- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Macrodroid
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
Arra jó, hogy 1 pedállal vezérled a sebességet nem kettővel. Ha elengeded, akkor megáll nagyon gyorsan, egyben fokozatosan nem hirtelen, a féket csak vészhelyzetre kell használni, illetve ha van ProPilot akkor egyáltalán nem, az elkerüli az ütközést és tartja a távolságot.
Lényege csak annyi, hogy sokkal agresszívabb az energia visszanyerés, mint amúgy, ami ha jól emlékszek 3 fokozatban állítható, mind a két kocsinál.(Model 3 is kapott olyan beállítást, hogy megáll és nem gurul mint az automaták.)Egyszerűen nem vagy hozzászokva az automata autókhoz, ami megy magától alapjáraton. Nyilván ez is ördögtől való, hisz megy magától, és milliók haltak meg miatta.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz <Adamsky> #20 üzenetére
"Olyan ez mint egy állítható motorfék benzines autóknál (csak annak több értelme lenne)"
Igen hőt termelni a nagy világba sokkal értelmesebb mint visszatölteni az aksit...Én azt nem értem, hogy mit nem értesz azon, hogy az egész egy +fokozat az energia visszanyerésben, ami megállítja az autót. Minél agresszívabb az energia visszanyerés annál több energiát nyer vissza a lendületből és annál hatékonyabb az autó. Minden energia visszanyerő rendszer több fokozatú, és elég drasztikusak a fokozatváltások.
Egy elektromos autóban alapból, csak a legutolsó fokozta a fékre lépés esetében is hogy valósan a féktárcsát használja a rendszer. Élőszőr a fékezés mértékékétől függően az energia visszanyerést növeli, hogy egyre jobban lassuljon az autó, így maximalizálva a visszanyert energiát.
Nekem az jön le, hogy az egész energia visszanyerés nem tudod értelmezni megfelelően, és leragadsz az üzemanyagos berögződéseknél, amik egyszerűen nem működnek.
Mintha folyamatosan váltogatni akarnál, mert azt képzeled, hogy az hatékonyabb. -
vicze
félisten
válasz <Adamsky> #99 üzenetére
Minek 3 pedál ha 2 is elég, de akkor meg minek 2 pedál ha 1 is elég...
A nagyon sok tesztet néztem és olvastam végig a Leaf 2.0-ról, de nem emlékszek 1db tesztelőre se, aki bármilyen negatívumot mondott volna az ePedal-ról, vagy olyat aki ne azt használta volna a végén folyamatosan. Szinte azt összesnek az volt a véleménye, hogy furcsa, de gyorsan megszokható.Senki se mondta, hogy egy hű de nagy újdonság, vagy hogy világmegváltó, még csak nem is egyedi (Model 3), de kényelmesebb mint váltogatni, mert ez egy kényelmi funkció. Pont az a lényege, hogy a városi "stop and go" forgalomban 100x kényelmesebb mint szünet nélkül váltogatni a két pedált, ami fél óra után már iszonyat fárasztó.
Még egyszer, ePedal(vagy nevezzék akárminek) az a lényege, hogy nem kell lenyomva tartsd mert normál esetben egy automata megy magától, ha nem lép egyetlen pedálra se. Lehet olyan eset amikor pont kell a lépésben haladás mert az kényelmesebb és egyszerűen kikapcsolod, mert ez csak egy opció.
Hatékonynak nyilván hatékonyabb vagy 1-0,5%-kal, de hatékonyabb, nyers vele 5km-et azt kész.Soha nem lesz 1 pedál az autókban, mert elég nyilvánvaló, hogy kell fék, de nagyon sok eset van, amikor nagyon is kényelmes és hasznos, ha csak 1-et kell használni.