Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    válasz Lami66 #35 üzenetére

    A kínai árával hasonlítod össze, vagy az EMAG által brutális haszonnal megspékelt árával? :)
    A Xiaomi még mindig távol áll attól, hogy ismert legyen.
    A BBK olyan brutális pénzeket költ marketingre,hogy Kínában, Indiában és egy csomó helyen, ahol már hivatalosak kb az egész ország úgy ki van plakátolva Vivo-val, meg Oppo-val, hogy a Soros-tervre már nem is marad hely. :DDD
    Itt sem lesz ez másképp. Talicskával hordják a pénzt a marketinggépezetükbe és úgy mennek előre, mint az úthenger.

    https://utdetailing.hu/

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Lami66 #35 üzenetére

    A postán bármit fel lehet adni, ez a posta lényege ugye... :DDD

    Amúgy a Xiaomi egyedül az árával tud hódítani esetleg, de sem nem ismert, sem nem jól marketingelt márka. Tipikus rétegtermék, amik a kockák ismernek, az átlag emberek meg véletlen megvesznek, mert éppen az volt olcsón MM-ban.
    A Vivo és Oppo összehasonlíthatatlanul sokkal többet költ reklámra, szponzori dolgokra. Majd amikor jövőre az egész VB alatt azt nézi mindenki a tévében, hogy Vivo a fő támogató, meg tele lesz plakátolva a metró, meg az X-faktor színpad hátterében ott virít majd a Vivo logó, akkor megnézem mennyivel többet adnak el a Xiaominál. :)

    mjani1172: A Leeco nem elődje volt, hanem az új fiú, aki jól berúgta az ajtót, aztán visszacsapódott az arcába. Azért a BBK csoport kicsit régebb óta csinál telefonokat, és kicsit sikeresebbek minden téren.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák