- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor 90 - modellalkat
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
Amúgy ebben a cikkben az kimaradt, de időközben megtaláltam hogy a lejjebb lévő, szintén az új nvidia kártyákkal foglalkozó cikkben megemlítették az Nvlink hidat. Tehát hogy ha 2 db 3090-es kártyát használ az ügyfél, akkor a méregdrága NVLINK továbbra is beüzemelhető, így a korábbi SLI technológiával szemben ahol a kártyák memóriája nem skálázódott, az új megoldással szépen fel lehet tornászni a kapacitást.
Ami még érdekelne hogy régebben volt mód 3 illetve 4 utas SLI-re bizonyos alaplapoknál úgy, hogy az adott 3. vagy 4. PCIE slot már nem x16-ra volt huzalozva. Itt a cikkben oké hogy x16 fizikai hosszúság kell, de ha csak x8-ra vannak kötve a sávok akkor is működni fog a dolog az új modszerrel, kártyák közötti összekötés nélkül, vagy alaplapi sávok terén is kell az a x16?
Továbbá ha már elszalad a fantázia, régebben voltak dupla GPU-s VGA-k, amikből lehetett quad SLI-t kihozni...na most elvileg ha már nem a deszka az akadálya, akkor a jövőben lehet eljön az idő a tényleges, akár OCTO üzemmódnak?
Mert úgy már van értelme gen 4 x16-ra tervezni.Bár akkor majd az x299 lap+procimat cseréhetem majd le x499-re, ddr6-al.
Lelki szemeim előtt már látok egy teljesen valósághű VR harci szimulációt Battlestar Galactica-ban. Ahol már nem csak be rajzolva vannak a töltények és az algoritmus a kiinduló értékek alapján számolja ki a találatot, hanem ténylegesen ott van 2 millió lövedék fizikailag leszimulálva, 300 Raiderrel, meg 100 ezer mikro meteorittal úgy hogy ezredmásodpercre lebontva történnek a dinamikai kalkulációk az aktuális koordinátán szintén dinamikusan változó gravitációt is figyelembe véve...
Én meg csak forgolódok a 100%-ban megtervezett, filmes CGI szinten élethű cockpitben és ámuldozok...amíg ki nem lőnek.[ Szerkesztve ]
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.