Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz vicze #23 üzenetére

    Félreérthető voltam, ezért félre is értettél ...
    ... de hagyjuk is az üzemanyagos párhuzamot, mert csak megkavar.

    " ... azt nem értem, hogy mit nem értesz azon, hogy az egész egy +fokozat az energia visszanyerésben, ami megállítja az autót ... "
    "Egy elektromos autóban alapból, csak a legutolsó fokozta a fékre lépés esetében is hogy valósan a féktárcsát használja a rendszer. Élőszőr a fékezés mértékékétől függően az energia visszanyerést növeli, hogy egyre jobban lassuljon az autó, így maximalizálva a visszanyert energiát.
    "

    Ezt! Te is írod, hogy ez már rég működik a fékpedállal. Ha lassítok, rálépek, és fokozatmentesen (!) adagolom a fékerőt. És, ha a rendszer jól van hangolva, akkor - ameddig csak lehet - megy a visszatáplálásos lassítás, és csak a végé lép be az üzemi fék.
    Ja, és kiemelnék még egy dolgot, amire viszont nem reagáltál. A cikkben azt írják, hogy ez adott esetben (ha az ember rászokik az e-Pedál használatára) további hatótáv növekedést jelent. Na, nekem legfőképp ezen szaladt fel a szemöldököm. Az egy más kérdés, hogy a visszatermelős funkciót áttenni a "gázpedálra" a fékről - szvsz. - hülyeség.

    (#22) Cifu
    +1

    (#30) D1Rect
    Az ugye meg van, hogy fáradt olajjal nem "etetheted" a zöldséges Mercidet, mert akkor (jövedéki) adó csaló vagy?
    Előbb-utóbb ki fognak a villanyos töltésre is valami "tuti" sarcot.
    " ... ha felcsűrök a tetőre egy napelemet és azzal töltöm az autót ... "
    Azt a napelemet szerintem még nem találták fel, ami mellett ne kéne tölteni az autót.

Új hozzászólás Aktív témák