- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essentials
aktív tag
Szerintem ennek a ColorOS-nek nincs jó marketingje a OnePlus oldalára. Ez egy olyan kínai csúcskészülék sorozat, ami sikeresen befutott nyugaton, és ha szerényebb is az eladása, az emberek még Amerikában is elfogadták, megszerették a márkát, ami azért elég nagy szó, mert az USA telefonpiaca elég csökönyös jószág, nehéz újként megvetni a lábát az embernek, pláne ha az illető telefonja/tabletje kínai brandelésű.
Itt az egyesítéssel valószínűleg nem csak munkabért akarnak spórolni, hanem az Oppo-nak akarnak megágyazni a nyugati világban. Ha fejben összekapcsolják az emberek az Oppo-t a OnePlus márkanévvel, a cég reményei szerint kívánatosabb, akár érdekes is lehet ez a márkanév a befutott másik almárka támogatásával.
Az Oppo biztos hogy nem a "futottak még" kategória a kontinensen, komolyan gondolják a terjeszkedést, és nem hagyják hogy a Xiaomi egyedül szippantsa be a kínaiak közül a Huawei-től folyamatosan kipotyogó új készülék vásárlókat. Dél-Európában spanyol nyelvterületen komoly hídfőállást sikerült kiépíteniük, és most mennének tovább.
Az majd a jövő zenéje, hogy ez az egész főleg marketing szempontból fontos társulás a OnePlus és az Oppo közös sikere, vagy a OnePlus mint brand elszürkülése a gyártórengetegben, és az Oppo sikere lesz-e. Meglátjuk.