonnal, az se erdekel ha visszakapom a penzt.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
twollah1976
őstag
válasz darvinya #1513 üzenetére
Szamla van, garanciapapir van, nem ejtettek a fejem lagyara, hogy ne nezzem meg, hogy milyen papirokat adnak az aru atvetelekor.
Ha nem talalom a garanciapapirt akkor ra szoktam kerdezni, hogy az hol van, mi helyettesiti, stb.Az Alzanal a fizeteskor kapott hosszu papirfecni blokk a garanciapapir.
Az egesz garanciaztatasban az volt a bosszanto, hogy a rohangaszassal elment vagy 3 ora az eletembol.
Eloszor autoval be a Tuzer utca, majd dolga vegezetlenul el, utana haza, telefonalas a Wayteqnek, utana ujra be a Tuzer utcaba BKVval, tisztazni a dolgokat, stb.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Shyciii
veterán
válasz darvinya #1528 üzenetére
"If an OTA update is applied but fails to boot, the device will reboot back into the old partition and remains usable. The client is free to re-attempt the update."
Érdekes, hogy ez egyfajta védelem lenne, és mégis befuccsolt most a xiaomi hibás ota-ja miatt. Úgy gondolom, hogy ez az A/B partition így xart sem ér, viszont alap dolgokat is elbonyolít.
[ Szerkesztve ]
-
twollah1976
őstag
válasz darvinya #1543 üzenetére
Vagy csak szerviz es ott par het alatt kiuzik belole az arto szellemeket, aztan a kovetkezo OTA utan ujra belebujik a gyasz a telefonba.
Amig tart a garancia addig nem kell ezzel foglalkozni.
Egy evben van 12 honap, mondjuk 10 OTA, ebbol ha szerencsed van akkor egy ev alatt akar 2 honapig is hasznalhatod a telefont a tobbi idot a szervizben tolti.
Nezd a pozitiv oldalat, addig se kopik, amortizalodik annyira.[ Szerkesztve ]
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Namelesske
addikt
válasz darvinya #1585 üzenetére
Pedig, simán előfordul digitális kapcsolat esetén is hogy berecseg, amikor lezárom és zsebre dugom átmegy alvóba és elkezd skippelni, igaz nem high end cuccokkal használtam de VW, Renault feldélzeti rendszereivel szintén csinálta, nem tudom miért csinálja, olyan mintha túl tolná az energiatakarékosságot.
(#1589) user112 tegnap felidegesített a gyors merülés, nyomtam neki egy gyári beállításokat az alkalmazások és hálózat részen és most 11 órával később 83% az akkumulátor, igaz nem is használtam csak félórát. De legalább nem merül idle állapotban.
Amit (#1590) ntomka írt, nálam is okozhatja a gyorsabb merülést mert a cégnél állandóan fel és le vált a guest network és 4g között.
A másik amit csináltam, hogy két user account volt a telefonomon 1 a céges dolgoknak appoknak 1 a sajátomnak, na a cégest kitöröltem és csak a levelezés maradt a saját profilomba.
Szóval 5-6 óra elméletiből szerintem 4-et el lehet érni mindennap. Ja igen, a panaszok ellenére egyszer se merült a nap végén 24% alá, csak én 40-hez szoktam a Redmi Note 4 esetén.
darvinya (#1592
Nekem se megy át az átlós képernyő teszten
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
ntomka
nagyúr
válasz darvinya #1609 üzenetére
De nem biztos, hogy árnyékolva van. A vevő lehet arról az oldalról van, amerről a telefont is zsebre teszi. Én sokat használom így a telót bluetooth-szal, nincs vele gond. Szerintem ott a amihez kapcsolódik, azzal lesz a gond. Egy autóban amúgy is sok zavaró jel van, ki tudja a gyári fejegység vevőjét hova rejtették el, na meg milyen régi technológia.
ツ Headphones on - World off
-
Namelesske
addikt
-
Namelesske
addikt
válasz darvinya #1669 üzenetére
át de most mit csináljak vele, Note-4 alatt is ezeket használtam semmit se merült. Lekorlátoztam mindent mégis merül. Kivettem a korlátozást így is merül. A Note-4 amit elpasszoltam szintén elkezdett merülni az elmúlt 1 hónapban. Az is baromság hogy 7 órát ment a messenger és 5%-ot merített. A duo-t nem is használom, mire használnám... Nem jön ki a matek, max a facebook estén reális a félóra.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel amiket csinálok: shorturl.at/inoxV
-
Shyciii
veterán
válasz darvinya #1672 üzenetére
Valamit félrenézel. Az fb és messenger egyenként 4-4%-ban felelős csak. Az egyáltalán nem sok. Viszont az android os elsőhelyen szerepel igen nagy 16%-al. Az viszont nagyon nem normális. Még a kijelző is kevesebbet fogyasztott, pedig egy telefonban az a legnagyobb fogyasztó.
[ Szerkesztve ]
-
-
Shyciii
veterán
válasz darvinya #1759 üzenetére
Nem használom az automata fényerőt, mert pie alatt több telefonnál is azt tapasztalom, hogy ide-oda állítgatja, és képtelen megtanulni amire én módosítom. Szal a megszokott fényerő alatt is immáron sötét szürke van és nem közép fekete, és ez rohadt zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
távcsőves
senior tag
válasz darvinya #1781 üzenetére
Köszönöm, értem. Amúgy asszonypajtás a sim kártyát visszarakta a Samsung J3 2017 telefonjába (ez azt hiszem nem csúcs készülék a koreai csodák közt), majd a telefon közölte vele OTA frissítés elérhető... De ezt már kapásból elutasította. Remélem megtudja oldani egyedül majd a helyreállítást, nem véletlenül vettünk új készüléket. Jelentkezem, sikerült-e, ha igen, az hasznos lehet másoknak, kell-e mindenképp garanciát igénybe venni, vagy "szűz kézzel" is orvosolható a dolog.
-
twollah1976
őstag
válasz darvinya #1800 üzenetére
Meg varok egy cseppet es megemlitem, hogy ez mar nem jarja, hogy ennyit ulnek a telefonon.
Vagy kompenzaljanak egy cserekeszulekkel vagy fizessek vissza a penzt vagy ha nagyon nem akar haladni a dolog akkor eltrappolok a fogyasztovedokhoz.A level amit kaptam, hogy hogyan halad a szervizeles igy szol:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Elnézést kérünk az elhúzódó ügyintézés miatt.
A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.Írtunk Nekik felvilágosítást kérve, hogy hol és miért akadt meg az ügyintézés.
Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt.
Köszönjük megértését és türelmét!"[ Szerkesztve ]
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
twollah1976
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával