Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Telekom mobilszolgáltatások
- MG ZS EV menetpróba
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Necroman_Mk2
őstag
Nem túl bíztató egy ilyen nagy név "lelépése", ugyanakkor abban is igaza van, hogy a VR fejlődése és elterjedése lassabb, mint amire ő is számított. Persze a másik oldalt is meg lehet érteni, mivel sokan még mindig ódzkodnak a technológiától, annak vélt vagy valós ellenokai miatt. Mondjuk én nem vetem meg, sőt, volt szerencsém teremnyi walking attractionben is részt venni - hát, tényleg más úgy lövöldözni kétméteres démonokra, mint egy monitoron át. A múltkor egyébként volt nálunk a cégnél VR bemutató, sokan ekkor tapasztaltak először ilyet. A legnépszerűbb a Richie's Plank Experience volt, természetesen egy valódi deszkával, de volt ott hullávasút, Kitchen Demo meg egy autóverseny is.
A "bazári látványosság" hangoztatóit meg emlékeztetném, hogy annak idején a videojátékok is hasonló bazári látványosságként indultak az árkád termekben. És látjuk, hova jutott a dolog!(#9) aginor A játékok megítélése ízlés dolga, de a 1990' években készült id Software játékok technikai téren mind-mind nagy előrelépést hoztak , kikristályosítva az FPS műfajt. Sőt, ilyen szempomtból még a Doom 4-t is ide lehet venni, pl. a poly-bump miatt.
(#36) Alchemist Játékstílusa váltogatja, de az biztos, hogy egy sport minijáték gyűjteményt után nem fogok kattintgatós módon játszani. A golf esetében ez hatványozottan igaz.
(#39) bot1978 A VR egyik réspiaci túlélését (a vágyott sikerig) én is az autós szimulátorok nagy rajongótáborában látom. Mert TÉNYLEG nem ugyanolyan egy monitoron játszani, mint VR-ban.
Nem lepődnék meg, ha idővel az autóversenyzős e-sport versenyek csakis VR-ban mennének.(#38) ceia Ha a 3D házi mozi bukására célzol, akkor jelezném: ez picit más. Ott tényleg számított, hogy egy teljesen elsötétített teremben nézed-e a filmet több méteres vásznon, vagy otthon, nem teljesen izolált sötétségben egy max. 2 méteres képernyőn.
(#43) abéla A VR játékok szándékosan "igénytelenebbek" grafikailag a képernyős társaiknál, mivel itt a framerate stablitiása sokkal fontosabb, már csak egészségügyi szempontból is.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kompakt vízhűtés
- Az amerikai hadsereg lát fantáziát az OLED kijelzős hordozható eszközökben
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Olcsó számítógép játékra! I5 6500 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 500Gb SSD
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig
- iPhone 13 128gb, független, bontatlan
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill
- Olcsó számítógép játékra! I3 10100F / GTX 1660 Super / 16GB DDR4 / 500GB SSD