- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
válasz #54625216 #32 üzenetére
Nem semmi, hogy ennyire jól egyáltalán működik, csak épp még nem hasznos. Vannak videók, ahol meg neki akar rohanni egy oszlopnak pl. Ha havi (vagy heti?) egyszer összetörik a kocsi, ha nem állsz állandóan készen adrenalinnal felpumpálva, akkor az még nem hasznos. Ez a nagy kérdés, ahhoz a "picihez", ami hiányzik, valami totálisan más kaliberű AI kell, vagy ezzel pár év alatt megérkeznek oda (amit nagyon kétlek).
-
kikikirly
senior tag
válasz #54625216 #32 üzenetére
H. András New York Times cikkéről beszél a videóban, mely szerint Tesla 2016-ban hamis videóval demózta a Tesla Autopilotot: nem csak az autó szenzorait, hanem előtte LIDAR-al beszkennelték az egész útvonalat, majd ezt betápláltak az autóba.A betáplált útvonal és az autó saját szenzorjai segítségével végig ment ezen az útvonalon.Igy is volt kis ütközés, szalagkorlátot lekoccolta a Tesla.Musk szerint LIDAR felesleges, emberi szem is olyan mint 2 db kamera...
Azért a New York Times nem egy zuglap.
Az is teljesen egyértelmű hogy a Tesla Level 2 és feles önvezetése városban összetörné magát és az utasát. Erről is csinált tesztet a New York Times.
Az se semmi hogy a konfigurátorba 2014 óta ott szerepel az FSD hardver alatt hogy FSD Coming Soon. Közben az összes önvezetéssel kapcsolatos cikk szerint alsó hangon 5-8 év kell még a level 5-ös önvezetéshez.[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz #54625216 #32 üzenetére
Az hogy van olyan mákos eset amikor végigmegy a széles egyenes úton minimális forgalommal, nem azt jelenti, hogy normálisan használható.
Hány videót linkeljek, ahol még a 10.9-cel is balesetet okoznak ha nem nyúl bele a sofőr? Tényleg hányat? Amit linkeltél az nem a norma, hanem a kivétel amikor épp sikerül.És továbbra is az Önvezetés nem azt jelenti, hogy valaki folyamosan felügyelnie kell a járművet hogy ne csináljon hülyeséget.
Illetve hány olyan kínai önvezetős startup videóját linkeljem, ahol ember nélkül megy a kocsi és nem széles utakon hanem úgy hogy emberek rohangálnak körülötte, egy szűk utcában. A Tesla továbbra is csak marketingben jó a gyakorlatban továbbra is csak emberélet kockáztatásban járnak az élen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...